سئو

هشدار Google AdSenseبه محتوای تولید شده توسط کاربران

AdSense به ناشران هشدار میدهد که محتوای تولید شده توسط کاربران و موارد دیگر را کنترل کنند.

طبق بحثی که در WebmasterWorld انجام شده است، به نظر میرسد که گوگل محتوای تولید شده توسط کاربران (UGC) را سرکوب میکند. دپارتمان Google AdSense به طور تصادفی یک ویدئوی یوتیوب در مورد محتوای تولید شده توسط کاربران را منتشر کرد که بار حفظ کردن UGC را بر دوش صاحبان سایت می اندازد. این ویدئو یک سیاست مکتوب دیرینه را تکرار میکند.

پیشنهاد میکنیم مقاله را مطالعه نمایید

محتوای تولید شده توسط کاربران میتواند برای کسب درآمد مشکل ساز باشد. مشکل این است که تبلیغ کنندگان ممکن است مایل به دیدن تبلیغات خود در کنار محتوای مبتذل، نژادپرستانه یا توهین آمیز نباشند.

کدام نوع محتوا باعث هشدار AdSense میشود؟

‘آیا کسی میتواند به ما پیشنهاد دهد که در کجا لیستی از کلمات و عباراتی را که گوگل نژادپرستانه میداند را بیابیم؟ ما هر چیزی را که شما فکرش را میکنید از روی تابلوهای پیام خود مسدود کرده ایم، اما همچنان هشدارهای گاه به گاه، برای چیزیکه هرگز در نظر نگرفته ایم دریافت میکنیم، بنابراین میخواهم در این مورد پیشرو باشیم.’

چرا گوگل برای ناشران هشدار UGC می فرستد؟

این هدف عنوان شده است. هدف عنوان نشده ممکن است این باشد که تبلیغ کنندگان نمی خواهند برای ارتباط برندهای خود با محتوای نامناسب هزینه کنند. 2018 سالی بود که تبلیغ کنندگان تبلیغات خود را از یوتیوب بیرون کشیدند زیرا در فیلمهای نژادپرستانه نشان داده میشدند.

تبلیغات رایج یافت شده در کانالهای نژادپرستانه و نازیهای یوتیوب :

در پاسخ به گزارش CNN ، یوتیوب بیانیه ای صادر کرد و گفت که تبلیغات توهین آمیز وقتی پرچم گذاری شده اند، باید حذف شوند.’

گوگل در حال بررسی محتوای UGC است

‘ با در نظر گرفتن این موضوع، ما به طور مرتب محتوای شبکه ناشران خود را مرور میکنیم. ناشرانی که دارای بخش نظرات، نظرسنجی، پستهای رسانه های اجتماعی و موارد دیگر در سایت خود هستند باید بدانند که نظرات کاربران نیز باید با خط مشی های گوگل مطابقت داشته باشد.’

محتوای UGC تعهد شماست

بسیاری از ارتباطات آنلاین به دلیل اظهارنظرهای مبتذل و نفرت انگیز رشد میکنند. ناشران مجبور هستند بین هزینه های زندگی و تعدیل کاربران خود و هزینه تحریک بازدیدکنندگان سایت به وب سایتهای دیگر، یک گزینه را انتخاب کنند.

ناشران انجمن در مورد سیاست AdSense چه نظری دارند؟

هشدار را در مورد محتوای تولید شده توسط کاربر در اینجا تماشا کنید.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

محتوای تولید شده توسط کاربران

UGC

هشدار Google AdSense

تبلیغات توهین آمیز

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید