سئو

آیا استفاده از تگ “Nofollow” در لینک‌های داخلی سایت، اثری بر کیفیت سئو دارد؟

برای سفارش آنلاین
پرسش و پاسخ سئو
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
پرسش و پاسخ سئو
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

آیا استفاده از تگ ‘Nofollow’ در لینک‌ها داخلی سایت، اثری بر کیفیت سئو دارد؟

.

استفاده از تگ ‘Nofollow’ در ارجاع یک لینک حتی در صورتی که اعتباری برای لینک مد نظر قائل نیستید، می‌تواند باعث مشکوک شدن گوگل و ایجاد نگرش منفی در این موتور جستجو شود.’

در نگاه اول باید گفت خیر. این کار هیچ اثری بر کیفیت سئو سایت شما نداشته و باعث مشکوک و بدبین شدن موتورهای جستجو نخواهد شد. این دست پیام‌های خطای بی‌معنا و اشتباه یکی از مشکلاتی است که معمولاً در تعامل با چنین ربات‌هایی به چشم می‌خورد. ایجاد سطح بالایی از موشکافی در کدنویسی این ابزارها باعث شده تا معمولاً به طرز عجیبی نتیجه عکس ایجاد کرده و پیام‌های عجیبی را نشان دهند. فراموش نکنید که هیچگاه یک ابزار سئو ، جای یک تیم حرفه‌ای و یک کارشناس حیطه سئو را نمی‌گیرد زیرا هیچ برنامه و هیج رباتی جایگزین هوش و درک یک انسان نخواهد شد. بی‌شک هیچ اشکال و مشکلی در استفاده تگ ‘Nofollow’ وجود ندارد.

استفاده از این تگ در برخی موارد اجباری است.

در موارد خاص با شناختی که از کاربران خود دارید، ممکن است نخواهید که لینک‌های درج شده در کامنت‌های آن‌ها به صفحه شما متصل شده و این اثری بر کیفیت سئو سایت شما بگذارد. همواره توصیه ما به کاربران این است که در کنار کمک گرفتن از ابزار هوشمند و ماشین‌های سئو ، هوش و درک خود از موضوعات را نیز چاشنی تولید محتوا و سامان‌دهی سایت کنند. این کمک می‌کند تا در مواردی این چنینی به خوبی اشتباه یا صحت هر پیام را درک کنند. حال سوای پرسش مطرح شده، بد نیست تا کمی بیشتر با ماهیت تگ ‘Nofollow’ و تاریخچه آن آشنا شویم.

ماهیت تگ ‘Nofollow’

در توضیحات فوق دو کلیدواژه مهم وجود دارد که توجه به آن‌ها خالی از لطف نیست. اولین کلیدواژه ‘نویسنده سایت’ است که با دقت در آن متوجه خواهید که اساساً استفاده از این تگ بدان معنی است که لینک به کار رفته در صفحه مطابق میل صاحب سایت نیست و درج آن توسط شخص دیگری، مانند یک کاربر درج کننده نظرات یا یک ربات بوده است. کلیدواژه دیگری که در اینجا وجود دارد، ‘وزن’ است. دقت داشته باشید که افزودن وزن به یک سایت به معنی کاهش یا افزایش کیفیت سئو آن است. شما با این تگ هرگونه اثری بر سایت خود یا سایتی که لینک آن درج شده است را از بین خواهید برد.

برای سفارش آنلاین
پرسش و پاسخ سئو
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
پرسش و پاسخ سئو
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

کیفیت سئو

تگ Nofollow

سئو

سئو سایت

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید