سئو

هدف کلمات کلیدی جذاب و راز داشتن پیج پرمخاطب چیست؟

هدف کلمات کلیدی جذاب علاوه بر بازاریابی، با استفاده از تقاضای مشتریان اینترنتی این است که به افزایش مخاطبان سایت و فروش بیشتر فروشگاه های اینترنتی کمک کند. به طور کلی استفاده از این کلمات می تواند به بازده سایت شما کمک کند. کلمات کلیدی نقش بسیار پر رنگی را در موفقیت کسب و کار اینترنتی شما خواهد داشت. بنابراین توجه به این موضوع بسیار مهم می باشد. حتی کمپین های PPC نیز با بودجه های زیاد، بدون درک از هدف کلمات کلیدی جذاب می تواند با شکست مواجه شود.

تفاوت هدف کلمات کلیدی جذاب پرمخاطب و کم مخاطب چیست؟

معمولا هدف جذاب پرمخاطب برای افزایش کسب و کار ها و موفقیت های بیشتر استفاده می شوند. این کلمات به صاحبان مشاغل کمک می کند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را به سایت خود دعوت کنند. از این کلمات می توان برای داده آگاهی به کاربران، فروش محصولات به آنها و … استفاده کرد. بنابراین یکی از هدف کلمات کلیدی جذاب می تواند بهبود عملکرد سایت های فروشنده باشد. جستجوی کاربرای را می توان به سه دسته زیر تقسیم کرد:

3. فروشگاهی: این جستجو برای خرید کردن انجام می شود.

کلمات کلیدی فروشگاهی که منجر به خرید و معامله می شوند، اهمیت بسیار زیادی دارند. این کلمات عضوی از کلمات کلیدی جذاب پرمخاطب می باشند. بنابراین برای هدف های تجاری بسیار می توانند موثر باشند. از طرفی کلمات کلیدی کم مخاطب بیشتر برای جستجو های نیازمندی و اطلاعاتی استفاده می شوند. در جستجو هایی که مخاطب به دنبال سایت منحصر به فردی می باشد، نمی توان انتظار داشت که او حتما از سایت مورد نظر خرید خواهد کرد. به عبارت دیگر این کلمات هدف تجاری کمتری دارند.

آشنایی با برخی از کلمات کلیدی جذاب پرمخاطب

کلمات کلیدی در تجارت های مختلف، متفاوت می باشد. به همین دلیل باید در کسب و کار های مختلف از کلمات خاصی برای جذب مشتری استفاده کرد. با این حال کلمات کلیدی تجاری به دو دسته کلی، «همین حالا خرید کنید» و «محصول» تقسیم می شوند.

هدف از کلمات کلیدی جذاب «همین حالا خرید کنید» چیست؟

• ارسال رایگان

شاید این کلمات در نگاه اول به نظر متفاوت جلوه کنند. اما تمامی آنها با هدف متقاعد کردن مشتریان قبل از تصمیم قطعی مورد استفاده قرار می گیرند. کلمه خرید موثرترین کلمه کلیدی است که می تواند مشتریان را متقاعد کند که محصول مورد نظر را خریداری کنید. سایر کلمات نیز به مشتریان اطمینان بیشتری خواهند داد.

هدف از کلمات کلیدی «محصول» چیست؟

هدف استفاده از این نوع کلمات ترغیب مشتریان به خرید محصول مورد نظر می باشد. برخی از این کلمات عبارتند از:

• با کیفیت

بسته به نوع کسب و کار شما این کلمات ارزش های مختلفی پیدا می کنند. به طور مثال کلماتی مانند: نام برند های معروف می تواند شما در رقابت های بزرگی وارد کند. البته برخی از این کلمات نیز مانند: بررسی و مقایسه شاید به نظر آنقدر موثر نرسند اما این کلمات نیز می توانند مشتریان را ترغیب به خرید کردن کنند.

کلمات کلیدی اثر گذار مربوط به تجارت را با استفاده از ابزار رایگان Word Stream پیدا کنید

زمانی که شما لیستی از کلمات کلیدی را برای کسب و کار خود انتخاب می کنید باید به این موضوع توجه داشته باشید که کلمه کلیدی مورد نظر برای کسب و کار شما مناسب می باشد یا خیر؟ به طور مثال کلمه «خرید» برای داشتن یک وکیل کاملا نامناسب می باشد. در صورتی که کلمه «خرید» در بسیاری از کسب و کار ها می تواند سبب جذب مشتریان زیادی شود. اما کلمه مناسب برای داشتن یک وکیل «استخدام» می باشد. برای ترغیب مشتریان همچنین می توانید از کلمه های «بهترین» و «مشاوره رایگان» استفاده کنید. از طرفی برای کسب و کار هایی که محصولاتی را به فروش می رسانند؛ کلمه هایی مانند: «مقرون به صرفه ترین» و «ارزان ترین» می توانند بسیار در جذب مشتری موثر باشند.

مزایا و هدف کلمات کلیدی جذاب اثر گذار چیست؟

در حقیقت برخی از تبلیغ کنندگان معتقد هستند که با جلب توجه بیشتر سبب جذب بیشتر مشتریان حقیقی خواهند شد. با افزایش حضور مشتریان نه تنها سبب فروش بیشتر نخواهد شد بلکه سبب می شود تا برخی از مشتریان حقیقی نیز دلسرد شوند. بنابراین این کار بسیار اشتباه می باشد. از طرفی تبلیغات کلیکی در اینترنت نیز می تواند توسط کسانی که تنها جستجو های اطلاعاتی و نیازمندی دارند، به هدر برود. در این شرایط استفاده از کلمات کلیدی جذاب می تواند مزیت های زیادی را برای صاحبان مشاغل داشته باشد.

کلمات کلیدی به تبلیغ کنندگان کمک می کنند تا به وضوح افراد را دعوت به خرید کنند. از طرفی هر دو موتور جستجوی و با تبلیغات گوناگون سبب افزایش اثر گذاری کلمات کلیدی می شوند. به طور مثال این موتور های جستجو با تبلیغات جذاب کاربران را به خرید از سایت شما خواهند کرد. البته ناگفته نماند که تبلیغات با استفاده از کلمات کلیدی مناسب بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات با استفاده از نرخ تبلیغات کلیکی زیاد می باشد.

چگونه کلمات کلیدی با کیفیت بالا را شناسایی کنیم؟

یکی از موثر ترین راه هایی شناسایی کلمات کلیدی موثر استفاده از ابزار می باشد. این ابزار با استفاده از حساب های کاربری هوشمند در Google AdWords و Bing Ads می تواند به تبلیغ کنندگان کمک کند تا بتوانند با استفاده از کلمات کلیدی مشتریان زیادی تری را برای کسب و کار ها جذب کنند. ناگفته نماند این ابزار همچنین با توصیه های مفید خود سبب می شود تا تبلیغ کنند از کلمات منفی خودداری کنند. از امروز به مدت یک هفته می توانید به صورت آزمایشی با Word Stream Advisor کار کنید و منتظر نتیجه جذب مشتری برای خرید بمانید.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید