سئو

آیا پر درآمدترین وب‌ سایت‌ های ایرانی را می‏شناسید؟ معرفی 7 وب‌ سایت معتبر ایرانی برای خرید

در سال‌های اخیر وب‌سایت‌های خرید در ایران رشد چشمگیری داشته اند. به طوری که به پردرآمدترین وب‌سایت‌های ایرانی تبدیل شده اند. زیرا همراه با رشد این فروشگاه‌های اینترنتی، خرید آنلاین هم در بین اقشار مختلف مردم ایران، (هم از لحاظ اجتماعی و هم از لحاظ اقتصادی) رواج و محبوبیت بیشتری پیدا کرد.

ما در این مقاله 7 مورد از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های خرید آنلاین را که جز پردرآمدترین وب‌سایت‌های ایرانی هستند به شما معرفی خواهیم کرد. پس همراه ما در این مقاله باشید تا با این وب‌سایت‌های معتبر ایرانی بیشتر آشنا شوید.

کدامیک از فروشگاه‌های اینترنتی در ایران جز پردرآمدترین وب‌سایت‌های ایرانی هستند؟

راه اندازی فروشگاه اینترنتی یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای رشد هر کسب و کاری است. همیشه صاحبان کسب ‌و کارهای جدید از چنین فروشگاه‌هایی برای موفقیت خود الهام‌ می‌گیرند. زیرا حوزه موجب کاهش موانع و افزایش راه‌های ارتباطی بین مشتری و صاحبان کسب و کارها شده است.

در ایران نیز امکان راه اندازی فروشگاه‌های آنلاین، به پیشرفت و افزایش اشتغال میلیون‌ها کسب و کار کمک شایانی کرده است. بنابراین ما در ادامه این بخش از مقاله به بررسی 7 وب‌سایت معتبر و محبوب خرید آنلاین که به عنوان پردرآمدترین وب‌سایت‌های ایرانی معروف شده اند، پرداخته ایم.

  • دیجی کالا (Digikala)

احتمالاً همه ایرانی‌ها با این وب‌سایت خرید آنلاین آشنا هستند یا حداقل یک‌بار از آن خرید کرده اند. بنابراین می‌توان گفت دی جی کالا یکی از شناخته شده ترین و پردرآمدترین وب‌سایت‌های ایرانی برای خرید آنلاین است، به طوری که بازار انواع کالاهای ایران به شدت تحت کنترل این شرکت قرار دارد.

دیجی کالا به عنوان یکی از اولین شرکت‌های موفق و پیشگام در حوزه تجارت الکترونیک است. بنابراین در باز کردن مسیر سایر کسب و کارهای آنلاین و کارآفرینان نقش مهمی ایفا کرده است. این شرکت کار خود را با فروش آنلاین محصولات الکترونیکی و رایانه ای آغاز کرد. اما پس از مدتی فعالیت خود را با عرضه محصولات سایر حوزه ها گسترش داد.

شما در دیجی کالا می‌توانید طیف وسیعی از انواع محصولات، ازجمله لوازم التحریر، ابزارهای موسیقی، لوازم خانگی، کیف و کفش و سایر اقلام مورد نیاز خود را پیدا کرده و خریداری نمایید. در واقع می‌توان گفت هر چیزی را که شما نیاز دارید، می‌توانید در دیجی کالا پیدا کنید.

  • فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت (Snapp.Market)

اسنپ مارکت یکی دیگر از پردرآمدترین وب‌سایت‌های ایرانی است که با فروش محصولات سوپرمارکتی کار خود را از سال 1398 آغاز کرد. اسنپ ​​مارکت فقط یک فروشگاه اینترنتی خواروبار نیست. بلکه در این فروشگاه انواع میوه ها، وسایل آشپزخانه و حتی لوازم التحریر برای فروش عرضه می‌شود. در حال حاضر کاربران این وب‌سایت محبوب ایرانی در تهران، کرج، اصفهان، شیراز، قم، لواسان، ارومیه و مشهد می‌توانند هم از طریق وب‌سایت و هم از طریق اپلیکیشن موبایل، خریدهای خود را انجام دهند.

با توجه به افزایش مداوم قیمت‌ها، هدف اصلی اسنپ مارکت ارائه محصولات از برترین برندها با است. در واقع این شرکت خرید محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه را برای مشتریان خود آسان کرده است. اگر قصد دارید از اسنپ مارکت خرید کنید، فقط کافیست اپلیکیشن این فروشگاه اینترنتی را روی گوشی خود نصب کنید یا از طریق وب‌سایت آن سفارش‌های خرید خود را انجام دهید. در این فروشگاه به دلیل طبقه بندی مناسب کالاهای مختلف، یافتن و خرید آن‌ها برای شما بسیار راحت است.

  • دیجی استایل (Digistyle)

دیجی استایل یکی از پر درآمدترین وب‌ سایت‌ های ایرانی برای خرید آنلاین است که جز یکی از شعب دیجی کالا محسوب می‌شود. این فروشگاه انواع پوشاک را طبق مد روز ارائه می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال انواع پوشاک ازجمله لباس‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه، کیف، کفش و اکسسوری طبق مد روز و باقیمت مناسب هستید، می‌توانید آن‏ها را از دیجی استایل خرید کنید.

دیجی استایل یک فروشگاه اینترنتی معتبر در ایران است که طیف وسیعی از برندهای ایرانی و خارجی را توزیع می‌کند. از برترین برندهای ایرانی که محصولات آن‌ها در این شرکت ارائه می‌شوند می‌توان به چرم مشهد، درسا، ملیشو، کفش شیما، شیفر، مارال چرم، ال سی من، نیکتا اشاره کرد.

علاوه بر این شما می‌توانید انواع محصولات برندهای خارجی از جمله نایک، ریباک، سالومون، پوما و ال سی وایکیکی را در سایت دیجی استایل پیدا کنید. جستجو و سفارش کالا در دی جی استایل بسیار ساده و راحت است. زیرا برندها محصولات خود را با عکس‌های باکیفیت و محتوای غنی ارائه کرده اند. شما علاوه بر انتخاب مدل، امکان انتخاب رنگ و اندازه کالاها را در دی جی استایل دارید.

  • بانی مد (Banimode)

بانی مد یکی از وب‌سایت‌های فروش محصولات حوزه مد در ایران است که به طور رسمی فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است. این فروشگاه اینترنتی به دنبال توزیع محصولات مرغوب باکیفیت از برندهای داخلی و خارجی است.

بانی مد با ارائه محصولات و انواع لباس‌ها از برندهای معتبر و محبوب جهان مانند ، ، و… توانست به یکی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین وب‌سایت‌های ایرانی تبدیل شود. این شرکت با توجه به علایق مشتریان خود و توزیع محصولات در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف از برندهای معتبر داخلی و خارجی، به شهرت جهانی رسید.

  • فروشگاه اینترنتی تکنولایف (Technolife)

تکنولایف یکی از پردرآمدترین وب‌سایت‌های ایرانی برای خرید اینترنتی است که همانطور از نام آن مشخص است، انواع برندهای موبایل، لپ تاپ، هدفون و غیره را عرضه می‌کند. شما قبل از خرید در این سایت می‌توانید اطلاعات لازم را در مورد جزییات محصول موردنیاز خود پیدا کنید. قابلیت اعتماد در هر وب‌سایتی بسیار اهمیت دارد. بنابراین این سایت به منظور جلب اعتماد مشتریان خود برای تمام محصولات موجود گارانتی ارائه می‌دهد.

علاوه بر این اگر مشتریان از محصولات خریداری شده رضایت نداشته نباشند، هفت روز فرصت دارند آن را بازگردانند. در هر جای ایران زندگی می‌کنید، تکنولایف سفارش‌های شما را در عرض 1 تا 2 روز برای شما ارسال می‌کند. این سرعت عمل تکنولایف در ارسال سفارش بین نظیر است. از طرف دیگر اگر مشتریان برای پرداخت هزینه کالای خریداری شده مشکل دارند و امکان پرداخت کل مبلغ را ندارند، می‌توانند آن را به صورت قسطی پرداخت کنند.

  • تیمچه (Timcheh)

تیمچه یکی از وب‌سایت‌های ایرانی برای خرید آنلاین محسوب می‏شود که به تازگی راه اندازی شده است. این شرکت با وجود اینکه سابقه فعالیت زیادی ندارد، به دلیل ارائه طیف وسیعی از کالا، به عنوان رقیب اصلی دیجی کالا محسوب می‌شود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‏های سایت تیمچه نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی ایران این است که کالاها را بدون هیچ محدودیتی برای مشتریان خود به صورت رایگان ارسال می‌کند. در واقع این سایت معتبر ایرانی خرید آنلاین، ارسال کالا را بدون توجه به قیمت آن و مقصد سفارش دهنده به طور رایگان انجام می‌دهد. علاوه بر این، تیمچه امکان خرید اقساطی کالاها را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

  • کالاتیک (Kalatik)

در این مقاله ما کالاتیک را به عنوان آخرین مورد از پردرآمدترین وب‌سایت‌های ایرانی معرفی کرده ایم. این سایت برای خرید تلفن همراه به صورت اینترنتی طراحی شده است و فعالیت خود را به طور رسمی از 4 سال پیش آغاز کرد. کالاتیک تاکنون در بین مردم به محبوبیت زیادی رسیده است.

با اینکه این سایت بیشتر در زمینه فروش تلفن همراه فعالیت می‌کرد. اما پس از مدتی لوازم صوتی، تصویری و خانگی و همچنین ابزارهای دیگری چون جاروبرقی روباتیک، دستگاه لایه بردار صورت، غذاساز، تلویزیون، ماساژور، اسکوتر و سایر محصولات الکترونیکی را نیز عرضه کرد.

از مهم‌ترین اصلی این سایت ایرانی می‌توان به توزیع محصولات باکیفیت باقیمت مناسب، ارائه تبلیغات خاص به طور روزانه و فراهم کردن طرح‌های خرید اعتباری برای مشتریان اشاره کرد.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید