- خانه
-
- خرید سایت فروشگاهی
- خرید سایت شرکتی
- خرید سایت خبری
- خرید سایت شخصی
- خرید سایت آموزشی
- خرید سایت آگهی
- خرید سایت مذهبی
- خرید سایت دانلودی
- خرید سایت پزشکی
- تعرفه ها
-
- ثبت دامنه جدید
- سرور مجازی
- هاست وردپرس
- هاست دانلود
- هاست ارزان ایران
-
- پکیج سئوی جامع
- تولید محتوا
- رپورتاژ آگهی و بک لینک
- خدمات
- ادمین سایت
- طراحی گرافیک
- نمایندگی
- درج محتوا
- گواهینامه امنیتی SSL
- پنل پیامک
-
- آموزش جامع مدیریت سایت
- آموزش های پایه
- آموزش طراحی سایت
- آموزش سئو سازی
- خرید سایت
- طراحی سایت
- تبلیغات اینترنتی
- کسب درآمد اینترنتی
- ساخت سایت
- آموزش وردپرس
- سایت سازی
- سایر مقالات
- نمونه کار
-
- تماس با ما
- درباره ما
۷ روش بازاریابی کمهزینه
اگر شما دارای کسب و کار باشید حتما می دانید که جذب مشتری بسیار سخت می باشد. در صورتی که برخی افراد می گویند که پیداکردن مشتری آسان است، اما شاید از لحاظ تئوری آسان باشد ولی در عمل اینگونه نیست. از طرفی با شانس نمیتوان در فروش موفقیت داشته باشید و برای اینکه در بازاریابی و فروش به موفقیت خوبی برسید باید در این راه خلاقانه عمل نمایید.
۱. یک هشتگ ویروسی ایجاد کنید
همان طور که می دانید امروزه شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و یکی از روش های بازاریابی محسوب میشود .حال مشتریان بیشتر برای دیدن محصولات جدید از اینستاگرام و فیسبوک استفاده می کنند به همین دلیل شما می توانید با ایجاد یک هشتگ ، بین کاربران شبکه اجتماعی شناخته شوید و به این ترتیب کسب و کارتان را به مشتریان نیز معرفی نمایید.
۲. به عنوان نویسنده مهمان در وبسایتها مطلب بنویسید
از دیگر روش بازاریابی که می توانید کسب و کار خود را به مشتریان معرفی نمایید، این است که در وب سایت هایی که مرتبط با وب سایت شما هستند پست مهمان قرار دهید. به این صورت که مطالب مفید خود را در وب سایت های دیگر منتشر نمایید. با این کار موجب می شوید که توجه بیشتری به شما جلب شود.
۴. در همایشها حاضر شوید و مشتریان جدیدی پیدا کنید
می توانید با شرکت در سخنرانیها، همایش ها و… مردم را از کسب و کار خود با خبر کنید از طرفی در این مکان ها رسانه ها هم وجود دارند که می توانند راهی برای تبلیغات کسب و کار شما باشند.
۵. وبلاگی در مورد کسب و کار خود ایجاد کنید
شما می توانید برای کسب و کار خود یک وبلاگ ایجاد نمایید و محصولات و خدمات خود را مشتریان و کسانی که این اطلاعات را می خوانند معرفی نمایید .
شما در وبلاگ کسب و کار خود می توانید به پرسهای مشتریان پاسخ دهید، تخفیفها و اشانتیونهای خود را ارائه دهید.
۶. در همایشها سخنرانی کنید
سعی کنید به عنوان صاحب یک کسب و کار در سخنرانی ها و همایش ها ، سخنرانی نمایید. اگر شما بتوانید به خوبی مرتبط با کارتان سخنرانی نمایید می توانید موجب جلب توجه و اعتماد مردم شوید و همچنین خود را به عنوان یک متخصص معرفی نمایید.
۷. بازاریابی ایمیلی را فراموش نکنید
از روش های تاثیرگذار روش بازاریابی ایمیلی می باشد که می توانید به مشتریان قدیمی خود، دوباره محصولات خود را به فروش برسانید. به همین منظور برای به دست آوردن ایمیل مشتریان می توانید از وبلاگ خود استفاده نمایید. ولی بهترین راه این است که قبل اقدام به معرفی کسب و کار ، لیستی از ایمیلهای مشتریان احتمالی خود را به دست آورید تا بتوانید به خوبی روش بازاریابی ایمیل را انجام دهید.
حالت ایدهآل این است که قبل از تولید و توزیع محصولات یا ارائه خدماتتان به گردآوری ایمیل بپردازید تا بتوانید با بازاریابی ایمیلی ارتباط خوبی با مشتریان احتمالی خود برقرار کرده و هرچه سریعتر فرآیند فروش را آغاز کنید.
مقالات مرتبط
امروزه تبلیغات در فضای مجازی یکی از بهترین راههایی است که با استفاده از آن میتوان به برندسازی و رونق و افزایش فروش کمک شایانی نمود. سایت ساز زرین دارای پلنهای متفاوت تبلیغاتی میباشد که امکان انتخاب براساس هزینه را به مشتری میدهد.
یکی از مهمترین ارکان هر کسب و کار بازاریابی دهان به دهان میباشد. که اگر یک مشتری از خدمات یا محصولات ارائه شده از سمت شما راضی باشد می تواند موجب ایجاد علاقهمندی در افراد دیگر شده و از این رو کسب و کار شما با افزایش و رونق فروش روبرو خواهد شد…
مبحث دیجیتال مارکتینگ یک مبحث گسترده و در عین حال جذاب میباشد. یکی از انواع دیجیتال مارکتینگ بازاریابی ویدئویی میباشد که امروزه کاربردهایی مختلفی به خصوص در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیدا کرده است و افراد از این مورد در جهت تبلیغات خود استفاده میکنند.
بازاریابی اینترنتی(Internet Marketing) یک پروسهای است که تمامی مراحل آن از جمله جذب مشتریان و حفظ آنها و تبدیل این مشتریان، به مشتریان وفادار همگی از طریق اینترنت انجام میگیرد. در بازاریابی اینترنتی به ترافیک و تبدیل آن به مشتری نیاز داریم.