سئو

انواع روش های طراحی وبسایت رایگان

طراحی وبسایت به صورت رایگان امکان پذیر شده است. داشتن یک وب سایت دیگر مانند گذشته ها سخت و دشوار نیست و لازم نیست برای آن هزینه زیادی صرف شود. برای داشتن یک وب سایت می توان از روش های مختلفی استفاده کرد.

در واقع بسترهای مختلفی برای این کار فراهم شده است. یعنی هر فردی می تواند با این روش ها یک وب سایت رایگان برای خودش درست کند. از وب سایت هایی که به این شکل طراحی می شوند می توان برای کسب درآمد هم استفاده کرد. برای استفاده از سایت سازهای رایگان نیاز به دانش برنامه نویسی نیست.

استفاده از سایت ساز برای طراحی وبسایت

طراحی وبسایت با استفاده از سایت سازهای داخلی و خارجی می تواند یک وب سایت رایگان به شما بدهد. البته که تنها راه انداختن یک وب سایت کافی به نظر نمی رسد. نیاز است که بعد از آن برای بارگذاری محتوا و اقدام هایی صورت گیرد.

سر پا نگه داشتن یک وب سایت برای کاربران ممکن است گاهی هزینه های زیادی را به صاحب آن تحمیل کند. خوب است که بتوان دست کم در شروع کار در برخی از هزینه ها صرفه جویی شود. سایت سازهای رایگان از بهترین ابزارهای ممکن برای این کار هستند. یاد گرفتن یکی از آنها می تواند راهنمای کاربر برای کار با سایت سازهای دیگر باشد.

طراحی وبسایت با سایت ساز Wix

طراحی وبسایت به صورت آنلاین با سایت ساز یکی از این روش ها است. این سایت ساز با مرورگر وب در دسترس است. شرکت Wix از قدیمی ترین شرکت هایی است که ساخت سایت را در دنیا شروع کرده است. این شرکت امکانات خوبی را برای کاربران در نظر گرفته است.

فضای هاست

پانصد مگابایت فضای هاست برای ذخیره سازی فایل ها و یک زیر دامنه از جمله این امکانات هستند. در ضمن، هم برای کاربران در نظر گرفته شده است. یکی از مزایای استفاده از این سایت ساز این است که امکان دسترسی به همه بخش ها را به کاربر می دهد. در صورتی که نیاز به توسعه وب سایت باشد، کاربر می تواند از پلن های هزینه دار استفاد کند. البته این وب سایت برای ایرانی ها قابلیت راست چین ندارد و بیشتر مناسب وب سایت های انگلیسی زبان است.

طراحی وبسایت با وردپرس

طراحی وبسایت با وردپرس هم گزینه بسیار عالی است. وردپرس یک نرم افزار آنلاین و متن باز است. با استفاده از آن امکان ساخت سایت با هر سرعتی وجود دارد. این نرم افزار تنها روی یک وب سرور نصب و اجرا می شود و نمی توان آن را روی مک یا ویندوز به شکل نرم افزاری به اجرا در آورد.

وب سایت فروشگاهی

این نرم افزار را یک وب سایت ساز همه کاره می دانند. این سیستم در همه دنیا طرفدار دارد و کاربران زیادی برای داشتن یک وب سایت استفاده از آن را به بقیه ترجیح داده اند. برای داشتن یک وب سایت فروشگاهی، وبلاگ یا وب سایت انجمن می توان از امکانات آن بهره برد. اما برای داشتن یک وب سایت با استفاده از وردپرس باید هزینه هایی مانند هاست و دامنه پرداخت شود.

طراحی وبسایت با سایت بیلدر

طراحی وبسایت با سایتی به نام بیلدر هم به طور رایگان امکان پذیر شده است. وب سایت بیلدر هم یکی دیگر از سایت سازهای آنلاین خارجی است که طرفداران زیادی دارد. وبمسترهای زیادی به استفاده از آن رو آورده اند. این وب سایت قابلیت های بسیار خوبی در مقایسه با بقیه دارد.

امکانات و قابلیت های این سایت کاربران زیادی را به سوی خود کشیده است. هرچند این وب سایت بسیار ساده است، اما توانسته است محیطی با تجربه کاربری قوی را در پنل خود برای کاربران رقم بزند. برای داشتن یک وب سایت برای یک کسب و کار تازه می توان از این روش برای داشتن یک وب سایت استفاده کرد.

روش های دیگر طراحی وبسایت رایگان

طراحی وبسایت به صورت رایگان روش های دیگری هم دارد. یکی از آنها استفاده از سایت شرکت گوگل است. به دلیل این که سایت ساز خود سایت گوگل است، در موتورهای جست و جو به خوبی ایندکس می شود. این وب سایت قالب های گرافیکی خیلی قوی ندارد و افرادی که این مسئله برایشان مهم است باید به آن توجه داشته باشند. اما اگر صاحب یک کسب و کار به دنبال یک وب سایت با سئو قوی است،

قالب های آماده برای کاربران

می تواند از این روش استفاده کند. هم در دسته سایت سازهای قدیمی قرار می گیرد. یکی از مزیت های آن این است که در گذر زمان به روز شده است. قابلیت طراحی قالب هم با این سایت ساز وجود دارد که به آسانی قالب مورد نظر را در اختیار کاربران قرار می دهد. دیتابیس های قالب های پیش فرض به نسبت کامل و به روز هستند و امکان استفاده از قالب های آماده برای کاربران وجود دارد.

وب سایت Yola

Yola یکی دیگر از سایت های رایگان است که برای طراحی وب سایت کاربرد دارد. بسیار ساده است و برای وب سایت هایی که گرافیک ساده ای دارند بسیار کاربردی است. Webs یکی از رایج ترین وب سایت های سایت ساز است که به کاربران امکان ایجاد سایت های مختلف را می دهد.

جوملا از سیستم های مدیریت محتوا است که برای به کار می رود. جوملا قابلیت های بسیاری را در خود جای داده است. با مراجعه به نشانی این وب سایت امکان دسترسی برای کاربران فراهم شده است.

طراحی وبسایت رایگان

طراحی وبسایت با strikingly امکان داشتن وب سایت های سازگار با گوشی های همراه و ریسپانسیو را به دارنده سایت می دهد. قالب هایی که از دیگر وب سایت ها به روزتر است. از وب سایت های در دسترس برای سایت سازی است. وب سایتی به روز و قدرتمند که قابلیت های زیادی دارد. کاربران می توانند این قابلیت ها را به طور جداگانه به خدمات خود اضافه کنند. انتخاب هر مسیری با توجه به در نظر گرفتن نیازهای یک کسب و کار و وب سایت آن صورت می گیرد.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید