سئو

ایمیل مارکتینگ – تبلیغات ایمیلی موثر با قیمتی مناسب

ایمیل مارکتینگ (بازاریابی ایمیلی) چیست؟

به‌طورکلی، ایمیل مارکتینگ به استفاده از ایمیل برای معرفی و تبلیغ محصولات یا خدمات گفته می‌شود. امّا به‌طور دقیق‌تر می‌توان گفت ایمیل مارکتینگ یعنی استفاده از ایمیل برای ایجاد رابطه با مشتریان بالقوه کسب‌وکار شما.

از ابتدای تولد عصر رسانه، ایمیل با شمایل مختلفی تا حال حاضر وجود داشته است. شاید تصور کنید در حال حاضر به خاطر وجود رسانه‌های مختلف و اسپم شدن ایمیل‌ها، ایمیل مارکتینگ از جایگاه پراهمیت خود خارج‌شده است، اما آمار و نتیجه کسب‌وکار افرادی که از ایمیل مارکتینگ استفاده کرده‌اند چیز دیگری را بیان می‌کند.

بیشتر مردم معمولاً به دلایل کاری ایمیل‌های خود را به‌طور مداوم چک می‌کنند. پس کافی است به خدمات و یا محصولات شما نیاز داشته باشند و ایمیل شما نیز در این باکس آن‌ها بتواند توجهشان را به خود جلب کند. به همین راحتی کاربران به سمت شما می‌آیند.

ایمیل مارکتینگ به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد که علاوه بر به دست آوردن مشتریان جدید، مشتریان فعلی خود را نیز با آخرین اخبار و اطلاعات بروز نگه‌دارید و آن‌ها را در جریان آخرین آپدیت‌ها یا تخفیف‌های خود بگذارید.

برای دریافت مشاوره در خصوص ایمیل مارکتینگ همین حالا با ما ارتباط برقرار کنید.

ایمیل مارکتینگ با تاپ سئو

تبلیغات هدفمند

افرادی که دقیقاً نیازمند کسب‌وکار شما هستند را شناسایی کنید و برای آن‌ها تبلیغات خود را ارسال کنید.

مقرون به صرفه

با هزینه مناسب و خوب تبلیغات خود را برای کاربران هدف بفرستید و باعث رونق کسب‌وکار خود شوید.

دقیق و منظم

خیلی راحت تعداد و نتایج ایمیل‌های بازشده از طرف مخاطبان خود را از طریق ایمیل‌های ارسالی بررسی کنید.

مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ به شما اجازه می‌دهد که کاربران که مخاطبین خود را به دسته‌های مشخص تقسیم کنید و برای آن‌ها محتوای شخصی‌سازی‌شده ارسال کنید. تمام بخش‌های یک ایمیل مانند عنوان و متن آن کاملاً قابل شخصی‌سازی است و ازاین‌جهت می‌توان با استفاده از آن نیازهای خاص مخاطب را هدف قرار داد.

ایمیل مارکتینگ یک راه فوق‌العاده برای معرفی برند شما به مشتریان است، زیرا با استفاده از آن می‌توانید یک راه مستقیم به داخل ایمیل مشتریان بالقوه خود داشته باشید. ولی تنها در صورتی می‌تواند در میان رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشید که محتوای باارزش در اختیار کاربران قرار دهید. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از ایمیل از مشتریان خود بازخورد دریافت کنید و بدین ترتیب اعتبار برند خود را بالا ببرید.

ایمیل مارکتینگ می‌تواند به شیوه‌های گوناگونی مشتریان را مجاب به خرید کند. با ارائه مواردی مانند محصولات محبوب یا محصولات مرتبط با محصولی که خریداری‌شده می‌توان کاربر را به خرید تشویق کرد. علاوه بر این، ایمیل راه بسیار مناسبی برای اطلاع‌رسانی در خصوص تخفیف‌ها و آفرهای شماست که همه این‌ها می‌توانند منجر به افزایش فروش شما شوند.

درحالی‌که ایمیل‌های اسپم گونه معمولاً نا دید گرفته می‌شوند و در بهترین حالت اصلاً باز نمی‌شوند، ایمیل‌های باکیفیت و با محتوای مرغوب می‌توانند دل مشتریان شما را به دست بیاورند و آن‌ها را مجاب کنند که مجدد از شما خرید کنند. این‌که بخواهید شخصاً و یا از طریق تماس تلفنی با تک‌تک مشتریان ارتباط برقرار کنید عملاً شدنی نیست. ایمیل مارکتینگ دقیقه همان راهی است که این برقراری ارتباط را ساده کرده و آن را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

در هر کسب‌وکاری، مخصوصاً در کسب‌وکارهای کوچک محدودیت‌هایی از جهت زمان و هزینه وجود دارد. درحالی‌که کسب‌وکارهای بزرگ توانایی اجاره بیلبوردهای سطح شهر را دارند، شاید کسب‌وکارهای کوچک چنین بضاعت مالی نداشته باشند. ایمیل مارکتینگ یک روش کاملاً کم‌هزینه است که به شما کمک می‌کند با ارسال ایمیل از لحظه‌لحظه وقت خود استفاده کنید از بودجه مالی و زمانی خود بهترین بهره‌وری را داشته باشید.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید