مطالب عمومی سری اول

با برنامه های شستشوی ماشین های لباسشویی «ادواش» سامسونگ آشنا شوید

یکی از بزرگ ترین اشتباهایی که افراد هنگام به کار گیری ماشین لباسشوئی می تونن مرتکب شن، اینه که لباسایی که از نظر جنس و پارچه فرق زیادی با همدیگه دارن رو با هم درون دستگاه انداخته و بشورن.

مطمئنا زمان، دمای آب و آبکشی کردن یا نکردن لباسای پشمی با پارچه های نخی یا ظریف برابر نیس و هر کدوم برنامه شست‌وشوی خاص خود رو میخوان. اما این، فارغ از توجه فرد، به ماشین لباسشوئی مجهز و مدرن هم نیاز داره که مدل‌های ادواش (AddWash) سامسونگ رو میشه یکی از پیشگامان شایسته در این رابطه دونست چون علاوه بر داشتن درب دوم، دارای ۱۴ برنامه جور واجور شست‌وشو هم هست که به رفع کامل نگرانیای کاربران واسه انجام شست‌وشویی بی‌عیب و مشکل می پردازه.

حتما واسه شمام پیش اومده که با لباسی مواجه شید که به هیچ ‌وجه مثل هیچ ‌یه از لباس‌هایی که دیده‌اید و در کمد بوده، نیس.
لباس‌ها به دلیل شستشوی ناجور و کارکرد بد ماشین لباس‌شویی، تغییر رنگ داده، یا پس از یه یا دو بار شستشو، شکل و شمایل روز اول خود رو از دست میدن.
مشکل اصلی آنجاست که نه فقط کارکرد ماشین لباسشویی ما مناسب نیس، بلکه به دلیل نبودن برنامه‌های شستشوی درست، ما همه لباس‌ها، با هر رنگ و جنسی رو در کنار هم داخل لگن ماشین قرار می‌بدیم و اون‌ها رو می‌شوییم.

اینطوری پارچه‌های ظریفی مانند پارچه‌های حریر با لباس‌های پشمی و کاموایی با هم شسته می‌شن که در این صورت اگه هیچ لباسی رنگ پس نده و حتی فرض کنیم جنس پارچه‌ها با هیچ مشکلی مواجه نشه، در بهترین حالت با لباس‌هایی چروک و مچاله شده مواجه می‌شیم.

شرکت سامسونگ پیشگام حل این مشکل با طراحی نسلی نوین در ماشین لباسشوییه. این نسل جدید، یعنی مدل‌های ادواش (AddWash) سامسونگ علاوه بر داشتن یه درِ دوم بس‍یار کاربردی، دارای ۱۴ برنامه جور واجور شستشو هستن که به طور کامل نگرانی کاربران رو واسه انجام شستشویی بی‌عیب و مشکل برطرف می‌کنن.

بخاطر وجود در دوم که امکان اضافه کردن لباس‌های جامانده، اضافه کردن نرم کننده در میونه کار و هم اینکه امکان اضافه کردن لباس‌های شسته شده با دست در مرحله آب‌کشی رو جفت و جور کرده به این ماشین‌لباس‌شویی نام ادواش رو داده‌ان.

ادواش‌ها واسه همه لباس‌هایی که در کمد دارین و همه لباس‌ها و پارچه‌هایی که فکرش رو می‌کنین از پوشاک کودکان گرفته تا کاپشن‌ها و البسه سنگین ورزشی، لباس‌های تیره، زیرپوش‌های ظریف و همه لباس‌های عادی و موجود در بازار، برنامه‌ها‌ی کاربردی خاص داره.

در کنار این برنامه‌های کاربردی و جور واجور شستشو، ماشین لباس‌شویی‌ ادواش‌ سامسونگ مجهز به فناوری VRT Plus واسه حذف لرزش و صدای دستگاه، Eco Bubble واسه نفوذ همه‌جانبه مواد شوینده به بافت پارچه و فناوری Bubble Soak واسه نابود کردن لکه‌های سخت چسبیده به لباس‌ است.

شناخت حالت‌های جور واجور شستشو با ویژگی‌های جدا می‌تونه به انجام شستشویی کامل و بدون مشکل کمک کنه.

هوشمند بودن ماشین لباس‌شویی‌ ادواش فقط در امکان خطایابی دستگاه از راه اپلیکیشن موبایل خلاصه نمی‌شه و هوشمندی حتی در برنامه‌های کاربردی شتسشو هم دیده می‌شه.

فوق سریع (Super Speed)

لذت کوتاه‌تر کردن روند شستشو همراه با حفظ کیفیت شستشو، ویژگی روشن برنامه شستشوی فوق سریعه.

در زمان‌هایی مانند رفتن به مجالس مهمانی و جلسات کاری که فرصت زیادی واسه شستن لباس‌ها ندارین، با به کار گیری حالت شستشوی فوق سریع در ماشین‌لباسشویی‌های ادواش می‌تونید در وقتی کمتر از ۵۹ دقیقه لباس‌های خود رو بشورید. نکته باحال اینه که سرعت بالای شستشو در این حالت فرقی در کیفیت شستشوی لباس‌ها ایجاد نمی‌کنه و لباس‌ها رو با همون تمیزی و نرمی همیشگی به شما تحویل می‌دهد.

