سئو

وبینار سئو؛ آموزش ویدئویی با تجربه کلاس حضوری

وبینار سئو

عبارت وبینار از ترکیب دو کلمه وب و سمینار ساخته شده است. هر دوره، کارگاه، کلاس درس یا همایشی که به صورت آنلاین برگزار شود را وبینار می‌نامیم.

ارزش و تاثیر لینک‌های داخلی به اندازه بک‌لینک‌هایی است که از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنیم. در این وبینار با اصول لینک‌سازی داخلی مقالات در سه مرحله آشنا می‌شویم؛ قبل از تولید محتوا (ایده‌یابی)، هنگام نگارش محتوا و بعد از انتشار

نکات ارائه شده در وبینار کاربردی، اجرایی و براساس تجربه هستند.

قیمت: 160,000 تومان

خرید ویدئو

در این وبینار به معرفی امکانات این ابزار و نحوه استفاده از هرکدام می‌پردازیم و در پایان فرصتی برای پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان خواهیم داشت.

قیمت: رایگان

مشاهده ویدئو

در این وبینار با ویژگی جدید گوگل یعنی نمایش پادکست در نتایج جستجو آشنا شده و می‌آموزیم که چطور می‌توان از این قابلیت برای افزایش بازدید‌کننده و بهبود رتبه در سئو استفاده کرد. تا حالا نمایش پادکست‌ها در نتایج جستجو به چشم‌تون نخورده؟! خیلی ساده‌ست همین حالا عبارت “آموزش سئو” را در گوگل جستجو کنید تا با معجزه پادکست بیشتر آشنا شوید.

قیمت: 160,000 تومان

خرید ویدئو

مانستر پارتی؛ پرسش و پاسخ وبیناری با موضوع بهینه سازی سایت

این وبینار یک کارگاه آموزشی نیست. در این جلسه که با موضوع بهینه‌سازی سرعت سایت برگزار شده است به بررسی موردی سایت‌ها و پاسخ‌گویی به سوالات شرکت‌کنندگان پرداخته‌ایم. بررسی موردی سایت‌های موجب شد تا اطلاعات ارائه شده در این جلسه ارزشمند و کارآمد باشد، به همین منظور تصمیم گرفتیم تا به صورت ویدئو در اختیار سایرین نیز قرار داده شود.

قیمت: 40,000 تومان

خرید ویدئو

سوالات متداول

تفاوت وبینار با دوره‌های آموزشی سئو چیست؟

در دوره‌های آموزشی سئو تمرکز ما بر یک مبحث کامل و طولانی مانند استراتژی سئو یا لینک سازی بوده و مدت آموزش نزدیک به 4 ساعت است. در وبینارها تلاش می‌کنیم تا موضوعات تخصصی‌تر که در کارگاه‌های آموزشی فرصت پرداختن به آن‌ها وجود نداشته یا برای همه شرکت کنندگان کاربردی نیستند را پوشش دهیم.

وبینارها در واقع مکمل خوبی برای دوره‌های آموزشی در مباحث تخصصی‌تر هستند.

برای استفاده از وبینارهای سئو باید در دوره‌ها شرکت کرده باشیم؟

به‌طور کلی نه؛ هر وبینار بر یک موضوع خاص تمرکز داشته و به صورت مستقل از کارگاه‌های آموزشی ارائه می‌شود. در نتیجه برای شرکت در آن‌ها نیازی به گذراندن دوره‌های آموزشی نیست. اگر محتوای وبینار به یک کارگاه تخصصی مرتبط باشد حتما در توضیحات به این موضوع اشاره خواهیم کرد.

دسترسی به وبینار از حساب کاربری امکان‌پذیر است؟

با توجه به این‌که برگزاری وبینار سئو نیازمند زیرساخت‌های فنی و نرم‌افزاری است در حال حاضر از سایت‌های معتبری که در این حوزه وجود دارند استفاده می‌کنیم. برای ثبت‌نام و دسترسی به ویدئوها لینک وبینار در این سایت‌ها شامل ایسمینار و ایوند در اختیار شما قرار گرفته است.

اگر تهیه ویدئو پس از برگزاری وبینار وجود دارد؟