سئو

برون سپاری طراحی موشن گرافیک باید حذف شود؟!

آیا باید فریلنسر موشن گرافیک استخدام کنم؟ اونا طراحی موشن گرافیک هم انجام میدن؟ اونها چجوری می تونن به تجارت من کمک کنن؟ تو این مقاله به این سوالات جواب میدم.

کدوم فریلنسر برای شما خوبه؟

حرفه ای های زیادی به شکل فریلنسری فعالیت میکنن. از طراحان گرافیک و طراحان وب گرفته، تا متخصص های تجربه کاربر و طراحان رابط کاربر. اینکه شما به کدوم یکی نیاز داری، خیلی دشواره. هر کدوم از اینها، ارزش منحصر به فرد خودش رو داره. شاید یک طراح موشن گرافیک بتونه به شما کمک کنه.

موشن گرافیک، یکی از شاخه های طراحی هست. این متخصص ها، می تونن تصاویر رو به حرکت در بیارن و اونها رو زنده کنن. به عبارت بهتر، اونها انیمشن، و تصاویر متحرک تولید می کنن. طراحان موشن گرافیک، در طیف وسیعی از رسانه ها مثل فیلم، تلویزیون، تبلیغات و تولید محتوای وب سایت فعالیت می کنن. اونها میتونن یک محتوای ساده ویدئویی رو، به بهترین شکل ممکن تغیرش بدن.

فریلنسر طراحی موشن گرافیک، روی چه پروژه هایی کار می کنه؟

جواب این سوال بستگی به تخیل شما داره، اما چند نمونه کار در ادامه آورده شده.

  • اینفوگرافیک ها و فیلم های متحرک – این انیمیشن ها می توانند برای روایت داستان برند شما ، توضیح مفهوم روی حیله و تزویر یا ارائه یافته ها در قالبی قابل توجه و ترغیب کننده باشند. جلب توجه بسیار بیشتر از یک متن ساده ، اینفوگرافیک ها و فیلم های متحرک ترافیک زیادی ایجاد می کند و می تواند تجارت شما را به عنوان یک رهبر فکر در صنعت ایجاد کند.
  • دنباله های عنوان و اعتبار – طراحان حرکت اغلب در ایجاد توالی عنوان و اعتبار برای فیلم ها ، بازی های تلویزیونی و ویدیویی و همچنین مقدمه ها و عناوین برای تبلیغات و محتوای ویدیویی آنلاین تخصص دارند. امروزه به خودی خود یک شکل هنری است که می تواند به همان اندازه محتوایی که کتاب را به صورت پیچیده تولید می کند.
  • تایپوگرافی حرکتی – این به هر نوع متن متحرک یا متحرک اشاره دارد. طراحان گرافیک حرکتی می توانند با استفاده از مهارت های خود در این زمینه محتوای رسانه های اجتماعی ، فیلم های غنایی یا فیلم های زیرنویس را در جایی که متن متحرک است و به صورت تعاملی و جذاب در اطراف صفحه حرکت می کنند ، ایجاد کنند.
  • انیمیشن مبتنی بر بردار 2D – بسیاری از طراحان حرکت با استفاده از تصاویر موجود قادرند اشکال ، شخصیت ها و متن های دو بعدی را متحرک کنند.
  • آرم ها و وب سایت ها – افزودن حرکت به آرم شرکت ، یا عناصر گرافیکی در وب سایت شرکت یا برنامه تلفن همراه شما ، می تواند به برند لطافت و حرفه ای تری بدهد.

شرح وظایف فریلنسر طراحی موشن گرافیک چیست؟

یک خلاصه خلاقانه می نویسید؟ بر اساس نیازهای خود ، می توانید شرح شغلی را برای طراح حرکت مستقل خود طراحی کنید که شامل هر یک از موارد زیر باشد:

  • برای ایجاد چشم انداز و اهداف پروژه با بخشهای هنری و خلاقیت کار کنید
  • در طراحی و ایجاد استوری بورد کمک کنید
  • تهیه طرح ، مفهوم و طرح برای پروژه حرکت گرافیک
  • گرافیک و انیمیشن اولیه را با استفاده از نرم افزار رایانه طراحی کنید
  • در انتخاب صدا ، فیلم ، رنگ ، انیمیشن و غیره برای طراحی گرافیک کمک کنید
  • عناصر گرافیکی را بردارید ، افکت ها را اضافه کنید و یک قطعه متحرک گرافیکی ایجاد کنید
  • فیلم های خام ویدئویی را ویرایش کنید و جلوه ها / عناصر را برای بهبود گرافیک های حرکتی اضافه کنید
  • ارائه گرافیک حرکتی در رسانه های مختلف از جمله وب ، تلفن همراه و غیره
  • برای حل مشکلات فنی و / یا طراحی با ویراستاران ، تهیه کنندگان و سایر طراحان کار کنید
  • بودجه و جدول زمانی پروژه و تعیین منابع و مواد مورد نیاز برای ماندن در بودجه و در مهلت تعیین شده
  • از رعایت دستورالعمل ها ، مهلت های قانونی و استانداردهای طراحی شرکت اطمینان حاصل کنید

مجموعه مهارت ها

یک طراح مستقل گرافیک گرافیکی گاهی اوقات یک پروژه را از ابتدا تا انتها مفهوم و نظارت می کند ، در حالی که سایر پروژه ها به سادگی به آنها نیاز دارند تا جلوه ها و ویرایش های اساسی را ارائه دهند. آنها باید تجربه After Effects ، Cinema 4D ، Premiere Pro ، Final Cut Pro ، Photoshop و Flash و همچنین درک کاملی از اصول طراحی و انیمیشن داشته باشند.

مهارت های ارتباطی نیز برای کار موثر با سایر اعضای تیم کلیدی است – به عنوان مثال یک طراح حرکتی که می تواند در مورد تئوری رنگ و طراحی صوتی با یک نویسنده متن بحث کند ، بدون شک سرمایه بسیار قدرتمندتری برای پروژه خواهد بود.

چرا باید یک فریلنسر طراح استخدام کنید؟

موشن گرافیک که به خوبی انجام شده است. ابزاری خارق العاده برای هر برند یا پروژه خلاقانه است. با درگیر کردن مخاطبان با انیمیشن های زیبا و داستان های قدرتمند ، آنها به مارک ها کمک می کنند تا داستان خود را به اشتراک بگذارند ، از طرق مختلف به مردم برسند و پیام خود را در یک بسته جذاب ارائه دهند. اگر می خواهید محتوای فعلی شرکت خود را با هم مخلوط کنید ، یک طراح گرافیک موشن انتخاب ایده آل شماست.

مجید جورکش

علاقه مند به یادگیری و نوشتن در رابطه با سئو و دیجیتال مارکتینگ

پیشنهاد میکنیم مقالات زیر را از دست ندهید

آزمایش Free T4 و تشخیص مشکلات تیروئیدی!
ریلز چطور به افزایش بازدید در اینستاگرام کمک می کند؟
علایم بیماری های متابولیک در کودکان چیست؟
7 عنصر کلیدی طراحی سایت شرکتی موفق

ادامه مقاله در سایت منبع