شستشوی اقتصادی (Super Eco Wash)  – واسه لباس‌های روزانه خود مانند لباس‌های زیر و پیراهن‌ها

با اینحال که ادواش‌ با داشتن برچسب انرژی A+++ جزو کم‌مصرف‌ترین‌ لباس‌شویی‌ها به حساب می‌رود اما واسه به کمترین حد ممکن رسوندن مصرف انرژی در زمان‌هایی خاص، حالتی به نام Super Eco Wash در نظر گرفته شده.
در این حالت دستگاه با آب سرد لباس‌ها رو می‌شید تا اندازه مصرف انرژی به کمترین حد ممکن خود برسه. شستشو با آب سرد،‌ علاوه بر کاهش مصرف انرژی، آسیب کمتری به بافت لباس‌ها وارد می‌کنه.

مراقب کودک (Baby Care) – واسه لباس‌های کودکان و لباس آدمایی که پوست حساس دارن

پوست حساس و نازک کودکان تحمل مواد شیمیایی پودرهای شوینده عادی در بازار رو نداره. بی‌توجهی به این نکته ساده اما مهم در بعضی از مواقع موجب حساسیت و حتی مریضی پوستی کودکان می‌شه. اما حالت مراقب کودک در لباسشویی‌های ادواش سامسونگ با نابود کردن کامل پودر شوینده در دمایی بالا و با دور آبکشی قوی تر، از اینجور خطراتی پیشگیری می‌کنه. حالت مراقب کودک حتی کوچیکترین لکه‌های پودرهای شوینده رو هم از روی لباس کودک محو می‌کنه.

لباس‌های تیره (Dark Garment) – واسه لباس‌های تیره و مشکی 

شستشوی لباس‌های تیره هم مشکلات خاص خود رو داره.

پارچه‌های تیره به دلیل احتمال بالای رنگ پس دادن یا بور شدن نیازمند روشی خاص و دقیق واسه شستشو در ماشین‌های لباس‌شویی هستن. حالت لباس‌های تیره در ماشین‌های لباس‌شویی ادواش سامسونگ هم با هدف رفع همین مشکل طراحی شده.
در این حالت چرخه آبکشی طولانی‌تر و سرعت خشک‌کن کم‌تر می‌شه.

لباس‌های ظریف (Delicate) – واسه پارچه نازک، حریر، لباس‌های زیر و لباس‌هایی که دستی شسته می‌شن

با هدف بیشترین مراقبت از بافت و حالت لباس‌های ظریف و نازک، ماشین‌لباس‌شویی‌های ادواش سامسونگ مجهز به حالتی به نام لباس‌های ظریف هستن که واسه شستشوی پیراهن‌های نخی، زیرپوش‌ها، ملحفه‌ها و البسه‌های با پارچه نازک استفاده می‌شه. حالت مشابهی به نام Bedding هم در این ماشین لباس‌شویی‌ها امکان شستشوی دقیق و مناسب ملحفه‌ها، روتختی‌ها و هوله‌ها رو جفت و جور می‌کنه. پیشنهاد می‌کنیم واسه بهترین کارکرد دستگاه موقع به کار گیری این چرخه از مایع شوینده استفاده کنین.

پارچه‌های کلفت (Outdoor Care) – واسه لباس‌های ضد آب مانند لباس‌های کوهنوردی، اسکی و بقیه ورزش‌ها

مثل لباس‌های ظریف و نازک، لباس‌هایی با پارچه‌های کلفت و سفت هم نیازمند روشی خاص واسه شستشو هستن. لباس‌شویی‌های ادواش سامسونگ واسه این گروه هم حالتی خاص به نام لباس‌های سخت رو در نظر گرفته‌ان که واسه شستشوی لباس‌هایی با پارچه‌های سفت و کلفت مثل کاپشن‌ها، لباس‌های پشمی و … استفاده می‌شه. همینطوری می‌توان از حالت Wool واسه لباس‌های پشمی و حالت Synthetics واسه شستن پارچه‌هایی از جنس پلی‌اِستر استفاده کرد.

 

حالت‌های هوشمند ادواش

 

یکی از ویژگی‌های مهمی که به هوشمندی بیشتر ادواش کمک کرده، امکان شخصی‌سازی برنامه‌های شستشو در این نسل از لباس‌شویی‌های سامسونگه. کاربران این ماشین‌لباس‌شویی‌ با به کار گیری حالت Spin واسه افزایش زمان خشک کردن لباس، می‌تونن روش شستشو رو به دلخواه خود تنظیم کنن.  هم اینکه واسه وقتی که لباس‌هاتون دارای تنها چند لکه کوچیک‌ان که با یه آبکشی ساده تمیز می‌شن، می‌تونید از حالتی به نام Rinse + Spin استفاده کنین.

دیدگاهتان را بنویسید