سئو

آشنایی با طراحی لوگو ویندوز (معرفی نرم افزارهای طراحی لوگو ویندوز)

طراحی لوگو ویندوز دارای برنامه ها و نرم افزار های مختلفی می باشد که در این مقاله قصد داریم به معرفی نرم افزار های طراحی لوگو در ویندوز بپردازیم.

ممکن است با خود بگویید خلق یک نماد توسط خود شما امکان پذیر است؟در پاسخ باید بگوییم، بله!

شما می توانید در کامپیوتر خود و با نرم افزارهای طراحی لوگو ویندوز، به راحتی شروع به ساختن یک لوگو جذاب و به یادماندنی، کنید.

طراحی لوگو ویندوز یکی از بهترین گزینه هایی است که یک کاربر می تواند به آن اتکا کرده و با استفاده از نرم افزار طراحی لوگو برای ویندوز و سایت های مناسب در این زمینه، شروع به پیاده سازی ایده های خود کند.

ممکن است الان این سوال برای شما پیش بیاید که کدام نرم افزار و یا ابزار، مناسب طراحی لوگو است؟برای رسیدن به جواب مناسب برای سوال بالا و سوالات مشابه مانند ‘بهترین نرم افزار طراحی لوگو چیست؟’ شما را به خواندن ادامه مقاله دعوت میکنیم!

در ادامه مقاله طراحی لوگو ویندوز ما به معرفی برنامه طراحی لوگو حرفه ای برای کامپیوتر و ابزارهای مناسب می پردازیم؛ پس لطفا با ما همراه باشید.

13 نرم افزار طراحی لوگو ویندوز

دنیای تجارت و بیزینس، امروزه بسیار رقابتی است، بنابراین شما باید نوآور باشید تا همیشه در راس بازی قرار بگیرید.

در ادامه مقاله طراحی لوگو ویندوز باید گفت ، یکی از راه های بالا ماندن در بازار کاملا رقابتی انجام کارهایی است که به ‘بازی رقابت’ معروف است.

طراحی یک لوگو حرفه ای می تواند بهترین شروع در این بازی باشد؛ خلق یک نماد، می تواند بهترین راه برای ارتقای اعتماد در بین افراد باشد و به همین دلیل است که کارآفرینان و شرکتهای بزرگ، طراحی ساده و حرفه ای آرم را انتخاب نمی کنند. راحت ترین راه برای خلق لوگو، نرم افزار طراحی لوگو برای ویندوز است.

شما می توانید با دانلود نرم افزار طراحی لوگو برای کامپیوتر، ابزارهای بسیاری برای طراحی حرفه ای لوگو را بدست آورید و نقطه آغاز مسیر پیشرفت و دیده شدن خود را، شروع کنید. در ادامه به معرفی برخی از بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو ویندوز که شامل دو گروه رایگان و پولی است، می پردازیم:

نرم افزارهای رایگان طراحی لوگو در ویندوز:

نرم افزارهای رایگان بسیاری برای طراحی حرفه ای لوگو وجود دارند که هرکدام ابزارها و نمونه های متنوعی را در اختیار شما قرار خواهند داد. این تنوع، انتخاب را بسیار دشوار خواهد کرد و حتی ممکن است شما را دچار سردرگمی کند.

اما نگران نباشید؛ در ادامه بهترین نرم افزارهای رایگان طراحی لوگو ویندوز را برای شما قرار داده ایم:

  • نرم افزار رایگان Tailor Brands

یک پلت فرم طراحی لوگو و آرم با استفاده از هوش مصنوعی است. با استفاده از آن می توانید در عرض چند دقیقه، یک لوگو عالی بسازید. این نرم افزار در ابتدا از شما میخواهد که شرح مختصری از تجارت خود و یا موارد دیگر را وارد کنید.

سپس از شما میخواهد تا بین قلم های متفاوت یکی را انتخاب کنید تا با سلیقه شما آشنا شود. در مراحل بعد نمونه های به یادماندنی و متنوعی را به شما پیشنهاد می کند که با ویرایش و سفارش سازی آن می توانید طرح مورد نظر خود را ایجاد کنید.

  • نرم افزار رایگان Logaster

یکی از بهترین نرم افزارهای رایگان طراحی لوگو برای شروع کار شماست.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:

برای استفاده از نیازی به مهارت خاصی نخواهید داشت؛ در واقع ظاهر کاربرپسند و کاربردی آن شما را جذب خواهد کرد و بدون هیچ مشکلی مسیر طراحی لوگو ایده آل خود را طی خواهید کرد.

  • نرم افزار رایگان Canva

یکی از بهترین برنامه های طراحی آرم و لوگو، Canva است. در این نرم افزار نیازی به مهارت گرافیکی حرفه ای و یا منحصر به فردی ندارید و به سادگی می توانید طرح مورد نظر خود را طراحی کنید.

  • نرم افزار رایگان Fotor

استفاده از آسان است و بدون هیچ مشکلی شما را در مسیر طراحی لوگو ایده آل خود، راهنمایی خواهد کرد. به راحتی الگوی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس به ویرایش آن بپردازید.

  • نرم افزار رایگان Desygner

یکی از چندین برنامه ای است که باعث می شود شما باور کنید که نرم افزارهای رایگان طراحی لوگو، می توانند بسیار عالی و کاربردی باشند.

  • نرم افزار رایگان JetA Logo Creator

اگر تازه کار هستید و هیچ آشنایی با مهارت های گرافیکی ندارید، می توانید با این نرم افزار شروع کنید.

  • نرم افزار رایگان Hipster Logo Generator

پیشنهاد میکنیم حتما از این نرم افزار استفاده کنید؛ چرا که طرح های متنوع و منحصر به فردی را به شما پیشنهاد می دهد.

  • نرم افزار رایگان Envato Elements

این نرم افزار، تعداد زیادی نمونه آماده شده را به شما پیشنهاد می دهد که در نوع خود بسیار جالب است.

  • نرم افزار رایگان Logo maker Pro

یکی از بهترین نرم افزارهای تحت وب است که بدون هیچ دانش خاصی می توانید به طراحی لوگو خود بپردازید.

  • نرم افزار رایگان AAA LOGO

از نام آشنا ترین نرم افزارهای طراحی لوگو، AAA LOGO است. شما می توانید وارد سایت این نرم افزار شده و نسخه ویندوز آن را دانلود کنید.

در ادامه نرم افزار های طراحی لوگو ویندوز باید بیان داشت ، این نرم افزار شامل دو نسخه رایگان و پولی است؛ اما نسخه رایگان آن تمام نیاز های شما را رفع خواهد کرد و اگر شما به دنبال امکانات بیشتری هستید می توانید از نسخه پولی آن نیز استفاده کنید ، البته نسخه های کرک شده پولی این محصولی نیز دارای قابلیت استفاده است.

  • نرم افزار رایگان Gimp

نرم افزار حجم بسیار کمی دارد و بهترین جایگزین برای فتوشاپ است.

نرم افزارهای پولی ساخت لوگو

اگر جزو افرادی هستید که مشکل پسند هستند و به طراحی لوگو با کیفیت بالا فکر میکنید، می توانید با پرداخت هزینه ای اندک از نرم افزارهای پولی و حرفه ای در ویندوز استفاده کنید.

در واقع دیگر لازم نیست که با استخدام طراح لوگو، بودجه زیادی را از دست بدهید و می توانید با نرم افزارهای لوگو ساز ویندوز نیاز خود را با هزینه ای کمتر، رفع کنید.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین نرم افزارهای غیر رایگان طراحی لوگو می پردازیم ( شما برای استفاده از این نرم افزار ها ملزم به پرداخت هزینه خواهید بود ، پس این موضوع را مد نظر خود داشته باشید ):

1. نرم افزار پولی Laughingbird

با حداقل هزینه و بدون دانش خاصی می توانید با استفاده از این نرم افزار به طراحی لوگو ایده آل خود مشغول شوید.

2. نرم افزار پولی Logo Design Studio Pro

دو ویژگی مناسب ترین قیمت و بهترین ابزار را این نرم افزار به شما ارائه خواهد داد. با استفاده از این برنامه شما می توانید طرح های ایده آل خود را در رنگ ها و اندازه های مختلف ایجاد و ذخیره کنید.

3. نرم افزار پولی LogoYes

یکی از ساده ترین نرم افزارهای طراحی لوگو و آرم است که با ارائه طرح های از پیش تعیین شده، به شما کمک خواهد در کمترین زمان طرح مورد نظر خود را ایجاد کنید.

معرفی ابزارهای اختصاصی طراحی لوگو ویندوز

در دنیای نرم افزارهای متنوع، نمی توان از دو ابزار موجود در ویندوز به راحتی گذشت.

در ادامه نام دو ابزار بسیار کاربردی برای طراحی لوگو که در ویندوز موجود است را برای شما قرار داده ایم:

  • Paint

از قدیمی ترین ابزارهای موجود در ویندوز می توان به Paint اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از این ابزار، طرح های متنوعی را خلق کنید.

  • Paint 3D

با بروزرسانی های جدید ویندوز 10، ابزار جدیدی به آن اضافه شده است که توانایی خلق طرح های سه بعدی را برای شما فراهم کرده است. شما با Paint 3D می توانید به طراحی لوگو بپردازید.

سوالات متداول

ابزارهای اختصاصی طراحی لوگو ویندوز چند مورد است؟

2 ابزار کاربردی در ویندوز برای طراحی موجود است که در ادامه به معرفی آنها پرداخته ایم ( شما می توانید با این راهنمایی برنامه برتر خود را برای طراحی لوگو در ویندو انتخاب کنید):

1. Paint 3D

2. Paint

بهترین نرم افزار طراحی لوگو چیست؟

برخی از بهترین نرم افزارهای رایگان :

• Tailor Brands

• Logaster

• Fotor

• Desygner

• Hipster Logo Generator

• Envato Elements

• Logo maker Pro

• AAA LOGO

• Gimp

3 مورد از بهترین نرم افزارهای پولی چیست !

• Laughingbird

• Logo Design Studio Pro

• LogoYe

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید