سئو

برای استخدام شدن در حوزه تولید کننده محتوا چه کنیم؟

استخدام تولید کننده محتوا یکی از ضروری ترین کارها برای شرکت های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و یا حتی شرکت های صنعتی و تولیدی و بازرگانی که از طریق سایت های اینترنتی بازاریابی خود را در داخل و خارج از کشور انجام میدهند، است. استخدام تولید کننده محتوا یکی از حساس ترین استخدامی ها برای شرکت های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ است.

در صورتی که استخدام تولید کننده محتوا از بین افراد حرفه ای و متخصص انجام شود، شرکت هایی که خدمات را انجام میدهند، موفقیت های بیشتری کسب کرده و از شرکت های رقیب پیش خواهند افتاد. استخدام تولید کننده محتوا سالهاست که در راس اخبار استخدامی در دنیای دیجیتال و در سایت ها و نرم افزارهای آنلاین قرار گرفته است.

پارمترهای استخدام تولید کننده محتوا

با توجه به اینکه تولید محتوا یک شغل اینترنتی است، لذا اغلب آگهی های استخدامی که برای استخدام تولید کننده محتوا در شرکت های مختلف بوده، در سایت های اینترنتی مربوط به استخدام منتشر میشوند. بدین ترتیب افرادی که فعالیت در دنیای اینترنت دارند، راحت تر میتوانند آگهی های مربوط به استخدام تولید کننده محتوا در شرکت های معتبر را مشاهده کنند.

معمولا برای استخدام تولید کننده محتوا شرکت های مختلف پارامترهایی را در نظر میگیرند که هر فردی به آن پارامترهای تعیین شده از سوی شرکت نزدیک تر باشد، استخدام شده و در حوزه تولید محتوا فعالیت خود را آغاز میکند. داشتن علاقه به کار و همچنین تخصص در امر تولید محتوا را میتوان از جمله مهمترین پارامترها برای استخدام تولید کننده محتوا دانست

با توجه به رشد روزافزون شغل های اینترنتی در حوزه ی تولید محتوا لازم است بدانیم . برای آشنایی بیشتر با روند استخدام تولید کننده محتوا در شرکت های معتبر و فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

معیارهای استخدام تولید کننده محتوا

  • تخصص

یکی از معیارهای اصلی که میتواند به استخدام تولید کننده محتوا در شرکت های معتبر ختم شود، داشتن تخصص در تولید محتوای سئو و باکیفیت است. در صورتی که فردی بتواند با داشتن خلاقیت فردی محتوای باکیفیت تولید نماید، قطعا شرکت های معتبر فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ تمایل به جذب و استخدام وی را دارند.

چنین افرادی میتوانند برای هر نوع سایتی با هر موضوع کاری محتوای باکیفیت تولید نمایند. بدین ترتیب دامنه فعالیت شرکت گسترده تر شده و میتواند با اطمینان خاطر سفارشات بیشتری را از سایت های مختلف پذیرفته و کارشناس تولید محتوا آنها را به ترتیب انجام دهد.

اگر میزان سفارشات یک شرکت برای تولید محتوا زیاد شود، میتواند استخدام تولید کننده محتوا را افزایش داده تا بتواند سفارشات پذیرفته شده از سوی کارفرما را با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل دهد.

  • آشنایی با حوزه های مختلف

فردی که قرار است به عنوان تولید کننده محتوا در یک سازمان یا شرکت استخدام شود، باید توانایی تولید محتوا در زمینه های مختلف را داشته باشد. معمولا شرکت هایی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند، با سایت های متعددی همکاری داشته و حیطه کاری هر کدام از سایت ها با هم متفاوت است. ب

ه همین خاطر استخدام تولید کننده محتوا به منظور پاسخگویی به نیاز همه سایت ها انجام میشود. از طرفی امکان استخدام تولید کننده محتوا با تخصص کافی برای هر سایت نیز ممکن نیست. زیرا تنوع کاری سایت ها بسیار زیاد بوده و اغلب شرکت ها به این تعداد نیروی تولید کننده محتوا نیاز ندارند.

بدین ترتیب بهتر است افرادی که به عنوان کارشناس تولید محتوا شناخته میشوند، در هر زمینه ای اطلاعات جامع و کامل داشته باشند.

  • آشنایی با نرم افزارهای مورد نیاز

برای تولید محتوا برخی از نرم افزارها کاربرد بسیار زیادی دارند. برای مثال ورد () یکی از ابزارهای بسیار مفید و کاربردی جهت تولید محتوا است. بدین ترتیب چنانچه فردی بخواهد به عنوان کارشناس تولید محتوا در یک شرکت فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ استخدام شود، حتما باید به صورت حرفه ای کار با ورد را بلد باشد.

همچنین استخدام تولید کننده محتوا در شرکت های معتبر زمانی انجام میشود که با نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ () نیز آشنایی داشته باشند. با استفاده از فتوشاپ میتوان تصاویر را در حد نیاز ویرایش کرده تا از نظر سئو کیفیت لازم را پیدا کنند.

نرم افزارهای اکسل () و پاورپوینت () از دیگر ابزارهای کاربردی برای کارشناس تولید محتوا به شمار میروند. بدین ترتیب همزمان با تولید محتوا، کار با نرم افزارهای کاربردی مورد نیاز را باید آموزش دید تا بتوان در حیطه کاری خود موفق تر عمل کرد.

  • آشنایی با سئو سایت

آشنایی با مبانی و اصول سئو سایت یکی دیگر از معیارهای اصلی استخدام تولید کننده محتوا به شمار میرود. قبل از استخدام تولید کننده محتوا در شرکت های معتبر، ابتدا باید با اصول سئو سایت آشنایی پیدا کرد.

در صورتی که محتوای تولید شده سئو نباشد، یعنی از نظر الگوریتم های گوگل، استانداردهای لازم را نداشته باشد، آن محتوا هیچ گونه ارزشی از نظر گوگل نداشته بلکه تاثیر منفی بر روی سئو سایت نیز میگذارد. بدین ترتیب قبل از استخدام تولید کننده محتوا، میزان آشنایی وی با سئو و بهینه سازی سایت سنجیده میشود.

  • آشنایی با زبان انگلیسی

یکی دیگر از معیارهای بسیار مهم برای استخدام تولید کننده محتوا، میزان آشنایی کارشناس تولید محتوا با زبان انگلیسی است. معمولا جدیدترین اطلاعات روز دنیا به زبان انگلیسی بر روی سایت های مختلف و یا در مجلات معتبر منتشر میشود. بدین ترتیب قطعا افرادی که با زبان انگلیسی آشنایی بیشتری داشته باشند، میتوانند مقالات به روز و مطابق با مراجع معتبر انگلیسی تولید نمایند.

آشنایی با روند استخدام تولید کننده محتوا در شرکت های معتبر

در اولین مرحله، شرکت های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ، به دنبال افرادی هستند که دارای تجربه کار تولید محتوا هستند. بدین ترتیب در صورتی که فردی تجربه کافی را در این زمینه داشته و رزومه قوی داشته باشد، کار خود را بسیار راحت تر از سایر افراد کرده است.

پس از بررسی این محتواهای آزمایشی توسط ویراستار، اگر نمره قبولی دریافت کرد، میتواند وارد مرحله بعدی آزمون که سطح آشنایی وی با زبان انگلیسی سنجیده میشود، گردد. در این مرحله متنی به زبان انگلیسی در اختیار کارشناس تولید محتوا قرار میگیرد، پس از مدت زمان تعیین شده، باید ترجمه این متن ارسال شود. در صورتی که نمره مورد نیاز از این مرحله نیز دریافت شود، استخدام تولید کننده محتوا انجام میشود.

استخدام تولید کننده محتوا برای شرکت های معتبر

استخدام تولید کننده محتوا برای شرکت های معتبر در زمینه دیجیتال مارکتینگ، امری مهم تلقی میشود، زیرا اگر تولید محتوا با کیفیت لازم انجام شود، تعداد مشتریان شرکت بیشتر و رونق بیشتری به کسب و کار آنها داده میشود. بدین ترتیب استخدام تولید کننده محتوا از بین افرادی انجام میگردد، که تجربه و تخصص کافی داشته باشند و آموزش های لازم را تحت نظر افراد مطرح گذرانده باشند.

کلام آخر

فردی تخصص و تجربه کافی ندارد، نباید از استخدام تولید کننده محتوا ناامید شود، بلکه باید تلاش خود را بیشتر نماید تا بتواند تخصص لازم را کسب نماید. بدین ترتیب افرادی از نظر زبان انگلیسی قوی تر باشند، میتوانند گزینه بهتری برای استخدام تولید کننده محتوا به نظر برسند.

البته ابزارهایی مانند مترجم گوگل نیز وجود دارد که برای ترجمه متن به زبان های مختلف از آنها استفاده میشود. اما نتیجه ای که از این نرم افزارها حاصل میشود، هرگز قابل اطمینان نبوده و ریسک به وجود آمدن اشتباه بسیار زیاد میشود. بدین ترتیب افرادی که تسلط کافی بر زبان انگلیسی دارند، محتوای بهتری را میتوانند تولید نمایند.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید