سئو

انتشار محتوا در وبلاگ شرکت بهتر است یا وب سایت مدیوم؟

در این مطلب، مواردی را بررسی می کنیم که به تعیین بهترین رویکرد برای نیازهای منحصر به فرد شما کمک خواهد کرد.

پیشنهاد می کنیم قبل از مطالعه مطلب زیر مقاله

وب سایت مدیوم چیست؟

مدیوم () یک پلت فرم انتشاراتی است که تخمین زده می شود به طور متوسط بیش از 200 میلیون بازدید در ماه داشته باشد. محتوایی که در وب سایت مدیوم منتشر می کنید این فرصت را دارد که از قابلیت بازدید ماهانه استفاده کرده و مخاطب خود را افزایش دهد. انتشار محتوا در وب سایت مدیوم به شما این امکان را برای شما فراهم می کند تا از دسترسی ها این وب سایت برای ایجاد مشترکین خبرنامه ایمیل و بازدید از سایت اصلی خود استفاده کنید. ارزش ایجاد یک پایگاه برای مشترکین ایمیل در حفظ ارتباط با مشتریان و اطلاع رسانی به آن ها برای انتشار محتوای جدید است.

• افزایش حجم ترافیک سایت

استراتژی بازسازی محتوا در وب سایت مدیوم

معمولا جایگزینی محتوایی که قبلاً در ایجاد آن سرمایه گذاری کرده اید با محتوای جدید، رایج تر است. جایگزینی محتوا می تواند به معنای تبدیل یک پست به فیلم ، یا اینفوگرافیک باشد. حتی ممکن است به معنای به روز رسانی و بازنشر مطالب در وب سایت مدیوم باشد. به این روش انتشار مجدد محتوا در سایت دیگر سندیکای محتوا گفته می شود. این یک تاکتیک جدید و عجیب و غریب نیست؛ در واقع، روزنامه ها برای چندین دهه این کار را انجام داده اند.

نحوه همگرا سازی محتوا با وب سایت مدیوم

مزیت انتشار محتوای قدیمی در سایتی مانند مدیوم این است که شما یک محتوای کامل آماده در اختیار دارید که با به روز رسانی آن اقدام به انتشار مجدد آن می کنید. برخی از مطالبی که قبلاً منتشر شده اند ، با گذشت زمان به صفحات قبلی نقل مکان می کنند. اما هنوز می توان از آن ها در رتبه بندی استفاده کرد. با استفاده مجدد از محتوا و انتشار آن در رسانه ها، توجه مخاطبان دوباره به آن محتوا جلب می شود. این می تواند منجر به جذب پیوندهای جدید شود و به دیده شدن صفحات قدیمی و بهبود عملکرد در موتور های جستجو کمک می کند. علاوه بر این، ناشران نیازی ندارند منتظر بمانند تا محتوا قدیمی شود تا از آن در وب سایت مدیوم استفاده کنند. محتوا می تواند بلافاصله پس از انتشار در سایت اصلی، مستقیماً در سایت مدیوم منتشر شود. سن محتوایی که قصد ارسال آن را دارید هر چه باشد ، مهم ترین موضوع هنگام انتشار کیفیت و به روز بودن آن است.

آیا می توانید از افزونه همگرا سازی وردپرس در وب سایت مدیوم استفاده کنید؟

نحوه وارد کردن محتوا به وب سایت مدیوم برای همگرا سازی

آیا انتشار محتوا در وب سایت مدیوم به سایت شما آسیب می رساند؟

بنابراین، همه پیوندهایی که برای مقاله شما تولید می شود ، توسط گوگل به ناشر اصلی نسبت داده می شود. این هدف یک متا تگ متعارف است. دلایل معتبر زیادی برای انتشار منحصر به فرد محتوا در وبلاگ شرکت وجود دارد. بارزترین مزیت این است که کاربران به وبلاگ شرکت به عنوان یک منبع ارزشمند نگاه می کنند. این به نوبه خود به رشد کمی خوانندگان ، توصیه های خوانندگان به دوستان و همکاران و افزایش تعداد بک لینک ها کمک می کند. پیوندها و علاقمندی خوانندگان نسبت به محتوای تولیدی شما کمک زیادی در ارتقا رتبه بندی موتور های جستجو خواهد کرد.

با محتوای اختصاصی به یک مرجع تبدیل شوید

‘شما واقعاً باید اطمینان حاصل کنید که آنچه ارائه می دهید منحصر به فرد، قانع کننده و با کیفیت است .طوری که کاربران بگویند من می خواهم به این وب سایت خاص بروم؛ زیرا آنها چیزی را که در وب منحصر به فرد است ارائه می دهند. من نمی خواهم برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیازم به وب سایت های متفرقه رجوع کنم.’

چرا و چگونه محتوای وبلاگ را تبلیغ کنیم؟

• با سایت هایی ارتباط برقرار کنید که مخاطبان یا مشتریان بالقوه شما تمایل به تجمع در آن ها را دارند. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که، در مخاطب آگاهی ایجاد شود. پیوندها برای کمک به ایجاد مخاطب در وبلاگ شرکت مهم هستند ، همانطور که جان مولر یکی از مدیران ارشد گوگل اخیراً اظهار داشت: ‘کاربرد پیوند ها در پیدا کردن محتوا توسط کاربران، بسیار حائز اهمیت است. بنابراین اگر هیچ کس به وب سایت شما پیوند ندهد ، تشخیص این که وب سایت شما وجود دارد برای ما مشکل خواهد بود. ‘

مزایای محتوای اختصاصی

هیچ راه میانبری برای ایجاد محبوبیت در بین مخاطبان وجود ندارد. تنها یک استراتژی متمرکز برای جلب نظر مخاطب می تواند به موفقیت شما کمک کند ، عدم تمرکز در اجرای استراتژی ها باعث می شود تا بازدهی کمتری را نسبت به پتانسیل واقعی خود، به دست آورید. به عنوان مثال: یکی از دلایل متداول در عدم تمرکز کسب و کار ها هنگام تولید محتوا ، تمرکز بر ایجاد محتوای جامع است؛ که رقابت را در مقیاس و کمیت تشدید می کند. جامع بودن به طور کلی چیز خوبی است ، اما همیشه آن چیزی نیست که کاربران به دنبال آن هستند.

برخی از موضوعات مستلزم یک رویکرد عمیق هستند.

گاهی اوقات تجزیه موضوعات به موضوعات فرعی و کوچکتر به نفع کاربران خواهد بود. این موضوع باعث می شود تا یادگیری و انتقال مفاهیم به شکل بهتری صورت بگیرد. تولید کنندگان محتوا باید بدانند به جای تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن موتور های جستجو با استفاده از جامعیت محتوا ، می توانند به راحتی و با تمرکز بر خوانندگان خود به موفقیت برسند. هنگامی که یک شرکت یاد می گیرد که چگونه محتوای وبلاگ خود را بر خوانندگان متمرکز کند و اصطلاحا محتوای کاربر محور تولید کند آن زمان است که ترافیک افزایش می یابد و سایت به مرجعی تبدیل می شود که نیازی به خوانندگان دیگر نخواهد داشت.

مزایای استفاده از استراتژی محتوا و مبادلات تجاری

استراتژی هایی که با تمرکز بر وب سایت مدیوم و یا وبلاگ شرکت طراحی می شوند ، مزایا و معایبی به همراه دارد. محتوای قدیمی ممکن است از انتشار در مدیوم سود ببرد؛ زیرا محبوبیت را حفظ می کند و نگاه ها را به سمت خود جلب می کند. محتوای جدید در یک وبلاگ جدید می تواند از همگرا سازی محتوا در مدیوم به عنوان بخشی از استراتژی آگاه سازی وبلاگ جدید استفاده کند. در نهایت ، انتشار محتواهای اختصاصی برای وب سایت مدیوم می تواند به نفع یک سایت شرکتی یا تجاری باشد؛ که نیازی به وبلاگ ندارد.

اما این سوال مطرح است که محتوا در وب سایت مدیوم به چه شکلی منتشر شود(به صورت انحصاری یا سندیکایی) اگر شرکت در استراتژی بازاریابی خود جایگاهی را برای سایت در نظر نگرفته است (به عنوان مثال شرکتی که به دنبال سایت تولید محتوا نیست) ، مطمئناً انتشار محتوا در مدیوم گزینه بهتری خواهد بود. از سوی دیگر ، اگر هدف تنها ایجاد یک سایت است و هدف دیگری به دنبال آن نیست ، انتشار پراکنده محتوا در مدیوم می تواند راهی برای جلب توجه مخاطبان به عنوان بخشی از یک کمپین آگاهی بخشی باشد.

حتی ممکن است شرکتی تصمیم بگیرد که اصلاً در وب سایت مدیوم محتوای خود را منتشر نکند؛ چرا که این یک ایده کلی است و ممکن است تمرکز بر تبلیغات در سایت شرکتی فواید بیشتری را برای یک کسب و کار به همراه داشته باشد. از هر استراتژی که استفاده می کنید ، به یاد داشته باشید که آن استراتژی را با توجه به نیاز ها و خواسته های مشتریان خود طراحی کرده باشید. بسیاری از نشانه های محبوبیت ، مانند جستجوی دامنه یا پیوندها ، از تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان به دست می آید نه صرفا یادگیری الگوریتم های گوگل

لینک منبع:

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید