سئو

چگونه برای سایت ها رمز بگذاریم

رمز گذاری سایت چگونه انجام می گیرد؟ توجه کنید که چگونه در همان ابتدا ، قبل از بخش’https://learning.linkedin.com/blog’، یک قفل کوچک وجود دارد؟این بدان معنی است که ارتباط بین مرورگر شما و سروری که این مقاله در آن وجود دارد امنیت بوده و رمزگذاری شده است. در آینده نزدیک ، این بدان معنی است که اتصال شما به طور قابل توجهی سریعتر از قبل است.

رمز گذاری روی سایت چیست

برای شروع رمز گذاری سایت به یک گواهینامه TLS / نیاز دارید. شما باید بتوانید این را از ارائه دهنده میزبانی خود خریداری کنید. اگرچه ممکن است بهترین معامله را نداشته باشید ، خرید از ارائه دهنده میزبانی شما اغلب به معنای راه اندازی خودکار است. اگر می خواهید عملکرد بهتری داشته باشید، می توانید از یک سازمان صدور گواهینامه شخص ثالث خرید کنید.

همچنین میتوانید بخوانید:

اما اگر از وردپرس استفاده نمی کنید چه می کنید؟ اگر از وردپرس استفاده نمی کنید برای رمز گذاری سایت ، باید بتوانید فایل .htaccess خود را ویرایش کنید. این از طریق SFTP در پوشه اصلی دامنه شما است. می توانید این کد را کپی و جایگذاری کنید ، و example.com را با دامنه خود جایگزین کنید.

گذاشتن پسورد بر روی صفحه اصلی سایت

قصد داریم در ادامه رمز گذاری سایت برای شما توضیح بدهیم که چگونه می توانید از وب سایت خود – یا یک فایل یا فهرست خاص – با رمز عبور محافظت کنید ، بنابراین فقط کاربران مجاز می توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

مرحله 1

مرحله 2

مرحله 3

مرحله 4

نام کاربری و رمز عبور ایجاد کنید

نکته: اگر گذرواژه را به خاطر نمی آورید ، می توانید با کلیک روی’x’کنار کاربر ، کاربر موجود را حذف کرده و سپس دوباره ایجاد کنید.

مرحله 5

مرحله 6

انجام شد!

وقتی وب سایت خود را در مرورگر خود باز می کنید ، اکنون صفحه ورود به سیستم می خواهید که نام کاربری و رمز عبور را درخواست می کند.

چگونه سایت ها را در گوشی خود بلاک کنیم

5-دستگاه Android خود را دوباره راه اندازی کنید.

اگر این روش برای شما بسیار پیچیده است ، می توانید یک برنامه ضد ویروس مانند Trend Micro نصب کنید که به شما امکان می دهد وب سایت ها را مسدود کنید

چگونه برای گوگل رمز بگذاریم

در ادامه رمز گذاری سایت ، رمزگذاری Google Drive در حالت استراحت به پرونده هایی گفته می شود که بین کاربران جابجا نمی شوند. در اینجا دو سطح امنیت وجود دارد:

رفتار پیش فرض

هیچ کلید رمز عبور ویژه پرونده خاصی مورد نیاز نیست. این سطح اساسی امنیت ورود به سیستم ، یک محافظت پیش فرض Google است.

با نرم افزار رمزگذاری درایو

این یک سطح امنیتی اضافی است که در صورت مصالحه در سطح محافظت از سطح پیش فرض ، کمک می کند.

رمزگذاری Google Drive در حمل و نقل

رمزگذاری درایو در حین انتقال نوع رمزگذاری است که به موجب آن پیوندها یا پیوستهای فایل Google Drive برای سایر کاربران – چه در داخل و چه در خارج از دامنه – ارسال می شود.

در اینجا نیز دو سطح امنیت وجود دارد:

1 -رفتار پیش فرض:

هیچ کلید رمز عبور ویژه پرونده خاصی مورد نیاز نیست.

2 -با نرم افزار رمزگذاری درایو:

پس از رمزگذاری یک پوشه ، تمام پرونده های موجود در پوشه به طور خودکار رمزگذاری می شوند.

چگونه یک مرور گر را رمز گذاری کنیم

چگونه می توان همه داده ها را با Chrome رمزگذاری کرد؟

با کلیک بر روی نماد آچار و سپس گزینه ها می توان به این مورد دسترسی داشت. روش سریع دیگر تایپ کردن’chrome: // settings / personal’در نوار آدرس مرورگر است.

چگونه یک سایت را ریپورت کنیم

در صورت عدم موفقیت ، می توانید به جای آن به شرکت میزبان وب بروید. برای بررسی اینکه چه کسی سایت متخلف را میزبانی می کند به بروید و URL را وارد کنید. در زیر اطلاعات ثبت نام باید نام شرکت را مشاهده کنید. اکنون آنها را گوگل کنید و به دنبال یک ایمیل یا شماره تماس باشید.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید