سئو

چگونه تولید محتوا با گوشی را به بهترین نحو انجام دهیم؟

پیشگفتار

تولید محتوا با گوشی یکی از راه های کسب درآمد به حساب می آید. بسیاری از کسانی که در فضای مجازی فعالیت مستمر دارند، از طریق تولید محتوا با موبایل، نظر بسیاری از کاربران را به سمت کسب و کار خود جلب کرده اند. آیا می دانید با چه اپلیکیشن هایی می توان تولید محتوا کرد؟ رازهای موفقیت در تولید محتوا با موبایل چیست؟ چه نوع محتواهایی را می توان با گوشی موبایل تولید کرد؟ ما در این بخش آموزشی تصمیم داریم شما را با انواع روش های تولید محتوا برای پلتفرم های مجازی آن هم فقط با موبایل آشنا کنیم. عناوینی که در ادامه این بخش مطالعه خواهید کرد، به شرح موارد زیر است:

مقدمه

آیا تولید محتوا با گوشی تاثیرگذار است؟

مزایای تولید محتوا با گوشی چیست؟

با موبایل چه محتواهایی می توان تولید کرد؟

معرفی اپلیکیشن های تولید محتوا با گوشی

سخن پایانی

مقدمه

تولید محتوا با گوشی در گذشته چندان رایج نبود. سیستم عامل گوشی های موبایل و عدم دسترسی به نسخه موبایلی اپلیکیشن های مختلف، از جمله دلایلی بود که باعث می شد کاربران به سمت این روش تولید محتوا نروند. اما امروزه و با پیشرفته تر شدن سیستم عامل گوشی های موبایل، تولید محتوا تنها در عرض چند دقیقه انجام می شود. فقط کافیست تا رمز و رازهای روش های تولید محتوا با موبایل را بدانید. پس از مطالعه این بخش شما دیگر دغدغه اینکه چگونه تولید محتوا کنیم را نخواهید داشت. بلکه می توانید به سادگی تولید محتوا در اینستاگرام، تولید محتوای متنی و به طور کلی تولید انواع محتوا برای پلتفرم های مجازی را انجام دهید. برای انجام این کار تنها به یک گوشی موبایل و یک ذهن خلاق نیاز دارید. البته مطالعه این بخش آموزشی نیز برای شما مفید خواهد بود.

خوب است پیش از این به مطالعه مقاله در ایران بپردازید.

آیا تولید محتوا با گوشی تاثیرگذار است؟

تولید محتوا با گوشی تاثیرگذار است؟ شاید این اولین سوالی باشد که در خصوص تولید محتوا با موبایل به ذهن شما خطور کند. قطعا باید بگوییم بله. همانطور که می دانید، امروزه تلگرام و اینستاگرام جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین پلتفرم های مجازی به حساب می آیند. تقریبا باید بگوییم تمام اقشار جامعه به هر سن و سال و هر فرهنگی به گوشی موبایل دسترسی دارند و برای کسب اطلاعات، آموزش، سرگرمی و… از موبایل شان استفاده می کنند.

بنابراین به طور قطعی باید بگوییم شما می توانید از نسخه های موبایلی اپلیکیشن های تولید محتوا استفاده کنید و هر نوع محتوایی اعم از تصویری، ویدیویی، متنی و… را به راحتی تولید کنید. در صورتی که از تکنیک ها و ابزارهای تولید محتوا به خوبی استفاده کنید، قطعا می توانید محتوای موثری را برای مخاطبان تان تولید کنید. پس در این مورد اصلا شک نداشته باشید و بدون نیاز به کامپیوتر، تولید محتوا انجام دهید.

مزایای تولید محتوا با گوشی چیست؟

آیا می دانید تولید محتوا با گوشی چه مزایایی دارد؟ اگر کامپیوتر شخصی در دسترس ندارید و یا نمی توانید مدتی از روز را به کار کردن با کامپیوتر اختصاص دهید، به مواردی که در ادامه مطرح می کنیم، توجه داشته باشید. همگی این موارد جزو مزایای تولید محتوا با موبایل به حساب می آیند.

• گوشی موبایل همیشه در دسترس است

یکی از مهمترین مزایای تولید محتوا با گوشی این است که شما همیشه و در هر کجا به موبایلتان دسترسی دارید. بنابراین می توانید در هر کجا و هر زمانی که احساس کردید وقت آزاد دارید، با موبایل خود تولید محتوا کنید.

• دانلود آسان اپلیکیشن های تولید محتوا در موبایل

یکی دیگر از مزایای تولید محتوا با گوشی این است که شما می توانید به راحتی تمامی اپلیکیشن های مخصوص تولید محتوا با موبایل را در دستگاه خود نصب کنید و به راحتی از آنها استفاده کنید. این اپلیکیشن ها فضای زیادی از موبایلتان را اشغال نمی کنند و می توانید به راحتی آنها را همیشه روی تلفن همراه خود نصب داشته باشید.

• محیط کاربر پسند اپلیکیشن های تولید محتوا با گوشی

تمامی اپلیکیشن های تولید محتوایی که در گوشی نصب می شوند، محیطی بسیار زیبا، جذاب و کاربر پسند دارند. از این رو هر کس با هر میزان اطلاعاتی که دارد، می تواند با این اپلیکیشن ها کار کند؛ بدون آنکه به مهارت یا تخصص خاصی نیاز داشته باشد. به عنوان مثال نرم افزار فتوشاپ، یک نرم افزار مخصوص ادیت و ویرایش عکس است. اما کار کردن با آن به مهارت و تخصص نیاز دارد. اما شما می توانید به راحتی با دانلود اپلیکیشن هایی مانند کنوا، اینشات، پیکس آرت و… تمامی تصاویر را ادیت کنید.

با موبایل چه محتواهایی می توان تولید کرد؟

حال که متوجه شدید مزایای تولید محتوا با گوشی چیست، شاید این سوال برایتان مطرح شود که چه محتواهایی را می توان با موبایل تولید کرد؟ به طور کلی شما می توانید از قابلیت هایی که اپلیکیشن های تولید محتوا با گوشی در اختیارتان می گذارند استفاده کنید و انواع محتوای متنی، تصویری، ویدیویی و… را تولید کنید.

به عنوان مثال ساخت بنر برای اینستاگرام، ادیت عکس، زیرنویس فیلم، صداگذاری روی ویدئو یا روی تصویر، کپشن نویسی و تولید استوری و… همگی جزو محتواهایی هستند که می توانید به واسطه گوشی موبایلتان، آنها را برای پلتفرم های مجازی تولید کنید.

معرفی اپلیکیشن های تولید محتوا با گوشی

• Canva

یکی از حرفه ای ترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های تولید محتوا با گوشی، است. در این اپلیکیشن شما می توانید تصاویر را به صورت حرفه ای ادیت کنید. همچنین می توانید تصاویر ساده و معمولی را به لوگو و یا سایر طرح های گرافیکی تبدیل کنید. محیط این اپلیکیشن بسیار کاربر پسند است. بنابراین می توانید به راحتی انواع ادیت های لازم را روی عکس ها اعمال کنید. همچنین کنوا قابلیت ویرایش فیلم را دارد. پس می توانید انواع محتوای ویدیویی را نیز در این اپلیکیشن تولید کنید.

• Inshot

یکی دیگر از اپلیکیشن های تولید محتوا با گوشی، اینشات است. یک اپلیکیشن کاربردی و محبوب است که شما می توانید از آن برای تولید انواع محتوا برای اینستاگرام، تلگرام و… استفاده کنید. این اپلیکیشن بر روی تمام گوشی ها با سیستم عامل های مختلف نصب می شود.

• WavePad Audio Editor

این اپلیکیشن یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار برای ویرایش فایل های صوتی است. البته نصب این اپلیکیشن فقط بر روی گوشی های آیفون امکان پذیر است. این اپلیکیشن امکانات گسترده ای دارد. اما برای بهره مندی از این امکانات حتما باید هزینه خرید آنها را پرداخت کنید.

• Lexis Audio Editor

این اپلیکیشن نیز یکی دیگر از اپلیکیشن های کاربردی برای گوشی هایی است که سیستم عامل اندروید دارند. از این اپلیکیشن برای ویرایش فایل های صوتی استفاده می شود. کاهش نویز و صداهای مزاحم، فشرده سازی فایل خروجی و… از جمله امکانات این برنامه هستند. شما می توانید با استفاده از آن تولید محتوای صوتی با موبایل را انجام دهید.

سخن پایانی

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید