سئو

وبسایت هایی برای درج رایگان آگهی تجارت خود در اینترنت

وبسایت­هایی برای درج رایگان آگهی

قبلا سایت هایی را برای درج رایگان آگهی خدمت شما شامل اینستاگرام()، فیس بوک()، ، شیپور و بازار… معرفی کردم، اینجا یک تعداد دیگه را معرفی می کنم.

شماره 1-درج رایگان آگهی در Yellowbook

لیست های مشاغل قابل جستجو که شامل اطلاعات کسب و کار شما، پیوند وب سایت، توضیحات محصول، ویژگی های نقشه و همچنین گزینه هایی برای نمایش و تبلیغات ویدئویی هستند، درج رایگان آگهی درهمه اینها با امکان پذیر است. علاوه بر اینکه در لیست مشاغل آنها قرار گرفته اید، با سایت های همکار گوگل، بینگ و یاهو مرتبط هستید و یک برنامه وابسته نیز وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

نحوه کار: با به اشتراک گذاشتن کسب و کار خود، سایت ‘کتاب زرد’ را برای درج رایگان آگهی انتخاب کنید.

شماره 2- Superpages

یکی از آسانترین لیست های تجاری برای جستجوی کاربران، لیست کردن و مدیریت لیست و درج رایگان آگهی مشاغل شما است. همراه با لیست های مشاغل، این سرویس شامل لیست آب و هوا و قرعه کشی نیز می باشد. همچنین شامل گزینه ورود سریع به سیستم از طریق فیس بوک است.

نحوه کار: تنظیم لیست Superpages خود را شروع کرده و رشد محبوبیت خود را مشاهده کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله را مطالعه نمایید.

شماره 3- صفحات زرد

همان صفحه های زرد قدیمی که والدین و پدربزرگ و مادربزرگ شما در آن ورق می زدند تا آنچه را که لازم دارند پیدا کنند، هنوز هم وجود دارد و یک نسخه آنلاین بسیار منظم دارد. علاوه بر لیست رایگان معمولی شما، هنگام آماده شدن برای گسترش ، گزینه های بسیار متنوعی نیز در دسترس است. این لیست سالانه 70 میلیون بازدید کننده در لیست های مرتبط خود برای درج رایگان آگهی جلب می کند.

شماره 4- Whitepages

این یک سایت همکار در صفحات زرد حدود 30 میلیون شرکت را در سراسر کشور لیست می کند و هر زمان که آماده ارتقا هستید گزینه های دیگری برای خدمات برتر ارائه می دهد. این خدمات شامل یک سرویس پیام متنی برای مشتریان و لیست تبلیغات بزرگتر با اطلاعات گسترده درج رایگان آگهی است.

نحوه کار: برای شروع لیست کسب و کار خود را در اضافه و ویرایش کنید.

شماره- 5 MerchantCircle

یکی دیگر از سایت های درج رایگان آگهی با هدف مشاغل کوچک که به دنبال برقراری ارتباط با مشتریان و سایر مشاغل کوچک دراطرافشان هستند، است. لیست های خود را تقویت کنید، وبلاگ های تجاری ارسال کنید و از تعداد زیادی ابزار بازاریابی رایگان که برای کمک به ایجاد تجارت شما طراحی شده اند، استفاده کنید.

نحوه کار: با MerchantCircle ثبت نام کنید و به طور فعال درگیر آنچه در آنجا می گذرد شوید تا بهترین نتایج را مشاهده کنید.

شماره 6- Yelp

محبوب ترین منبع آنلاین برای بررسی صریح و درج رایگان آگهی مصرف کنندگان Yelp است. قرار گرفتن در فهرست می تواند شما را زمین بزند یا بلند کند، اما کسانی که خدمات عالی و بررسی های خوب ارائه می دهند با استفاده از این لیست رشد زیادی را تجربه می کنند. آمار جمعیتی کاربران Yelp باعث می شود که گذشتن از آن بسیار ارزشمند باشد.

نحوه کار به این صورت است: حتماً کسب و کار خود را کاملاً فعال کنید و سپس با Yelp ثبت نام کنید.

شماره 7- Bing Places for Business

بعد از گوگل، این پلت فرم تبلیغات تجاری آزاد توسط مایکروسافت، به شما امکان می دهد مکان های مختلف کسب و کار، فیلم، عکس و موارد دیگر را اضافه کنید. این سایت یک فرآیند ثبت سریع و آسان دارد و شما حتی می توانید تبلیغات خود را برای سیستم عامل های مختلف مشاهده از طریق این سایت بهینه کنید.

نحوه کار: با ثبت نام و درج رایگان آگهی در برای کسب و کار، کسب و کار خود را شروع کنید.

شماره 8- Yahoo Local

یاهو محلی هنوز در بالای لیست های کسب و کار و درج رایگان آگهی است. با پشت سر گذاشتن Google و Bing، همچنان می توانید یک لیست اولیه رایگان دریافت کنید و هنگامی که آماده گسترش دسترسی یا بودجه لازم برای مدیریت آن هستید، گزینه های بسیار عالی با قیمت برتر را انتخاب نمایید. یاهو محلی اگرچه مانند گذشته یک غول موتور جستجو نیست اما هنوز یک فهرست فهرست فروخته شده است.

نحوه کار: با ثبت نام در حضور تجاری آنلاین خود را ایجاد کنید.

شماره 9- ثبت نام در تجارت

این سایت در شروع کار لیست مشاغل رایگان را ارائه می دهد و سپس به موتورهای جستجوی محبوب کمک می کند تا تجارت شما پیدا شود. هنگامی که بودجه شما بتواند هزینه اضافی تبلیغات را تحمل کند، خدمات رایگان و حق بیمه فراوانی نیز برای کمک به گسترش حضور شما و بازاریابی بهتر کالاها و خدمات وجود دارد.

نحوه کار: مشخصات شما در ثبت نام تجاری با درج رایگان آگهی همراه می شود.

Kudzu

یک پایگاه داده درج رایگان آگهی است که ادعا می کند سالانه به بیش از 20 میلیون صاحبخانه در زمینه بازسازی کمک می کند. نمایه ها می توانند شامل توصیف بازاریابی، عکس یا فیلم از کار در حال انجام یا کار کامل، تخفیفات، وابستگی های حرفه ای و اعتبارسنجی، و همچنین نظرات و رتبه بندی های ایجاد شده توسط کاربر برای کمک به پیشرفت کار شما باشند.

شماره 10- Hotfrog

یک فهرست آنلاین است که برای کمک به رونق کسب و کار شما در میان نتایج جستجوی طراحی شده است. علاوه بر داشتن لیست قابل توجهی از بیش از 1.6 میلیون کاربر فعال، گزینه های زیادی مانند کوپن و تبلیغات برای کمک به جلب مشتری به لیست منحصر به فرد شما نیز وجود دارد.

نحوه کار: برای شروع کار تجارت خود را در ثبت کنید.

شماره 11-list Angies

این سایت یکی از معتبرترین سایت های بررسی با بررسی های کاملاً عینی و درج رایگان آگهی در وب است. این شرکت دارای بیش از 3 میلیون عضو است که در مورد ارائه دهندگان خدمات محلی تحقیق، استخدام، نرخ گذاری و بررسی می کنند. اگر در رشد تجارت خود جدی هستید، این سایت مهمی است که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید.

نحوه انجام این کار: به بپیوندید و کسب و کار خود را برای بررسی در لیست قرار دهید.

شماره 12- Business Journals

این لیست در بیشتر شهرهای بزرگ ایالات متحده موجود است و ماهانه 8 میلیون جستجوگر دارد. چهار سطح لیست وجود دارد که با یک پروفایل درج رایگان آگهی شروع می شود و شما را با تعداد زیادی گزینه و منابع مقرون به صرفه برای رشد و توسعه کسب و کار خود درگیر می کند.

نحوه کار: مشخصات خود را با درج رایگان آگهی تنظیم کنید و سپس دریابید که چگونه می تواند تجارت شما را به سطوح جدیدی گسترش دهد.

شماره 13- DexKnows

یکی دیگر از سایت های فهرست آنلاین که رتبه بندی ها و بررسی های شما را کنترل می کند و همچنین داده هایی را در مورد نحوه ارتباط مشتریان با وبلاگ شما ارائه می کند، DexKnows است. این سایت همچنین به شما در افزایش نام تجاری خود کمک می کند DexKnows .یک برنامه تلفن همراه است که امکان جستجو با یک کلیک را فراهم می کند و برای تجهیزات جانبی اپل و Android در دسترس است. مشتریان شما می توانند موارد دلخواه را کلیک کنند، نظرات خود را بنویسند و مکان کسب و کارشما را بر اساس مختصات داده شده پیدا کنند.

نحوه کار با این روش: شما می توانید با ثبت نام و آنلاین کردن نام تجاری خود، از خدمات رایگان بهره مند شوید.

شماره 14- Foursquare

نحوه انجام این کار: در با درج رایگان آگهی ثبت نام کنید.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید