سئو

نحوه ساخت مجموعه آیکون‌های اینستاگرام سفید برای کاور هایلایت

آیا می‏خواهید مجموعه آیکون‌های اینستاگرام سفید را برای کاور هایلایت خود بسازید؟ برای تمام افرادی که حساب‌های شخصی اینستاگرام دارند، هایلایت‏های اینستاگرام راهی برای مرتب کردن و دسته بندی تمام لحظات ارزشمند به اشتراک گذاشته شده در استوری‏ها است.

مجموعه آیکون‌های اینستاگرام سفید

از طرف دیگر، و اینفلوئنسرها، از هایلایت‏ها برای نمایش مفاهیم یا موضوعات خاصی استفاده می‌کنند که اغلب اوقات با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارند. به عنوان مثال، آن‌ها ممکن است نکات مراقبت از پوست را تجزیه و تحلیل کنند یا ایده های عکاسی را در یک مکان آسان در استوری خود به اشتراک بگذارند و برای دسترسی همیشگی فالوورهای خود آن‌ها را در هایلایت اینستاگرام قرار دهند.

هایلایت ‏های اینستاگرام

به هر طریقی که از هایلایت ‏های اینستاگرام خود استفاده می‌کنید، در هر صورت آن‌ها شیوه ای بسیار عالی برای نشان دادن تمایز و منحصر به فرد بودن شما یا برند شما هستند؛ اما اگر می‌خواهید فراتر مجموعه‌ای از عکس‌ها و ویدیوهای خود را در هایلایت اینستاگرام در گروه‌های خاص و منحصر به فردی و به شیوه ای متمایز طبقه بندی کنید،

باید به دنبال ساخت مجموعه آیکون‌های اینستاگرام سفید برای کاور هایلایت با طراحی خاص باشید. ما در این راهنما، مراحلی را که باید برای مجموعه آیکون‌های اینستاگرام سفید برای کاور هایلایت طی کنید با اپلیکیشن‏های مختلف مرور خواهیم کرد.

چگونه مجموعه آیکون‌های اینستاگرام سفید را برای کاور هایلایت خود بسازیم؟

برای طراحی و ساخت مجموعه آیکون‌های اینستاگرام سفید برای کاور هایلایت لازم نیست مراحل سختی را طی کنید. در واقع برای درخشش هایلایت‏های خود لازم نیست مهارت‌های تخصصی طراحی داشته باشید یا از اپلیکیشن‏های گران قیمت استفاده کنید کافی است فقط با اپلیکیشن‏های مفید رایگان و صرف کمی وقت کاورهای جذاب با آیکون‌های سفید اینستاگرام را بسازید.

وقتی نوبت به طراحی آیکون سفید اینستاگرام برای کاور هایلایت اینستاگرام می‌رسد، مشاهده می‌کنید که اپلیکیشن Canva از محبوب‌ترین ابزار برای ساخت چنین آیکون‌هایی است. هم نسخه دسکتاپ و هم نسخه iPhone آن کاملاً رایگان است. این ابزار فوق العاده جذاب صدها الگو دارد که می‌توانید مستقیماً از آن‌ها استفاده کنید یا می‌توانید طوری آن‌ها را تغییر دهید که متناسب با خصوصیات صفحه شما و ویژگی‌های برند باشند. در ادامه این بخش مراحل استفاده از اپلیکیشن Canva را برای ساخت مجموعه آیکون‌های اینستاگرام سفید در کاور هایلایت ارائه کرده ایم:

  • 1. اپلیکیشن Canva را باز کنید.

  • 2. اگر قبلاً یک حساب کاربری دارید، وارد حساب خود شوید. در غیر این صورت، ثبت نام کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید.

  • 3. در تب «create a design»، «instagram story» را انتخاب کنید.

  • 4. در میان طرح‌ها جستجو کنید تا طرح مورد علاقه خود را پیدا کنید. همچنین می‌توانید آیکون سفید اینستاگرام را برای کاور هایلایت خود در نوار جستجو تایپ کنید.

  • 5. طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

  • 6. برای اینکه رنگ آیکون را به سفید تغییر دهید و متن یا طرح‌های گرافیکی دیگر را انتخاب کنید، باید روی طرح ضربه بزنید.

  • 7. وقتی طراحی شما به پایان رسید، دکمه share را در بالای سمت راست صفحه فشار دهید.

  • 8. در نهایت ‘save as image’ را انتخاب کنید.

مجموعه آیکون‌های اینستاگرام سفید

وقتی آیکون اینستاگرام خود را ذخیره کردید، می‌توانید آن را در فولدر Camera Roll پیدا کنید. سپس می‌توانید به هایلایت‏های خود در اینستاگرام بروید و تصویر آیکون اینستاگرام سفید خود را روی هایلایت خود آپلود کنید. شما می‌توانید مراحل بالا را برای ساخت آیکون‌های بیشتر تکرار کنید.

Highlight Cover Maker

یکی دیگر از اپلیکیشن‏های جالب و رایگان که برای ساخت مجموعه آیکون‌های اینستاگرام سفید کاربرد دارد Story است. در این اپلیکیشن صدها آیکون برای انتخاب متنوع وجود دارد. شما با کمک این اپلیکیشن می‌توانید کاور هایلایت اینستاگرام خود را کاملاً ابتدا تا انتها طراحی کنید. حتی می‌توانید از عکس‌های موجود در سیستم یا گوشی خود به عنوان پس زمینه استفاده کنید و کاورهای اینستاگرام خود را کاملاً شخصی سازی نمایید.

آیکون‌های موجود در اپلیکیشن Story Highlight Cover Maker

این اپلیکیشن رایگان است و یک پکیج کامل از آیکون‏های متنوع را دارد؛ اما برای دسترسی به آیکون‌های بیشتر می‌توانید از طریق همین اپلیکیشن آن را خریداری کنید. در ادامه این بخش نحوه ایجاد یک کاور برای هایلایت با کمک آیکون‌های موجود در اپلیکیشن Story Highlight Cover Maker ارائه شده است:

1. ابتدا Story Highlight Cover Maker را باز کنید.

2. پس زمینه مورد نظر خود را انتخاب کنید

3. دکمه Next را فشار دهید.

4. سطح تیرگی داخل دایره در کمترین حد و رنگ آن را سفید انتخاب کنید.

5. دکمه Next را فشار دهید.

6. اسکرول کنید و آیکون سفید یا متن موردنظر را انتخاب کنید.

7. دکمه export را فشار دهید.

پس از انجام این مراحل، کاور سفید جدید طراحی شده شما برای یکی از هایلایت‏ها در Camera Roll در دسترس است. برای ساخت کاورهای بیشتر همین مراحل را تکرار کنیدشما باید پس از ساخت مجموعه آیکون‌های اینستاگرام سفید سفارشی برای کاور هایلایت آن‌ها را به هایلایت اینستاگرام خود اضافه کنید.

افزودن کاورهای سفید

حالا وقت آن رسیده است که استوری‏های خود را در هایلایت به گروه‌های مختلف تقسیم کنید. در این بخش از این مقاله، ما مراحل افزودن آیکون‌های طراحی شده جدید را روی کاور هایلایت اینستاگرام مرور می‌کنیم. این مراحل بسیار ساده هستند؛ بنابراین نیازی به صرف وقت زیاد ندارید. فقط مطمئن شوید که هایلایتها متناسب با آیکون‌های طراحی شده هستند. برای افزودن کاورهای سفید طراحی شده مراحل زیر را دنبال کنید:

1. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.

2. تصویر پروفایل خود را در گوشه سمت راست، فشار دهید.

3. هایلایتی را که می‌خواهید کاور آن را تغییر دهید، انتخاب کنید.

4. دکمه More را در گوشه سمت راست پایین صفحه فشار دهید.

5. Edit Highlight را انتخاب کنید.

6. Edit Cover را انتخاب کنید.

7. به سمت چپ و پایین بروید و آیکون گالری تصاویر خود را فشار دهید.

8. طرح کاور جدید خود را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.

9. گزینه Done را فشار دهید.

به عنوان نکته پایانی

هایلایت اینستاگرام شیوه ای عالی برای این است که نشان دهید چه کسی هستید و پروفایل شما درباره چیست. شما با افزودن کاور جذاب با یک آیکون اینستاگرام سفید می‌توانید به فالوورهای خود کمک کنید تا محتوای شما را دنبال کنند.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید