سئو

پایان کار پلتفرم جستجوی محتوای StumbleUpon پس از 16 سال

پلتفرم جستجوی محتوای StumbleUpon به آخر خط رسید!

پلتفرم StumbleUpon این امکان را به کاربر می داد که با یک کلیک از یک محتوا به محتوای دیگر برود، اما با ظهور پلتفرم های قدرتمند دیگر، سادگی، نقطه ضعف پلتفرم جستجوی محتوای StumbleUpon شد.

توصیه میکنیم مقاله را مطالعه نمایید.

گرت کمپ، یکی از بنیانگذاران StumbleUpon توضیح می دهد که چگونه دنیای وب از زمان راه اندازی این پلتفرم در سال 2002 تغییر کرده است:

از زمان راه اندازی پلتفرم جستجوی محتوای StumbleUpon، تعداد افرادی که به اینترنت دسترسی دارند تقریباً 10 برابر افزایش یافته است و گوشی های هوشمند و رسانه های اجتماعی زندگی ما را تغییر داده اند. گرچه تعداد پلتفرم‌ های اشتراک‌ گذاری یا میزبانی محتوا به شکل قابل توجهی افزایش یافته است، اما هنوز هم به ابزارهای بهتری نیاز داریم تا بتوانیم حجم گسترده ای از محتوای وب را فیلتر کنیم و بهترین ها را برگزینیم. ما از StumbleUpon آموختیم همان قدر که سادگی و راحتی مهم است، امکان اصلاح متنی نیز به همان اندازه قابل اهمیت می باشد.»

حساب های کاربری پلتفرم جستجوی محتوای StumbleUpon طی ماه های آینده به Mix منتقل خواهند شد.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

پلتفرم جستجوی محتوای StumbleUpon

پلتفرم StumbleUpon

رسانه های اجتماعی

محتوای وب

میزبانی محتوا

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید