سئو

استفاده از فضاهای آفلاین و آنلاین قسمت اول

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

وقتی که می¬گویم از حضور آفلاین خود بیشتر استفاده کنید درواقع از تاثیرات مفید و بالقوه¬ای که می¬تواند بر بازاریابی آنلاین شما بگذارد صحبت می¬کنم. تاثیراتی مانند : جذب ترافیک بیشتر برای سایت خود، ارتقای وضعیت سایت برای کسب درآمد بیشتر از همان ترافیک قبلی و یا حتی افزایش نرخ تبدیل.( نرخ تبدیل یعنی اینکه وقتی کاربری وارد سایت می¬شود دقیقا هدف سایت را انجام بدهد و هرکاری اعم از عضویت ، کلیک بر لینکی خاص و … از او بخواهند انجام بدهد. ) استفاده¬ی درست از رابطه¬ی بین حضور آفلاین و آنلاین می¬تواند مصداق بارز این ضرب المثل باشد که ‘ مجموع چند جزء همیشه بهتر از یک کل واحد عمل می¬کند. ‘

• دنیای مجازی جایی است که شما و کسب و کارتان در معرض خطر هستید و هر لحظه امکان دارد که اعتبار خود را از دست بدهید. زیرا مشتریان در مقابل پولی که هزینه می¬کنند انتظار یک سایت جامع و مفید را دارند. پس مراقب این موضوع باشید.

چگونه مردم را به سایت خود هدایت کنید.

به خاطر می¬آورم اولین بار که دیدم یکی از دوستانم آدرس وبسایت خود را روی کارت ویزیتش نوشته است بسیار هیجان انگیز بود. این روزها بدون داشتن یک آدرس وبسایت کاربردی و در دسترس و یا یک کانال در یکی از شبکه¬های اجتماعی نمی¬توانید توجهات زیادی را به خود جلب کنید. شما باید دست به اقدامات جذابی بزنید که بتوانید بازدید کننده¬ی بیشتری داشته باشید. در اینجا چند نکته را برای شما بیان خواهم کرد که به شما کمک می¬کند چگونه مشتری¬ها و یا پتانسیل های بیشتری را به سمت وبسایت خود هدایت کنید :

1. ترویج وبسایت خود. به مشتریان آفلاین خود یک دلیل محکم ارائه دهید که ترغیب شوند از سایت شما دیدن کنند.ایجاد رقابت می¬تواند برای بازخورد بهتر یک ایده¬ی خوب باشد. و یا حتی می¬توانید یک زمان و تاریخ خاص را مشخص کنید که در آن بازدیدکنندگان به بحث و تبادل نظر درباره¬ی خدمات شما بپردازند. ( البته مطمئن باشید که سایت شما قادر است انتظارات بازدیدکنندگان روشن فکر را برآورده سازد. )

2. تحریک آمیز باشید. سعی کنید در صفحه¬ی خود سوالاتی مطرح کرده و از کاربران بخواهید به آنها پاسخ دهند. البته برای انجام این کار باید مراقب باشید و سوالاتی مطرح کنید که نیاز به استدلال¬های زیادی نداشته باشد. اما اگر بتوانید فضا را برای پرسش و پاسخ و استدلال در مورد محصولات خود آماده کنید بسیار مفید خواهد بود.

3. پیشنهادهای منحصر به فرد ارائه دهید. ترفند قدیمی که در کتاب¬ها گفته شده : ‘ از وبسایت ما دیدن کنید! به خاطر پیشنهاد یک معامله فوق العاده ! تنها یک بار این اتفاق خواهد افتاد. ‘ البته نیازی نیست که در این زمینه خیلی شدت به خرج داده و خود را به زیان بندازید همین که در فضای مجازی پخش شود که شما گاهی پیشنهادهای فوق العاده¬ای برای خرید ارائه می¬دهید کافی است. زیرا شما باید به فکر مشتریانی که علاقه¬ای به اینترنت ندارند و یا کمتر از آن استفاد ه می¬کنند نیز باشید.

4. جامعه¬ی مشتریان خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر مشتریان شما دوست دارند ماشین بخرند قطعا علاقه دارند راجع به آن نیز صحبت کنند. با ایجاد یک جامعه¬ی اینترنتی این امکان را برای آنها فراهم کنید. البته قطعا لذت رانندگی واقعی چیز دیگری است اما خب با این کار مشتری¬ها به سایت شما علاقه¬مند خواهند شد.

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

شبکه های اجتماعی

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی آفلاین

بازاریابی آنلاین

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید