سئو

چگونه می توانیم ثبت رپورتاژ آگهی را انجام دهیم؟

همچنین برخی از سایت‌ها وجود دارند که این خدمات را به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند و مقاله مورد نظر را به صورت رایگان به ثبت می‌رسانند.

اما در این بین نکاتی برای کاربران وجود دارد که علاوه بر سئو، بر موتور جستجوگر نیز تاثیر مثبت خواهد داشت و عنوان رپورتاژ را به صفحه اول منتقل خواهد کرد. از این رو در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را در مورد ثبت رپورتاژ آگهی و اصول و قواعد آن بیان کنیم.

رپرتاژ آگهی یعنی چه؟

قبل از اینکه با چگونگی انتشار یک رپورتاژ آشنا شوید بهتر است که از ماهیت رپورتاژ آگهی و همچنین تاثیرگذاری آن در یک کسب و کار چه آنلاین و چه حضوری برخوردار شوید. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین راههایی است که میتوانید با استفاده از آن کسب و کار خود را به صورت استاندارد و با بهترین اعتبار به مشتریان خود معرفی کنید بدون اینکه مشتریان متوجه تبلیغ بودن کسب و کارتان باشند. رپورتاژ آگهی امروزه یکی از بهترین روش‌ها برای شناساندن کسب و کار است.

قیمت رپورتاژ آگهی رابطه مستقیمی با سایت منتشر کننده رپورتاژ و همچنین اصولی که برای سئو آن رعایت می‌شود، بستگی دارد. هوشمندانه بودن تولید محتوا در هنگام نوشتن و تهیه رپورتاژ بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل است که باید در هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی یک نویسنده یا یک تولید کننده محتوای حرفه‌ای باشید. همچنین سایت مورد نظر برای منتشر کردن رپورتاژ نیز باید از اصول و استانداردهایی که گوگل برای انتشار رپورتاژ قرار داده است، پیروی کند تا در نتیجه بازدید از رپورتاژ روند صعودی داشته باشد. سایت یکی از بسترهای مناسب برای ثبت و انتشار رپورتاژ آگهی برای کاربرانی است که قصد دارند کسب و کار خود را به صورت اصولی و بدون هیچ مشکلی به مشتریان خود معرفی کنند.

تا چه اندازه انتشار رپورتاژ آگهی به سود ما است؟

یکی از مهم ترین دلایلی که استفاده از رپورتاژ را برای پر اهمیت می‌کند این است که رپورتای آگهی‌ها همواره سعی می‌کنند تا بعد مثبت و مزایای موجود در یک محصول را به مشتری نشان دهند. البته کمپین رپورتاژ آگهی تنها به دنیای اینترنتی محدود نمی‌شود بلکه روزنامه‌ای که در طول روز مطالعه می‌کنیم و یا تبلیغی که در تلویزیون مشاهده می‌کنیم نیز در جای خود به نوعی رپورتاژ محسوب می‌شود. اما یکی از مزایای ثبت رپورتاژ آگهی در اینترنت این است که همواره در دسترس است و مشتری می‌تواند در هر کجا و در هر زمان از آن برخوردار شود، مطلب مورد نیاز را مطالعه کند و یک تیزر از موردی که در ذهن دارد را در یوتیوب مشاهده کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:

آیا ثبت رپورتاژ آگهی در رتبه بندی سایت گوگل نیز تاثیرگذار خواهد بود؟

قاعدتا پاسخ به این سؤال مثبت است زیرا استفاده از رپورتاژ آگهی استاندارد و اصولی می‌تواند سایت مورد نظر را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد. ثبت رپورتاژ آگهی اصولی و مطابق با قوانین سئو، می‌تواند سایت هدف را به صفحه اول منتقل کند و همچنین در موتورهای جستجوگر نیز رتبه بندی سایت شما را در صدر نمایش خواهد داد. پس باید سایت‌هایی را انتخاب کنید که ثبت رپورتاژ آگهی در آن‌ها باعث شود تا بازدید بالاتری داشته باشند و تجارت را برای شما آسان تر کنند.

البته یکی دیگر از موارد حائز اهمیت این است که معمولا سایت‌هایی که ثبت رپورتاژ آگهی را انجام می‌دهند بازدیدهای روزانه بالاتری دارند و به همین دلیل لینک دادن به این سایت‌ها بازدید کنندگان را برای مشاهده محتوای درون رپورتاژ تشویق میکند. اما یک نکته اصلی دیگری هم وجود دارد و آن هم این است که امروزه خود گوگل نیز بسیار بر روی ثبت رپورتاژ آگهی نگاه حساسی دارد و دلیل آن هم جلوگیری از انتشار لینکهایی است که به صورت اسپم در صفحات مختلف فعالیت میکنند که در ادامه راجع به تاثیرگذاری آن صحبت خواهیم کرد.

نظر گوگل درباره ثبت رپورتاژ آگهی چیست؟

همانطور که گفته شد در چند سال اخیر استفاده از رپورتاژ آگهی در بین کاربران فعال در انواع صفحات گوگل و همچنین شبکه‌های اجتماعی مختلف بسیار اهمیت پیدا کرده و در حقیقت استفاده از رپورتاژ آگهی یک برد دو سویه است و به این دلیل که نویسنده آن را اصولی می‌نویسد و توسط کارشناس بررسی می‌شود. از سوی دیگر محتوا در یک سایت معتبر منتشر می‌شود و کاربر قادر است که خیلی راحت در هر زمان بازدید بالایی از کسب و کار و تجارت خود دریافت کند.

بیشتر رپورتاژ آگهی‌ها توسط وب مسترهای موجود در سایتهای مختلف ممکن است که دچار خرابی و ارورهای 404 شوند و یا اینکه زمانی که نمایش داده شوند نیز ممکن است توجه خواننده را به تجارت‌هایی جلب کند که چندان هم معتبر نیست مانند تبلیغات غیر معتبری که در زیر سایتها نمایش داده میشود. پس برای اینکه ثبت رپورتاژ آگهی با اصول و استاندارد بالا انجام پذیرد، بهتر است که در همان ابتدا کاربر را به خود جذب کند و این جذب کاربر تا درصد زیادی به چگونگی انتشار و ثبت رپورتاژ و سایت منتشر کننده بستگی دارد. پس زمانی که بازدید کنندگان در همان ابتدا می‌توانند متوجه مفید بودن مقاله شوند که انتشار رپورتاژ استاندارد باشد.

در آخر بهتر است که موضوع وبلاگ نویسی را نیز در این حوزه بررسی کنیم به طوری که وبلاگ نویسی و قرار دادن محتوا در آن می‌تواند به دو صورت برای کاربران فعال و کسب و کارهای مختلف مفید باشد و آن هم این است که در قدم اول می‌توانید مطالبی را که از نظر شما مفید هستند را در وبلاگهای مختلف منتشر کنید و در قدم دوم نیز می‌توانید به گونه‌ای مستقل در مورد حیطه کاری خود رپورتاژ تهیه کنید و لینک‌های مرتبط را در صفحه و کلمات کلیدی مختلف انتشار دهید.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید