سئو

بررسی آموزش اضافه کردن لینک فعال در گوگل ادز

ما در این مقاله به آموزش اضافه کردن لینک فعال در گوگل ادز می پردازیم. اما قبل از هر چیز باید بدانیم گوگل ادز چیست و چه کاربردی دارد؟ گوگل ادز قابلیتی در گوگل است که به کمک آن می توانید تبلیغات برای سایت خود سفارش دهید و با انتخاب کلمه کلیدی مناسب و کیفیت بالای سایت با کمک گوگل ادز به چهار سایت اول سرچ گوگل تبدیل شوید.

برای شروع یک کسب و کار در فضای مجازی و دیده شدن در کنار رقبا ثبت تبلیغ در گوگل یک ایده خوب و کاربردی محسوب می شود. با مقاله بررسی آموزش اضافه کردن لینک فعال در گوگل ادز با ما همراه باشید.

گوگل ادز چیست؟

گوگل ادوردز با نام مخفف گوگل ادز به فعالیت گوگل در زمینه تبلیغات سایت ها اطلاق می‌شود. با ثبت لینک خود و کلمات کلیدی که در نظر دارید سایت شما توسط گوگل تبلیغ شده و در هر بار سرچ کلمات کلیدی توسط کاربران در گوگل آدرس سایت جزء چهار گزینه اول نمایش داده می شود. گوگل بر اساس تعداد کلیک های کاربران بر روی تبلیغ از شما هزینه دریافت می‌کند.

شما باید با انتخاب کلمات کلیدی درست و مرتبط با نوع محتوای سایت خود و همچنین انتخاب یک هزینه معقول و منطقی برای هر کلیک تبلیغ خود را هدفمند و اصولی انجام دهید. همچنین باید محتوای سایت شما مخاطبی را که از طریق تبلیغ وارد سایت شده جذب کند. تبلیغات باید جالب و خلاقانه باشد. جامعه هدف تبلیغ خود را شناسایی کنید. در نظر داشته باشید که هزینه هر کلیک حالت مزایده‌ای دارد و قیمت گذاری آن بر اساس رقبا تعیین می‌شود.

هرچقدر سایر رقبا برای یک کلمه کلیدی قیمت بالاتری انتخاب کنند هزینه cpc آن کلمه کلیدی بالا می‌رود. نتیجه بخشی تبلیغات در گوگل ادز به ADRank سایت بستگی دارد. هر چقدر امتیاز کیفیت سایت بالاتر باشد تبلیغ تاثیرگذارتر است. ADRank از حاصلضرب قیمت هر کلیک در امتیاز کیفیت سایت محاسبه می‌شود. با مقاله بررسی آموزش اضافه کردن لینک فعال در گوگل ادز با ما همراه باشید.

ساخت اکانت گوگل ادز

این نکته را در نظر داشته باشید که اطلاعاتی که در این صفحه وارد می کنید غیر قابل ویرایش است. با زدن دکمه save and continue یک عدد ده رقمی به نام coustomer ID برای شما ساخته می شود. با مقاله بررسی آموزش اضافه کردن لینک فعال در گوگل ادز با ما همراه باشید.

شروع کار با گوگل ادز

تصویر زیر صفحه اول گوگل ادز است و تبلیغاتی که به گوگل سفارش می دهید، اطلاعات، آمار و گزارشات تبلیغات در این صفحه نمایش داده می شود. در ادامه روش ساخت یک را بررسی می کنیم.

در این مرحله باید هدف از ساخت کمپین را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه Create a campaign without a goal’s guidance تنظیمات دلخواه را می توانید اعمال کنید. این گزینه را انتخاب کرده و با زدن دکمه continue به مرحله بعد می روید. با مقاله بررسی آموزش اضافه کردن لینک فعال در گوگل ادز با ما همراه باشید.

مرحله بعدی نوع کمپین را از بین گزینه‌های search / display / shopping / video / universal app باید انتخاب کنید:

با انتخاب search نوع کمپین را تبلیغ در گر گوگل تنظیم کنید.

با زدن تیک گزینه website visits می توانید آدرس سایتی که قصد تبلیغ آن را دارید وارد کنید. سپس با زدن دکمه continueبه مرحله بعد بروید. در این مرحله یک نام برای کمپین در بخش Campaign name وارد کنید و چون هدف کمپین تبلیغات در موتور جستجوگر گوگل است در بخش Network تیک گزینه Display را بردارید. با مقاله بررسی آموزش اضافه کردن لینک فعال در گوگل ادز با ما همراه باشید.

در قسمت locations گزینه All countries and territories را تیک بزنید تا تبلیغ همه جا نمایش داده شود و زبان را هم روی All languages تنظیم کنید.

در قسمت Budget هزینه‌ای که برای هر روز تبلیغ در نظر گرفتید را وارد کنید.

در بخش Bidding گزینه Select a bid strategy directly را از منوی کشویی انتخاب کنید. با مقاله بررسی آموزش اضافه کردن لینک فعال در گوگل ادز با ما همراه باشید.

بر روی قسمت Select a bid strategy directly کلیک کرده و گزینه Manual CPC را انتخاب کنید.

در نهایت با زدن دکمه save and continue کمپین ساخته می‌شود. مرحله بعد ساخت یک اد گروپ در گوگل ادز است. با مقاله بررسی آموزش اضافه کردن لینک فعال در گوگل ادز با ما همراه باشید.

ساخت اد گروپ (AdGroup) در گوگل ادز

بعد از ساخت کمپین وارد مرحله ساخت اد گروپ شده و یک نام در بخش AdGroup name و حداکثر هزینه برای هر کلیک را در بخشDefault bid وارد کنید.

در بخش Get Keywords ideas گوگل با سایت شما پیشنهاد می دهد که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید یا در سمت راست کلمات کلیدی را در سطرهای جداگانه وارد کنید. با سرچ این کلمات کلیدی قرار است کاربر به سایت شما هدایت شود. با زدن دکمه save به مرحله create ads وارد می شوید.

ساخت تبلیغ در اکانت گوگل ادز

در این مرحله یک تبلیغ یا ادز می سازیم. در بخش Final URL آدرس صفحه سایت خود را وارد کنید. عنوان هایی که برای آگهی در نظر دارید در بخش Headline 1 و Headline 2 و Headline 3 وارد کنید. حداکثر ۳۰ کاراکتر مجاز است.

در بخش سمت راست یک پیش نمایش از آگاهی خودتان را مشاهده می‌کنید. در پیش نمایش آدرس سایت شامل دو عبارت است که از بخش path1 و path2 اضافه می‌شود. توضیحاتی که مایلید در مورد تبلیغ سایت خود نمایش داده شود در بخش Description1 و Description2 وارد کنید. با مقاله بررسی آموزش اضافه کردن لینک فعال در گوگل ادز با ما همراه باشید.

ما در این مقاله ابتدا یک اکانت برای ایجاد تبلیغ در گوگل ادز ساختیم:

سپس با ایجاد یک کمپین در گوگل ادز و تنظیم یک اد گروپ و کلمات کلیدی مرتبط با سایتی که قصد تبلیغ آن را داریم، وارد مرحله ساخت ادز شده و یک تبلیغ ساختیم. همواره سعی کنید محتوا و کیفیت سایت خود را بالا ببرید زیرا حتی با بالاترین کلیک بدون محتوای موثر اثرگذار نیست. عدد پیشنهادی خود برای هر کلیک را حساب شده انتخاب نمایید. امیدوارم مقاله بررسی آموزش اضافه کردن لینک فعال در گوگل ادز برای شما مفید واقع شده باشد.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید