سئو

بررسی جامع انواع تولید محتوای استاندارد

انواع تولید محتوای استاندارد وجود دارد که هر یک برای شرایط خاصی استفاده می شود. محتوایی که برای فضای فروشگاهی به کار می رود با محتوای شرکتی فرق دارد. محتوایی که در زمینه آموزشی استفاده می شود قطعاً متفاوت از محتوایی است که جنبه فروش بالا و تبلیغاتی دارد. بنابراین چه خوب است انواع ی استاندارد را بشناسیم و کاربرد و نکات مهم در مورد انواع تولید محتوای استاندارد را نیز ارزیابی کنیم.

انواع تولید محتوای استاندارد فروشگاهی

انواع تولید محتوای استاندارد فروشگاهی به محتوایی گفته می شود که قرار است برای یک سایت فروشگاهی نوشته شود. در سایت های فروشگاهی هدف اصلی افراد خرید یک محصول است. محصول می تواند در وضعیت خرده و یا عمده به فروش برسد. بنابراین آنچه بسیار مهم است در ابتدا محصول و سپس فروشگاه است. اینکه ما بخواهید در مورد طرح اولیه محصول در چنین محتوایی صحبت کنیم یعنی متوجه تولید محتوای استاندارد فروشگاهی نشده ایم.

برای تولید محتوای استاندارد فروشگاهی باید در ابتدا هدف فروشگاه مشخص باشد. در برخی از فصل های سال هدف اصلی فروشگاه فروش یک محصول است. در برخی دیگر از زمان ها هدف این است که محصول با تعرفه ارزانتری به فروش برسد، در برخی از زمان تعداد مشتری و میزان فروش مطرح است. در هر صورت برای تولید محتوای استاندارد فروشگاهی باید هدف در زمان مشخص تعیین شود و طبق زمان تعیین اطلاع رسانی شود. مثلاً اگر قرار است یک محصول مشخص در یک طرح تخفیف اعلام شود باید هدف اصلی در تولید محتوا به این شکل باشد تایم و میزان تخفیف طبق زمان اعلام شده به مشتری معرفی شود. اما اگر هدف اصلی کیفیت یک محصول است دیگر صحبت از زمان کمتر می شود.

انواع تولید محتوای استاندارد فروشگاهی باید با رعایت قانونی سئو باشد. یعنی از نام محصول به اندازه درست و کافی استفاده شود و هیچ نوع افراطی در این زمینه صورت نگیرد. باید اطلاعات در زمینه بسته بندی محصول نیز ارائه شود تا افرادی که محصول را به شکل غیر حضوری خریداری می کنند از کیفیت بسته بندی و ایمنی آن اطمینان داشته باشد. آیا این توضیحات در انواع تولید محتوای استاندارد آموزشی نیز مهم است؟ قطعاً شرایط فرق می کند با ما همراه باشید.

انواع تولید محتوای استاندارد آموزشی

انواع تولید محتوای استاندارد آموزشی همانطور که از اسمش پیداست قرار است در زمینه یک فضای آموزشی صحبت نماید. فضای آموزشی به معنی خدمت است و در این گزینه هرگز قرار نیست در مورد یک محصول صحبت شود. مثلاً سایتی یک روش جدید برای یادگیری ریاضی سال دوم متوسطه ارائه کرده است، محتوایی که برای این سایت نوشته می شود باید بیش از 85 درصد در زمینه آموزش باشد و تنها 15 درصد آن می تواند در وضعیت پرت و یا تبلیغاتی قرار بگیرد. باید چیزی برای یادگیری وجود داشته باشد و بررسی هایی که صورت می گیرد به صورت بخش بندی شده باشد. اگر قرار است سه سری فرمول آموزش داده شود هر سری در بخش خاص با یک طرح درس خاص توضیح داده شود در صورتی که در انواع تولید محتوای استاندارد فروشگاهی چنین چیزی دیده نمی شود. نیاز است که افراد بتوانند در تولید محتوای استاندارد آموزشی چیزی یاد بگیرند این یادگیری باید خط به خط صورت بگیرد. یعنی هر پاراگراف بتواند به خواننده مطلب جدیدی را برساند.

