- خانه
-
- خرید سایت فروشگاهی
- خرید سایت شرکتی
- خرید سایت خبری
- خرید سایت شخصی
- خرید سایت آموزشی
- خرید سایت آگهی
- خرید سایت مذهبی
- خرید سایت دانلودی
- خرید سایت پزشکی
- تعرفه ها
-
- ثبت دامنه جدید
- سرور مجازی
- هاست وردپرس
- هاست دانلود
- هاست ارزان ایران
-
- پکیج سئوی جامع
- تولید محتوا
- رپورتاژ آگهی و بک لینک
- خدمات
- ادمین سایت
- طراحی گرافیک
- نمایندگی
- درج محتوا
- گواهینامه امنیتی SSL
- پنل پیامک
-
- آموزش جامع مدیریت سایت
- آموزش های پایه
- آموزش طراحی سایت
- آموزش سئو سازی
- خرید سایت
- طراحی سایت
- تبلیغات اینترنتی
- کسب درآمد اینترنتی
- ساخت سایت
- آموزش وردپرس
- سایت سازی
- سایر مقالات
- نمونه کار
-
- تماس با ما
- درباره ما
4 نکته در مورد بازاریابی دیجیتال که باعث موفقیت میشود
نمی توان نقش اینترنت را در برندسازی نادیده گرفت. همهی افراد از تاثیراتی که اینترنت بر روی برندسازی دارد واقف هستند.
4 دلیلی که باعث موفقیت در عرصه بازاریابی دیجیتال میشود؟
در این مقاله برای شما چهار اصل را معرفی میکنیم که هر چند ساده هستند اما باید در دنیای برندینگ و دیجیتال مارکتینگ توجه ویژه ای به آنها شود.
در دنیای بازاریابی اینترنتی برای اینکه از رقبا فاصله بگیرید، باید کارهای هدفمند انجام دهید و همچنین در انتخاب شیوه های بازاریابی درست عمل کنید. در ادامه نکاتی را برای داشتن بازاریابی دیجیتال ارائه میدهیم. با ما همراه باشید.
داشتن تفکر دیجیتال و همراه با آن نگاه ویژه به موبایل
در دنیای امروز استفاده از تلفنهای همراه بسیار گسترش یافته است و تعداد کسانی که از تلفن همراه استفاده مینمایند، بسیار زیاد بوده و این تعداد در حال رشد نیز میباشد، به طوری که برای انجام وبگردی یا خرید از تلفن همراه استفاده میشود، به همین دلیل میتوان به روی گوشی همراه در خرید و فروش محصولات و هم برندسازی و معرفی حوزه های فعالیت حساب ویژه ای باز کرد.
این امکان وجود دارد که برای افراد در حوزه فعالیتی خود از طریق تبلیغات متداول موبایل، اطلاعات اولیه ارسال شود تا به کلیه اطلاعات با اتصال به اینترنت دسترسی داشته باشند.
حضور فعال و موثر در شبکه های اجتماعی
نه تنها باید در شبکههای اجتماعی حضور فعال داشت، بلکه باید در استفاده از آنها نیز خلاقیت داشت. نباید فقط به این تکیه کنید که در شبکه های اجتماعی حضور دارید. باید کاری کنید که مصرفکنندگان میل و رغبت به استفاده از خدماتی که شما ارائه میدهید، داشته باشند، بنابراین خلاقیت داشتن در برندی که دارید موجب خارج کردن رقبا از گردونه رقابت میشود
بازاریابی ایمیلی و تبلیغات موثر
بازاریابی ایمیلی دارای شیوههای مختلفی میباشد که با تمرکز بر آن برندها میتوانند در مورد کالاهای خود تبلیغات مفید انجام دهند. به عنوان مثال : مثلا از تکنولوژیهایی استفاده کنید تا به برند این امکان را بدهد که زمانی که کاربران ایمیل تبلیغاتی را باز نمودند، بخشی از مطالب برای آنها ارسال شود و موجب نارضایتی و حس ناامنی آنها نشود و به حریم شخصی افراد نیز وارد نشود.
داشتن رابطه مستمر با مشتریان و مدیریت رابطه با آن ها
اینکه با مشتریان و مخاطبان بتوانید ارتباط داشته باشید از پارامترهایی است که کمک میکند اعتمادسازی ایجاد کرده و میان مشتریان و بندها رابطه محکم ایجاد کنید.
با انجام کارهایی مانند : ارتباط تلفنی مستمر با مشتریان، برنامههای کاربردی موبایل و ایجاد امکان تبادل نظر با مدیران برندها و شرکتها در صورت بروز مشکل، ارتباط با کاربران در شبکه های اجتماعی، پاسخ به سوالات کاربران و… می توان به برندسازی کمک نمود.
مقالات مرتبط
امروزه تبلیغات در فضای مجازی یکی از بهترین راههایی است که با استفاده از آن میتوان به برندسازی و رونق و افزایش فروش کمک شایانی نمود. سایت ساز زرین دارای پلنهای متفاوت تبلیغاتی میباشد که امکان انتخاب براساس هزینه را به مشتری میدهد.
یکی از مهمترین ارکان هر کسب و کار بازاریابی دهان به دهان میباشد. که اگر یک مشتری از خدمات یا محصولات ارائه شده از سمت شما راضی باشد می تواند موجب ایجاد علاقهمندی در افراد دیگر شده و از این رو کسب و کار شما با افزایش و رونق فروش روبرو خواهد شد…
مبحث دیجیتال مارکتینگ یک مبحث گسترده و در عین حال جذاب میباشد. یکی از انواع دیجیتال مارکتینگ بازاریابی ویدئویی میباشد که امروزه کاربردهایی مختلفی به خصوص در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیدا کرده است و افراد از این مورد در جهت تبلیغات خود استفاده میکنند.
بازاریابی اینترنتی(Internet Marketing) یک پروسهای است که تمامی مراحل آن از جمله جذب مشتریان و حفظ آنها و تبدیل این مشتریان، به مشتریان وفادار همگی از طریق اینترنت انجام میگیرد. در بازاریابی اینترنتی به ترافیک و تبدیل آن به مشتری نیاز داریم.