سئو

رکورد فالوور اینستاگرام- معرفی 10 پیج با بیشترین فالور

شبکه اجتماعی اینستاگرام با کارکرد مبتنی بر تصویر و ویدئو در 6 اکتبر سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر ایجاد شد. اینستاگرام در حال حاضر به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌ های اجتماعی در جهان، میلیون‌ها کاربر دارد و امکانات ویژه‌ ای مانند ارسال ویدئو‌ های بلند یا پخش ویدئوی لایو را ارائه می‌ کند.

اینستاگرام بیش از 10 سال است که فعالیت می‌ کند اما محبوبیت آن به حدود 7 یا 8 سال پیش بر می‌ گردد و از آن زمان به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌ های اجتماعی در سراسر دنیا محسوب می‌ شود.

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید:

چه چیزی در اینستاگرام پست کنیم: 10 ایده پست اینستاگرام خلاقانه و جذاب

اکانت‌ هایی با بیشترین فالوور اینستاگرام طبیعتا به ورزشکاران و سلبریتی‌ های مشهور تعلق داشته که هرکدام بیش از 100 میلیون دنبال کننده دارند. بیشترین فالوور اینستاگرام مربوط به اکانت خود اینستاگرام بیش از 440 میلیون دنبال کننده دارد، سپس کریستیانو رونالدو فوتبالیست پرتغالی تیم منچستر یونایتد با 370 میلیون فالوور در حال حاضر به عنوان اولین شخص با بیشترین فالوور اینستاگرام شناخته می‌ شود. در اینستاگرام فارسی نیز می توان از حسن ریوندی و صدف بیوتی به عنوان دارنده بیشترین فالورها یاد کرد.

رکورد فالوور اینستاگرام انگلیسی

اینستاگرام

رونالدو

جایگاه دوم متعلق به کریستیانو رونالدو. مهاجم یوونتوس و کاپیتان تیم ملی پرتغال، او یکی از بهترین فوتبالیست‌هایی است که جهان می‌شناسد – و طرفداران او کم نیستند.

رکورد لایک اینستاگرام

وقتی صحبت از پست های او می شود، شگفتی های کمی وجود دارد. تعداد زیادی عکس خانوادگی، عکس‌هایی از او در حال بازی فوتبال، و تصاویر زیادی از او در حال تجربه چیزهای خوب در زندگی وجود دارد.

کریستیانو رونالدو همچنین اولین فردی بود که به 200 میلیون فالوور در اینستاگرام رسید.

کایلی جنر

در رقابت با مسی؛ کایلی جنر بدون شک بزرگترین ستاره اینستاگرام است. او زمانی مقام اول را برای بیشترین میزان لایک در اینستاگرام داشت.

حساب کاربری او روی کار و زندگی شخصی او به ویژه، با تعداد زیادی عکس و عکس نوزاد با شریک زندگی اش متمرکز است،

لیونل مسی (281 میلیون دنبال کننده)

در مرحله بعد، لیونل مسی، بازیکن فوتبال، مهاجم باشگاه پاری سن ژرمن لیگ 1 و کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین را داریم.

یکی از معروف‌ترین بازیکنان جهان، اینستاگرام او همان چیزی است که انتظار دارید: عکس‌هایی از او در حال بازی، نگاهی به زندگی شخصی خودش، و دیدگاه هایش از رویدادهایی که در آن شرکت می‌کند.

دواین «راک» جانسون (278 میلیون دنبال کننده)

تنها کشتی گیر ما در بین این لیست دواین «راک» جانسون است.

ستاره دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای و بازیگر در حال حاضر مشهور جهان، جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است. سورپرایز زیادی در اکانت او وجود ندارد و بیشتر پست های او درباره فیلمبرداری، تصاویر او در ورزشگاه و پست هایی درباره خانواده اش می باشد.

آریانا گرانده (275 میلیون دنبال کننده)

خواننده ای که در مقایسه با سلنا گومز فالورهای بیشتری دارد؛ آریانا گرانده است.