انواع تولید محتوای استاندارد آموزشی نیاز به برنامه ریزی صحیحی دارد. اطلاعات داده شده باید کاملاً درست باشد یعنی استاندارد بودن مطلب نوشته شده بسیار مهم است حال یعنی چه؟ برای تولید محتوای استاندارد فروشگاهی مهم نیست که مطلب درست است یا اشتباه؟ اینطور نیست! در نظر داشته باشید که اگر شما بخواهید در خصوص یک محصول صحبت کنید و بسته بندی آن مدنظر باشد می توانید به سادگی بگویید از بهترین تجهیزات اتوماتیک برای بسته بندی این محصول استفاده شده است و کاربر نیز به این جمله حس ناصحیحی ندارد اما برای انواع تولید محتوای استاندارد آموزشی باید اطلاعاتی که می دهید دقیقاً با واقعیت یکسان باشد به زبانی ساده تر شما در انواع تولید محتوای استاندارد آموزشی به هیچ عنوان اجازه اغراق ندارد. جواب سوال اینجاست که بدون اغراق نمایید چطور می توان یک محتوای آموزشی ارزشمند داشت به طوری که کاربر را جذب نماید؟ بله نوشتن انواع تولید محتوای استاندارد آموزشی به مراتب سخت تر از نوشتن یک محتوای فروشگاهی است و نیاز است که هر بخش از نوشته شما با یک اصل غافلگیری همراه باشد.

انواع تولید محتوای استاندارد شرکتی

انواع تولید محتوای استاندارد شرکتی به مراتب سخت تر از دو گزینه قبل است. شاید بپرسید عیار این سختی چیست؟ شما برای یک شرکت خاص قرار است یک مطلب بنویسید، مطلب نوشته شده باید یونیک باشد! معادل فارسی یونیک خاص بودن است یعنی غیر تکراری باشد، شرکت می خواهد در وضعیت یک برند قرار بگیرد بنابراین انواع تولید محتوای استاندارد شرکتی باید به قلمی نوشته شود که تا به حال دیده نشده است. محتوای نوشته شده باید شرکت را استاندارد نمایش دهد، در واقع باید به رشد شرکت کمک نماید. اگر شرکتی دارای سایت معتبری است و قرار است برای سایت مطلب نوشته شود در صورتی که پس از دوره مشخصی مشتریان شرکت افزوده نشد یعنی مطلب نوشته شده از ارزش بالایی برخوردار نیست. ادبیاتی که برای انواع تولید محتوای استاندارد شرکتی به کار می رود به مراتب پیچیده تر از یک نوشته تبلیغاتی است. اینکه بنویسیم شرکت X بهترین شرکت در ایران است اصلاً نمی تواند یک انتخاب خوبی باشد این در حالی است که در نوشته های تبلیغاتی تا حدی مجاز به استفاده از کلمات بهترین، عالی و … هستیم.

انواع تولید محتوای استاندارد شرکتی باید مخاطب پسند باشد یعنی باید بررسی شود که مخاطب این نوشته می تواند یک فرد از طبقه بالای جامعه باشد و یا یک فرد معمولی و باید قلم نوشته شده با هر دو گزینه سازگار باشد. در هر صورتی قوانین انواع تولید محتوای استاندارد به طور دوره ای تغییر می کند و گوگل نیز در بررسی انواع تولید محتوای استاندارد سعی کرده الگوریتم های سختگیرانه تری را اعمال نماید بهتر است بتوانیم از نوشته هایی برای سایت خود استفاده کنیم که با قلمی جدید همراه است و می تواند در خور نیاز مشتری باشد. سایت مورد نظر باید به کاربر با هر سلیقه ای احترام بگذارد و تنها ساختار انواع تولید محتوای استاندارد می تواند این هدف را به نتیجه برساند.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

تولید محتوا

محتوا سئو شده

محتوا سایت اختصاصی

تعرفه تولید محتوا

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید