شهریور 12, 1396
۴ راه حل مفید Google AdWords برای کیفیت بازاریابی اینترنتی در وبسایت
- خانه
-
- خرید سایت فروشگاهی
- خرید سایت شرکتی
- خرید سایت خبری
- خرید سایت شخصی
- خرید سایت آموزشی
- خرید سایت آگهی
- خرید سایت مذهبی
- خرید سایت دانلودی
- خرید سایت پزشکی
- تعرفه ها
-
- ثبت دامنه جدید
- سرور مجازی
- هاست وردپرس
- هاست دانلود
- هاست ارزان ایران
-
- پکیج سئوی جامع
- تولید محتوا
- رپورتاژ آگهی و بک لینک
- خدمات
- ادمین سایت
- طراحی گرافیک
- نمایندگی
- درج محتوا
- گواهینامه امنیتی SSL
- پنل پیامک
-
- آموزش جامع مدیریت سایت
- آموزش های پایه
- آموزش طراحی سایت
- آموزش سئو سازی
- خرید سایت
- طراحی سایت
- تبلیغات اینترنتی
- کسب درآمد اینترنتی
- ساخت سایت
- آموزش وردپرس
- سایت سازی
- سایر مقالات
- نمونه کار
-
- تماس با ما
- درباره ما
۴ راه حل مفید Google AdWords برای کیفیت بازاریابی اینترنتی در وبسایت
کیفیت بازاریابی اینترنتی در وب سایت
شما به یک استراتژی بازاریابی آنلاین نیاز دارید که در وب سایت، کیفیت بازاریابی اینترنتی را بررسی نمایید. داشتن سئو خوب، اساس استراتژی و طراحی وب سایت بصری میباشد. از نظر برخی شاید جستجوگر Google AdWords غیرضروری و گران بنظر برسد. اما شما نباید فراموش نمایید که بازاریابی درحالت کلی برای عموم میباشد.
بخشی از کیفیت بازاریابی اینترنتی در وب سایت مربوط به ساختن AdWords میباشد، که کمک می کند نسبت به رقبا برتری داشته باشید. در ادامه به چهار روش می پردازیم که بااستفاده AdWords می توانید مزیت رقابتی خود را بهبود دهید.
۱– قابلیت اندازه گیری
AdWords برخلاف نسخه های چاپی، رادیو یا تلویزیون، قابلیت اندازه گیری را با اطلاعات و زمان واقعی دارد. در ادوردز ابزارها و گزینههایی وجود دارد که این امکان را به شما می دهند به بررسی حتی کوچکترین اطلاعات عملیات تبلیغاتی تان بپردازید و این امکان برای شما وجود دارد که نتایج، تجربیات، کلیک ها، تغییرات و فروش آیتم ها را بررسی نمایید و نتیجه ای که از این کار می توانید داشته باشید این است که به راحتی شاخصهایی چون هزینه های هر تغییر و تبدیل (مشتریان بالقوه به بالفعل) و برگشت سرمایه گذاری را ردیابی کنید و حتی می توانید از زمان هایی که مشتریان با شما تماس می گیرند مطلع شوید یا اینکه در چه زمانی هایی به جستجوی محصول و یا خدمات شما می پردازند.
اینکه در کارتان دیدگاه های ارزشمند داشته باشید این توانایی را به شما می دهد که به سرعت تغییرات در عملیات کیفیت بازاریابی اینترنتی در وبسایت، ایجاد نمایید بدون اینکه نیاز باشد ماه ها صبر نمایید تا ببینید چه نتیجه ای حاصل می شود.
۲- هدفمند بودن
یکی از هدفهای اساسی که در بازاریابی وجود دارد جذب مخاطب میباشد. شما میتوانید تبلیغات ملی و یا جهانی خود را در AdWords اجرا نمایید حتی این امکان نیز وجود دارد که محدوده جغرافیایی هدف در یک شعاعی از محل تعیین شده را برای جستجوی اشخاص جهت تبلیغ محصولتان به کار بگیرید.
میتوان با نوعی دستگاه خاص ، تبلیغات را هدایت نمود به عنوان مثال اگر از طریق موبایل برخی از مشتریانتان به وب سایت دسترسی دارند. میتوانید برای این دسته از افراد بر روی جستجوهای موبایل تمرکز داشته باشید.
۳- انعطاف پذیری
خدماتی که Google AdWords انجام میدهد با هفت روش مختلف تبلیغاتی می باشد که این روش ها عبارت است از :
- به راحتی تبلیغات متنی آماده شده را از طریق جستجوی گوگل به دست مشتری می رسد.
- در واقع تبلیغاتی که به صورت تصویری انجام می شوند به همکاری گوگل ، به صورت یک روش بصری در وب سایت ها ارائه می شوند.
- هدف از طراحی نرم افزارهای تبلیغی (APP ) برای دانلود برنامه و مشارکت کاربر می باشد.
- برای ایجاد ارتباط غنیتر با مشتری و افزایش تجربه ، تبلیغات ویدئویی، برقرار نمایید.
- اطلاعات محصول از طریق تبلیغات خرید، به مشتریان قبل از اینکه برای خرید کلیک نمایند داده می شود اگر مردم فعال باشند و شما به صورت پیوسته تبلیغات خود را انجام دهید. این مورد موجب میشود دیگران با شما ارتباط برقرا نمایند.
- هزینه و مقیاس پذیری (قابل سنجش)
تفاوت AdWords با تبلیغات سنتی در هزینه و مقیاسپذیری میباشد. درست است که یک خرده فروش در عملیات AdWords دهها میلیون دلار هزینه میکند. لذا این بسیار مهم است که شما میزان هزینهای که میخواهید برای تبلیغات انجام دهید، مشخص نمایید و با داشتن یک استراتژی درست برای تبلیغات میتوانید تبلیغات خود را آغاز نمایید.
معرفی افزونه Google Adwords برای وردپرس
این افزونه این امکان را به شما می دهد که وردپرس خود را به وبسایت اصلی متصل نمایید و به صورت کامل در فروشگاه ووکامرس، سفارشات مشتریان و خرید آنها را از طریق Google Adwords در وردپرس مشاهده کنید.
مقالات مرتبط
امروزه تبلیغات در فضای مجازی یکی از بهترین راههایی است که با استفاده از آن میتوان به برندسازی و رونق و افزایش فروش کمک شایانی نمود. سایت ساز زرین دارای پلنهای متفاوت تبلیغاتی میباشد که امکان انتخاب براساس هزینه را به مشتری میدهد.
یکی از مهمترین ارکان هر کسب و کار بازاریابی دهان به دهان میباشد. که اگر یک مشتری از خدمات یا محصولات ارائه شده از سمت شما راضی باشد می تواند موجب ایجاد علاقهمندی در افراد دیگر شده و از این رو کسب و کار شما با افزایش و رونق فروش روبرو خواهد شد…
مبحث دیجیتال مارکتینگ یک مبحث گسترده و در عین حال جذاب میباشد. یکی از انواع دیجیتال مارکتینگ بازاریابی ویدئویی میباشد که امروزه کاربردهایی مختلفی به خصوص در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیدا کرده است و افراد از این مورد در جهت تبلیغات خود استفاده میکنند.
بازاریابی اینترنتی(Internet Marketing) یک پروسهای است که تمامی مراحل آن از جمله جذب مشتریان و حفظ آنها و تبدیل این مشتریان، به مشتریان وفادار همگی از طریق اینترنت انجام میگیرد. در بازاریابی اینترنتی به ترافیک و تبدیل آن به مشتری نیاز داریم.