یکی از مشهورترین و محبوب ترین خوانندگان روی کره زمین، طبیعی است که در اینستاگرام بسیار محبوب باشد. جالب است بدانید که گرانده دومین زن با بیشترین فالوور در این پلتفرم می باشد. فید او مملو از تصاویری از اجرای او، ملاقات با افراد مشهور دیگر و تصاویر کلی شما از زندگی در سبک پاپ است.

. سلنا گومز (272 میلیون دنبال کننده)

سلنا گومز، نوازنده و هنرپیشه، یکی از افراد ثابت گذشته در لیست پرپسندترین پست‌های اینستاگرام است.

اکانت او بیشتر متشکر از سلفی‌های معمول ستاره‌های پاپ است. همچنین چندین پست سیاسی درباره موضوعاتی مانند حقوق زنان نیز دارد.

کیم کارداشیان (263 میلیون دنبال کننده)

اکانت او، مسلما، بسیار شبیه به حساب اعضای خانواده اش است. تصاویر زیادی از مدلینگ او و رویدادهایی که در آن شرکت می کند، به همراه دیدگاه هایی در مورد زندگی شخصی او، از جمله عکس های خانوادگی قدیمی می باشد.

بیانسه (217 میلیون دنبال کننده)

در کنار رتبه بالای لیست فالوها، جالب است بدانید اعلام بارداری او زمانی پرلایک ترین پست اینستاگرام بود. حساب کاربری او بسیار ساده است و بیشتر شامل نماهایی از اجراها و کارهای حرفه ای او، با چند پست شخصی دیگر در میان آنها می شود.

جاستین بیبر (202 میلیون دنبال کننده)

او یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های پاپ روی کره زمین است و جای تعجبی ندارد که در این فهرست قرار گرفته است – او فقط از ۲۰۰ میلیون دنبال‌کننده فراتر رفته است.

رکورد لایک اینستاگرام فارسی

اکنون وقت آن است که نگاهی به اینستاگرام فارسی نیز بیاندازیم.

حسن ریوندی

حسن ریوندی کمدین معروف در سال‌های اخیر در اینستاگرام درخشیده و با استفاده از این شهرت در برنامه‌های حضوری او هم تحول زیادی ایجاد شده و در ساعات اولیه بلیط کنسرت‌های او تمام می‌ شود.

حسن ریوندی 15.1 میلیون نفر فالوور در اینستاگرام دارد. اگر تعداد تخمینی ایرانی‌های حاضر در اینستاگرام درست باشد، به این معنی است که بیش از 30 درصد اکانت‌های ایرانی اینستاگرام، ریوندی را فالو می‌کنند.

مهناز افشار

دومین نفر در لیست بیشترین فالوور در اینستاگرام در ایران، مهناز افشار بازیگر زن سینما است که مدتی است به خارج از ایران مهاجرت کرده‌ است.

زندگی مهناز افشار در چند سال اخیر با داستان‌ های پرفراز و نشیبی همراه بوده‌است و این نیز می‌تواند دلیلی بر افزایش فالوور این بازیگر در اینستاگرام باشد.

در حال حاضر مهناز افشار 12.9 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

رامبد جوان

سومین نفر از لیست محبوب‌ترین اکانت‌های اینستاگرامی ایرانی، کارگردان، مجری و بازیگر معروف، رامبد جوان است.

رامبد جوان نسبت به مهناز افشار و حسن ریوندی فعالیت کمتری در اینستاگرام دارد. اما با این حال 11 میلیون نفر این بازیگر را فالو می‌کنند.

برنامه موفق و محبوب خندوانه را می‌توان یکی از دلایل حضور رامبد جوان در این لیست دانست.

دنیا جهانبخت

چهارمین نفر از لیست ده نفر اول با بیشترین فالوور در ایران، دنیا جهانبخت است.

دنیا جهانبخت نه بازیگر، نه هنرمند و نه فرد معروفی بوده، بلکه با کارهای عجیب و غریب و حاشیه سازی در اینستاگرام به شهرت رسید. شاید برایتان غیرقابل باور باشد که بگوییم 10.9 میلیون نفر اکانت اینستاگرام این شخص را فالو می‌کنند.

شما برای افزایش فالورهای خود و مدیریت پیج اینستاگرام به بهترین شکل ممکن است، می توانید از خدمات اژانس دیجیتال مارکتینگ تاس بهره بگیرید.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید