سئو

پروفایل بک لینک چیست؟ + ساخت و خرید بک لینک پروفایلی

عناوین مطالب

همانطور که در مقاله خرید بک لینک های قوی و حرفه ای هم اعلام کردیم، یک لینک ها جز سئو خارجی به حساب می آیند و یکی از ارکان مهم در بهینه کردن سایت ها برای موتورهای جستجو هستند. البته اگر لینک سازی را به درستی انجام ندهید، باید منتظر عواقب آن از سمت گوگل باشید. همانطور که می دانید، لینک سازی خارجی دارای انواع گوناگونی بوده که هر کدام به نوبه خودشان دارای ارزش و امتیازی نیز می باشند. یکی از انواع بک لینک ها خیلی از کارشناسان سئو به وفور از آن استفاده می کنند، بک لینک پروفایل (پروفایلی) است. در این مقاله می خواهیم به بررسی backlink profile در سئو بپردازیم، پس با ویکی دمی همراه باشید.

در صورتی که می خواهید به صورت جدی برای بخش off page سایت تان استراتژی تعیین کنید و فعالیت تان را شروع کنید مقاله های زیر را نیز مطالعه کنید:

  • بک لینک فرومی
  • بک لینک دانشگاهی و دولتی
  • بک لینک کامنتی
  • بک لینک web2

بک لینک چیست؟

بک لینک ها را با عناوین مختلفی مانند (inbound link، incoming link، one way link) هم می شناسند که در واقع، لینک هایی هستند که از یک سایت به صفحه ای از سایت دیگر نیز اشاره دارند. گوگل و دیگر موتورهای جستجو، براساس همین لینک ها، به سایت ها و صفحات آن ها رای می دهند و تصمیم می گیرند که رتبه و جایگاه آن ها در کجا قرار بگیرد. هر چه تعداد لینک های خارجی یک صفحه بیشتر باشد، امکان ورودی های ارگانیک هم بیشتر خواهد بود. اما این را فراموش نکنید که خرید یا ایجاد بک لینک های گروهی و بدون استراتژی، تاثیری در گرفتن رتبه و ورودی شما ندارند. اگر نیاز به مشاوره سئو داشتید، میتوانید با شماره 09128909248 تماس حاصل نمایید.

چرا بک لینک ها دارای اهمیت هستند؟

در واقع بک لینک ها رای هایی هستند که از سایت های دیگر، به سایت ما داده شده اند. هر کدام از این رای ها، به موتورهای جستجو اعلام می کنند که رای و نظر آن ها نسبت به آن سایت چی بوده است. مثلا رای آن ها بر اساس با ارزش بودن محتوا، قابل اعتماد بودن و… در نظر گرفته می شود. بنابراین، با توجه به دریافت امتیاز از طرف موتورهای جستجو، میتوان شاهد افزایش یا کاهش رتبه سایت ها در موتورهای جستجو بود.

پایه و اساس بک لینک ها از الگوریتم گوگل به نام pagerank نشات گرفته است و لینک سازی، تکنیک و روش جدیدی نبوده است. اگرچه، گوگل تغییرات بیشماری را در الگوریتم خود بوجود آورده است اما همچنان، بک لینک ها به عنوان یک سیگنال مهم برای دریافت رتبه و افزایش جایگاه در موتورهای جستجو به حساب می آیند.

آشنایی با بک لینک پروفایلی

بک لینک پروفایلی یک روش انتزاعی بوده که بک لینک های ترکیبی سایت را توصیف می کند.

خیلی از افرادی که کار بک لینک و لینک سازی را انجام می دهند، ادعا می کنند که لینک های آن ها بسیار قوی و حرفه ای بوده است اما هیچکدام نمی گویند که کدام یک از بک لینک ها قوی هستند. بک لینک های پروفایلی، عموما برای کلمات خاص یا همان کیوورد های مهم هر سایت، ساخته می شوند. به نمونه های زیر توجه فرمایید:

  • یک لیست مسطح ساده از صفحه های منبع بک لینک با انکر تکست (محبوب ترین)
  • هیستوگرام تمام لینک های پس زمینه گروه بندی شده بر اساس کلاس کلمات کلیدی
  • هیستوگرام تمام لینک های برگشتی توسط link toxicity
  • یک نمودار پیوندی از بک لینک ها، که مربوط به دامنه هایی است که بر اساس مبدا کشور میزبان دسته بندی شده اند
  • یک نمودار دایره ای از متن لنگر بک لینک ها که بر اساس فرکانس انکر تکست دسته بندی شده است
  • و خیلی بیشتر…

ممیزی پروفایل بک لینک شما به چه معناست؟ در ممیزی به دنبال چه هستیم؟ هر چند وقت یک بار باید حسابرسی انجام شود؟

حسابرسی بک لینک به یک نمونه داده نماینده، احتیاج دارد که بهتر است برای مدت زمان طولانی و حداقل چند هفته جمع آوری شود. در این فرآیند، برای ثبت سوابق جدید و همچنین سوابق تاریخی، باید تعداد زیادی از منابع داده، مورد استفاده قرار گیرند. پس از جمع آوری حجم حیاتی داده ها ، آنها باید مرتب شده و از آنها تکثیر شود. و پس از آن تجزیه و تحلیل انجام می شود. بخش دوم فرآیند، شامل ملاحظاتی مانند توزیع انکر تکست ، کیفیت محتوا ، جایی که صفحات لینک دهنده به کجا لینک می شوند، اشاره می کنند.

این تجزیه و تحلیل می تواند توسط ابزارها انجام شود اما نباید فقط به ابزارها اعتماد کرد زیرا هیچ یک از آنها قادر به درک واقعی زمینه نیستند. نتیجه نهایی حسابرسی بک لینک، رد کردن پرونده و یا آماده برای ارسال به Google Search Console است. قالب بندی آن بهتر است قبل از ارسال با استفاده از ابزار رایگان انجام شود، مانند: https://disavow.tools/فرایند تکرار این ابزار، بسته به حجم بک لینک ها و سرعت رشد آن بستگی دارد. با این حال ، بهترین وب سایت ها با ممیزی سالانه ارائه می شوند.

خرید بک لینک پروفایلی

اگر استراتژی مختلف برای ساخت و خرید بک لینک دارید، می توانید به یکی از پکیج هایی که برای دریافت رتبه از موتورهای جستجو نیاز دارید، رجوع کنید. یکی از این پکیج ها که می تواند تاثیر مثبتی در رشد سایت شما داشته باشد، بک لینک پروفایلی می باشد.

پکیج بک لینک پروفایلی: 500 بک لینک پروفایلی،200 سوشیال سیگنال،400 لینک پروفایلی از فروم، 20 web2 معتبر قیمت کل این پکیج را میتوان با پنج میلیون تومان خریداری نمایید.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید