سئو

اهداف سئو خارجی و چگونگی انجام آن

همانطور که می دانید، موتور های جستجو بر طبق قواعد و قوانین خاصی عمل می کنند و اگر وبسیاتی بر این قواعد پایبند باشد، می تواند جایگاه و رتبه بهتری از موتور های جستجو بدست آورد. یکی از مهم ترین قواعد در بهبود رتبه وب سایت، سئو داخلی و خارجی است. در این مقاله به بررسی سئو خارجی و همچنین کسب اطلاعاتی در زمینه اهداف سئو خارجی می پردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

سئو خارجی چیست؟

مجموعه اقداماتی که در خارج از وبسایت و به منظور ارتقا رتبه و کیفیت سایت انجام می شود را سئو خارجی می گویند. اهداف سئو خارجی در قدم اول ارتقا رتبه سایت و همچنین شناساندن سایت به موتور های جستجو به منظور پایش هر چه سریعتر است. پس اگر شما نیز به دنبال بهبود رتبه سایت خود هستید، بهتر است با این سئو () و همچنین چگونگی انجام آن به خوبی آشنا شوید.

رتبه سئو خارجی به خوبی نشان می دهد که یک وبسایت تا چه اندازه توانسته با دیگر سایت ها و همچنین کاربران ارتباط برقرار کند. درک هرچه بیشتر یک سایت توسط دیگر وبسایت ها و کاربران خارجی سایت می تواند تاثیر بسیار بالایی بر میزان مخاطب سایت داشته باشد.

یکی از مهم ترین بخش ها در ارتقا رتبه و وضعیت سئو خارجی، استفاده از محتوا های سئو شده و همچنین انتشار این محتوا ها به درستی در سایت است.یکی دیگر از فاکتور های ارتقا سئو خارجی بک لینک است. بک لینک اگر به درستی و بر طبق قوانین خاصی انجام شود، می تواند باعث ارتقا رتبه سایت و همچنین دیده شدن هرچه بیشتر وبسایت شود. به طور کلی اهداف سئو خارجی در جهت ارتقا رتبه و همچنین شناساندن هرچه بهتر سایت به کاربران خلاصه می شود.

اهداف سئو خارجی و عوامل تاثیر گذار بر آن

اکنون که با سئو خارجی آشنا شدید، بهتر است اهداف سئو خارجی و همچنین عواملی که بر ارتقا آن تاثیر مستقیم دارد را نیز بهتر درک کنید. اکثر بلاگر ها بر این باورند که ارتقا سایت اگر به گونه ای باشد که از سایت های بزرگ بک لینک بگیرد، می تواند اعتبار بسیار با ارزشی را کسب کند و در کنار این اعتبار به آسانی می تواند اعتماد موتور های جستجو را نیز جلب نماید.

اکنون که با ارزش بک لینک و تاثیر آن بر سئو خارجی آشنا شدید، بهتر است انواع بک لینک و میزان اعتبار این بک لینک ها را نیز بشناسید.

  1. لینک های طبیعی، لینک هایی هستند که به سایت شما زده می شوند و بیشتر به منظور معرفی سایت شما است. به طور مثال در تبلیغ سایت رستوران، بلاگر ها به سایت شما لینک می دهند.

  2. لینک های دستی توسط مشتریان شما و برای آشنایی بیشتر دیگر افراد با محصولات و یا خدمات شما انجام می شود.

  3. دسته سوم لینک ها به سئو کلاه سیاه نیز مشهورند و بسیاری با افزودن لینک در کامنت های فردی معروف و دیگر روش ها اقدام به معرفی سایت خود می کند. این دسته از بک لینک ها می توانند بسیار خطرناک باشند.

تکنیک های لینک سازی در سئو خارجی کدامند؟

آشنایی با تکنیک های بهبود سئو خارجی به شما کمک می کند تا از راه صحیح و بدون جریمه وبسایتی قدرتمند داشته باشید و با افزایش هر روزه ترافیک سایت، به یکی از برترین برند و کسب و کارها تبدیل شوید. اکنون که دانستید اهداف سئو خارجی چیست و سئو خارجی چگونه می تواند باعث پیشرفت سایت شما شود، بهتر است با یادگیری چند تکنیک، این مسیر را برای خود کوتاه تر کنید.

  1. اگر به طور صحیح باشد و انواع لینک ها در بر بگیرد، می تواند به آسانی بر سئو خارجی سایت شما تاثیر مثبت داشته باشد.

  2. برند سازی یکی از بهترین روش ها برای بهبود سئو خارجی است. زیرا افراد بسیاری با برند و نام شرکت شما آشنا می شوند.

  3. استفاده از محتوای خوب و بازاریابی به وسیله همین محتوا، می تواند تاثیر بسیار خوبی بر سئو خارجی شما داشته باشد.

  4. سئو محلی از دیگر تکنیک ها برای بهبود وضعیت سئو خارجی است.

  5. فعالیت در شبکه های اجتماعی یکی از بهترین و نوین ترین روش های بهبود سئو خارجی است.

  6. با قدرت گرفتن اینفلوئنسر ها، می توانید از این اشخاص برای بهبود وضعیت سایت و کسب و کار خود کمک بگیرید.

  7. شرکت در رویداد ها و همچنین استفاده از انجمن ها می توانند تاثیر بسیار خوبی بر وضعیت سئو خارجی داشته باشد.

  8. پادکست ها از دیگر ابزار ها برای بهبود سئو خارجی به حساب می آیند.

  9. از نقد و بررسی در سایت خود استفاده کنید و به کاربر اجازه تعامل در رویداد های سایت را بدهید.

  10. وبلاگ مهمان می تواند به بهبود وضعیت سئو خارجی شما کمک کند، البته لازم است که وبلاگ خود را بر اساس قواعد و قوانین موتور های جستجو ایجاد کرده باشید.

  11. تولید ویدئو های قدرتمند، یکی از بهترین راه های جذب مخاطب است و می تواند به خوبی به افزایش ترافیک سایت و همچنین ارتقا سئو خارجی کمک کند.

  12. اگر در زمینه ای فعالیت دارید که می تواند برای کالج و دانشگاه ها مفید باشد، حتما از ارتباط با این مراکز استفاده کنید. زیرا بک لینک و ارتباط با این منابع، قدمی بسیار بزرگ در بهبود وضعیت سئو خارجی و همچنین شناخته شدن کسب و کار است.

هر کدام از این تکنیک ها می توانند بخش کوچکی از فرایند بهبود رتبه سایت را انجام دهند و شما را به اهداف سئو خارجی نزدیک تر کنند.

هزینه بهبود وضعیت سئو خارجی چقدر است؟

آشنایی با اهداف سئو خارجی و همچنین بکارگیری تکنیک های برتر برای بهبود هرچه بیشتر وضعیت سایت، می تواند شما را به جایگاه بهتری در میان موتور های جستجو برساند و در نتیجه موفقیت و میزان بازخورد بیشتری از سایت خود خواهید داشت.

هزینه نهایی بهبود سئو خارجی و دسترسی به اهداف سئو خارجی به عوامل بسیاری وابسته است که عبارتند از:

  • کلمه کلیدی اصلی در سایت شما و میزان رقابت در آن کلمه

  • مدت زمان فعالیت سایت شما و عمر دامنه سایت

  • وضعیت رقبا و میزان قدرت آن ها در بازار

  • تعداد محتوا های اختصاصی و سئو شده در سایت شما

  • رتبه سایت و وضعیت سایت از نظر موتور های جستجو

  • تعداد کلمات کلیدی و همچنین وضعیت این کلمات در سایت

  • هدف شما از ارتقا و جایگاهی که می خواهید به آن برسید

  • نوع آموزش، مشاوره و حتی پشتیبانی از سایت در طی فرآیند

برای دسترسی به جایگاه بهتر و همچنین تحقق اهداف سئو خارجی، بهتر است ابتدا با فاکتور های فوق، هزینه را برآورد کنید و سپس با انجام تکنیک ها و یاری گرفتن از افراد حرفه ای، سایت خود را به بهترین جایگاه برسانید.

کلام آخر

شاید بتوان را یکی از مهم ترین فاکتور ها در دستیابی به جایگاه خوب در میان موتور های جستجو دانست. بهتر است برای دستیابی و تحقق اهداف سئو خارجی همین امروز اقدام کنید. اگر در این زمینه سوالاتی دارید و یا تحقق اهداف سئو خارجی به وسیله تکنیک هایی که به آن اشاره کردیم برای شما مشکل است، کافیست با ما در ارتباط باشید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنیم.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید