سئو

8 روش برای کاربر پسندتر کردن وب سایت + تحلیل طراحی سایت طلبه پاسخگو

چگونه وب سایت را کاربر پسند کنیم

وب سایت ها به چیزی بیش از متن و اطلاعات موجود در یک صفحه تبدیل شده اند. کاربران امروز انتظار دارند وب سایت شما آنها را سرگرم کند، کیفیت ارائه دهد و یک تجربه بصری راحت را ارائه دهد. در همه چیز، از زیبایی سایت شما تا قرارگیری دعوت به اقدام (CTA) شما می تواند در مدت زمان ماندن بازدیدکنندگان در صفحه شما تأثیر بگذارد. خوشبختانه آسان است که وب سایت شما کاربرپسندتر شود.

8 روش برای کاربر پسندتر کردن وب سایت شما

1.به کاربران خود گوش فرا دهید

وقت بگذارید و از بازدیدکنندگان عادی خود بپرسید که دوست دارند چه چیزی در صفحه شما ببینند. دریافت مستقیم از مخاطبان هدف به شما امکان می دهد عناصر گمشده ای را که ممکن است به تنهایی مشاهده نکنید کشف کنید. کاربران اغلب دقیقاً می دانند چه چیزی را درباره یک وب سایت دوست ندارند. وظیفه شماست که با اصلاح ویژگی هایی که بازدیدکنندگان از آن متنفرند ، آن نظرات را بگیرید و آنها را به نکاتی مثبت تبدیل کنید

وقتی کاربر را در هسته اصلی طراحی و محتوای خود قرار دهید، سایت شما به طور خودکار کاربرپسندتر می شود. چند سال پیش، درخواست بازدید از بازدیدکنندگان عادی خود را درباره آنچه که باید به طراحی مجدد صفحه اصلی خود اضافه کنند، داد. آنها گوش دادند، بسیاری از عناصر ذکر شده را اضافه کردند و 35٪ افزایش درآمد داشتند. توجه داشته باشید که عناصر موردنظر برای شخصی که در صفحه قرار دارد، در طراحی آنها چگونه است.

2. سرعت آن را بالا ببرید

کاربران وب انتظار دارند سایت شما با سرعت برق، حتی در دستگاه های تلفن همراه بارگیری شود. حدود نیمی از آنها می گویند انتظار دارند وب سایتی در عرض دو ثانیه بارگیری شود و وب سایتی را که بعد از سه ثانیه بارگیری نمی شود رها می کنند. سرعت در واقع مهم نگه داشتن بازدیدکنندگان در سایت شما است ، بنابراین آنها می توانند ببینند آیا می خواهند با شما تجارت کنند.

برخی ابزارها وجود دارد که به شما امکان می دهد سرعت سایت خود را بررسی کنید ، از جمله و Google’s Page Speed Insights. این سایت ها همچنین نکاتی در مورد سرعت بخشیدن به سایت شما ارائه می دهند. دو کار ساده که می توانید برای شروع انجام دهید بررسی سرعت سرور و بهینه سازی تصاویر است

3.اطلاعات در عمق را ارائه دهید

به راهنمای خرید Medical Guardian مراجعه کنید. آنها درک می کنند کسی که به دنبال یک دستگاه نظارت پزشکی است احتمالاً در مورد کارایی دستگاه نگرانی دارد. پس از همه ، شما زندگی عزیز خود را در دست او قرار می دهید. آنها یک راهنمای خرید عمیق برای مشتریان خود ارائه می دهند که به هر گونه سوال مشتری ممکن است پاسخ دهد، از جمله هزینه سیستم هشدار پزشکی ، پشتیبانی ، گواهینامه های مرکز نظارت و حتی نحوه نصب.

4. پیمایش را بصری کنید

وقتی یک بازدید کننده روی وب سایتی قرار می گیرد ، اغلب اوقات به نوار پیمایش نگاه می کنند تا خود را با صفحه راهنمایی کنند. نوار پیمایش ضروری است زیرا بازدید کننده سایت را در طول سفر خود در سایت دنبال می کند و به عنوان ابزاری برای بازگشت به صفحه مقصد عمل می کند.

در عین حال، باید تعداد دسته ها را در نوار پیمایش خود محدود کنید ، بنابراین بیش از حد بزرگ نمی شود. همچنین باید آن را در هر مکان در همان مکان قرار دهید. با نوار خود برخی از تست های A / B را انجام دهید ، موقعیت های کمی متفاوت ، ترتیب زبانه ها و حتی کلمات را امتحان کنید. این به شما می گوید که کاربران چه مواردی را برای سایت شما ترجیح می دهند و چه چیزی بهتر است.

5.رنگ را با دقت انتخاب کنید

به رنگهای پررنگ موزه ون گوگ در وب سایت خود نگاه کنید. رنگ قرمز و رنگهای پر جنب و جوش در نقاشی مورد استفاده برای پس زمینه ، توجه کاربر را به خود جلب می کند. از آنجا که صنعت هنری است ، سایت می تواند کمی خلاقیت بیشتری در رنگ های مورد استفاده خود داشته باشد ، و ترکیبی از رنگ ها برای یک پالت است که یک صنعت محافظه کارتر مانند بانکداری از آن استفاده نمی کند. این ترکیب برای این سایت خاص به خوبی کار می کند. اگرچه متن سفید روی پس زمینه جزئی کرم به خوبی کار نمی کند ، اما بقیه قسمت سایت روشن است.

6. چیدمان سایت خود را بهبود ببخشید

به خاطر داشته باشید که بسیاری از کاربران اکنون از طریق دستگاه های تلفن همراه به وب سایت ها دسترسی پیدا می کنند. حدود 80٪ از کاربران اینترنت دارای تلفن هوشمند هستند و آنها هرچه بیشتر وقت خود را برای دسترسی به اینترنت از طریق تلفن خود صرف می کنند ، به خصوص که هزینه داده کاهش می یابد و داده های نامحدود استاندارد است.

با توجه به این موضوع ، داشتن یک طرح پاسخگو بسیار مهمتر می شود. آیا سایت شما از نظر دسک تاپ و موبایل خوب به نظر می رسد؟ لزوماً نباید یکسان به نظر برسد. از اهمیت بیشتری برخوردار است که کاربران موبایل می توانند بدون نیاز به بزرگنمایی در هر چند ثانیه ، همه چیز را ببینند و به راحتی در سایت حرکت کنند.

7.صفحه تماس خود را تقویت کنید

اگر راهی مستقیم برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان ندارید ، خطر از دست دادن اعتماد افرادی که در صفحه شما هستند را دارید. حدود 51٪ از مردم اظهار داشتند که معتقدند اطلاعات تماس کامل چیزی است که بسیاری از وب سایتها از دست می دهند. اگر مخاطب شما به سادگی ایمیل است ، در نظر بگیرید این اطلاعات را تکمیل کنید.

هرچه بیشتر به شما اجازه می دهد تا کاربر با شما تماس بگیرد ، بهتر است. افزودن شماره رایگان ، گزینه گپ زنده ، پایگاه دانش و تالار گفتمان کاربر را در نظر بگیرید. این عوامل همه اعتبار را به سایت شما اضافه می کنند.

8.وب سایت خود را کاربرپسند کنید

این هشت مورد باعث می شود وب سایت شما فوراً کاربرپسندتر شود ، اما نکته مهم در یک سایت با UX خوب ، ایجاد پیشرفت به طور مداوم است. وقت بگذارید و از مشتریان خود بپرسید چه ابزاری به آنها کمک می کند و آنها را به سایت شما اضافه می کند. به یاد داشته باشید ، ابزارهای مفید برای یک سایت تجارت الکترونیکی با ابزارهای مفید برای یک وبلاگ متفاوت خواهند بود.

تحلیل طراحی سایت طلبه پاسخگو

طراحی سایت طلبه پاسخگو با این هدف بوده است که فضایی فراهم شود تا افراد بتوانند آزادانه نظر خود را ارائه داده و سوالات خود را مطرح نمایند. این سایت دارای فضای پرسش و پاسخ آنلاین است که یکی از بهترین ایده های موجود محسوب می شود.

در سایت بخشی برای طرح سوال وجود دارد که شما می توانید دیدگاه های خود را از این بخش اعلام کنید و همینطور سوالات خود را بپرسید. همینطور در بخش مشخصی تمامی سوالات در معرض دید عموم قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که اسم فرد نشان داده نمی شود و به این ترتیب فضای پرسش و پاسخ به طور دقیق دنبال می شود و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

جواب سوالات به ترتیب در زیر سوالات درج می شود و به این ترتیب می توانید لیستی از پاسخ ها را برای هر سوال مشاهده نمایید.

جواب سوالات توسط عموم کاربران و همینطور طلبه مورد نظر ارائه می شود و این روند در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

بخشی در سایت تعبیه شده است که هرگونه توهین به مذهب بررسی شده و سوالاتی که به این شکل ارائه شده است به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نمی شود.

طراحی سایت طلبه پاسخگو بسیار هوشمندانه صورت گرفته است و این طور که مشخص است این سایت در سال های اخیر توانسته رتبه بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد.

آنالیز طراحی سایت طلبه پاسخگو

رتبه این سایت از سوی تولبار سیمیلار وب ()در ایران 56623 اعلام شده و رتبه جهانی سایت 854282 است که رقم بسیار خوبی است. در نظر داشته باشید که این سایت به طور کلی دارای 419 لینک داخلی دارد و از نظر سرعت در وضعیت کند قرار دارد اما اگر نگاهی به آمار سایت های دیگر در این مسیر داشته باشیم متوجه می شویم که طراحی سایت طلبه پاسخگو به صورتی است که 90 درصد سریع تر از سایت های مشابه است، به هر روی در زمان های پر ترافیک روز بیش از 8 ثانیه زمان نیاز است تا سایت به طور دقیق لود شود و این رقم به نوبه خود کمی طولانی است.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

طراحی سایت طلبه پاسخگو به صورتی است که شما می توانید سوالات خود را از طریق تلفن همراه هوشمند خود نیز ارسال کنید و در این مسیر هیچ محدودیت و یا بی نظمی دیده نمی شود. نرخ پرش برای سایت 69 درصد است که رقم خوبی محسوب می شود در نظر داشته باشید که میزان بازدید از سایت برای هر صفحه 1 دقیقه اعلام شده است و به طور کلی هر کاربر یک صفحه از سایت را در طول روز مورد بررسی قرار می دهد که البته این رقم با کاهش 19 درصدی نیز همراه است.

در نظر داشته باشید که کلمه کلیدی پر تکرار در طراحی سایت ‘ طلبه پاسخگو’ است که با 30 درصد تکرار همراه است و البته سایر کلمات نیز در جستجوی سریع به نتیجه مطلوب خواهند رسید.

به طور کلی طبق بررسی هایی که از سوی سیمیلار وب صورت گرفته است طراحی سایت طلبه پاسخگو دارای فضای سئو بسیار دقیقی است.

حرف آخر

همه چیز را امتحان کنید و سعی کنید سایت خود را از طریق چشم مخاطبان خود ببینید. در نهایت ، استفاده از سایت شما برای بازدید کنندگان خاص سایت شما آسان تر خواهد شد و به طور بالقوه منجر به فروش بیشتر یا مشتریان جدید می شود.

مخاطبان گرامی در نطر داشته باشید:

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید