سئو

بهترین ابزارهای طراحی سایت رایگان در سال 2021

من نمی گویم, علم روانشناسی می گوید که وقتی دامنه انتخاب از یک سطح مشخص بیشتر شود تصمیم گیری دشوار تر می شود. با پیشرفت های ده سال اخیر دائما ابزارهای جدیدی برای طراحی سایت عرضه می شود. وجود صدها ابزار طراحی سایت با ویژگی ها و عملکردهای مختلف سختی تصمیم گیری را دو چندان می کند. طبق بررسی و تجربه ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس ,15 ابزار برتر رایگان وجود دارند که تسلط به آن ها نسبت به بقیه اولویت دارد.

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید:

بهترین ابزارهای جریان کاربری (User Flow) در طراحی UX!

اهمیت طراحی وب سایت جذاب

ممکن است از خود بپرسید که اهمیت طراحی وب سایت شرکتی جذاب با ابزارهای گوناگون چیست؟ یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ابزار کسب و کار و فعالیت در جامعه امروزی بدون شک طراحی سایت می باشد. Web Design یا طراحی سایت به مجموعه ای از صفحه های وب گفته می شود که شامل تصاویر و ویدئوها و متون و سایر فایل های دیجیتالی است. داده ها و اطلاعاتی که در طراحی سایت از آن استفاده می شود از طریق اینترنت بر روی سرورهایی که بر روی دیتا سنتر وجود دارد قرار گرفته است. زمانی که شما کار طراحی سایت خود را به پایان برسانید آن را به سرور انتقال می دهید و دامنه یا نام سایت خود را که باید از قبل خریداری نمایید را به آن اختصاص داده و اکنون در هر نقطه ای از جهان قابل مشاهده خواهید بود.

بدیهی است که در صورت طراحی مناسب وبسایت، نه تنها در داخل کشور بلکه به صورت بین المللی در دسترس خواهید بود و می توانید مشتریان خود را از هر گوشه دنیا جذب کنید. اکنون که با اهمیت طراحی وب سایت آشنا شدید، در بخش بعدی به معرفی ابزارهای رایگان طراحی خواهیم پرداخت.

15 ابزار طراحی وب رایگان برای جذاب نشان دادن وب سایت شما

1. ابزار Sketch

ویرایشگر طرح رایگان ابزار طراحی وب با نظرات اضافه شده Sketch یکی از شناخته شده ترین و پرکاربردترین ابزارها برای طراحی وب است. همراه با یک ابزار برداری پیشرفته ، که به توسعه مشترک رابط ها و نمونه های اولیه کمک می کند. این ابزار به ویژه برای ساخت وب سایت ها و برنامه های وب ساخته شده است.

برجستگی آن در بین جامعه طراحان حداقل تا حدی به دلیل رابط تمیز و عملکرد بالا است. با این حال ، این فقط در Mac کار می کند. از آنجا که بسیاری از طراحان روی ویندوز کار می کنند ، بهتر است گزینه های بعدی را هم درنظر داشته باشید.

2. ابزار طراحی وب رایگان ویرایشگر Lunacy

Lunacy به عنوان یک جایگزین رایگان برای Sketch برای ویندوز راه اندازی شده است ، اکنون یک نرم افزار کاملاً کاربردی برای طراحی گرافیک است که از نظر ویژگی ها بسیار جامع است. دو سال پیش ، تنها کاری که می توانست انجام دهد این بود که فایلهای طرح را در ویندوز باز کند. امروزه ، تمام ویژگی های استاندارد یک طرح UI و ابزار طراحی صفحه و یک گالری از داده های گرافیکی رایگان و با کیفیت را ارائه می دهد.

3. ابزار طراحی وب رایگان Adobe XD editor

که در اواخر سال 2015 منتشر شد ، به سرعت تبدیل به ابزار اصلی بسیاری از افراد در زمینه طراحی وب شد. محبوبیت آن را می توان به چند دلیل ارتباط داد: اول این که رایگان است. دوم ، این ویژگی یک شبکه تکراری را ارائه می دهد ، که به شما امکان می دهد به راحتی شبکه ایجاد کنید و آنها را با تصاویر ، متن و سایر محتوای نوع خود پر کنید. سوم ، برای ایجاد و آزمایش تغییرات فاصله بین عناصر UI مفید است.

4. ویرایشگر origami ابزار طراحی سایت رایگان

Origami ابزاری برای طراحی رابط کاربری است که توسط طراحان فیس بوک ایجاد شده است. یعنی همان چیزی است که Sketch در ساخت رابط های کاربری با کیفیت بالا و نمونه های اولیه, کم داشته است. این ابزار متناسب با ساخت نمونه های اولیه تلفن همراه است که از همه تعاملات و حرکات رایج تلفن همراه پشتیبانی می کند.

اوریگامی از نظر افزودن تعامل روی صفحه نمایش واقعاً خوب عمل می کند. اکثر ابزارهای طراحی رابط کاربر تنظیمات متقابل میکرو محدودی را ارائه می دهند ، اما این ابزار شما را قادر می سازد فاصله ، زمان بندی ها ، عوامل اولیه، انواع انیمیشن ها و موارد دیگر را به درستی تنظیم کنید.

5. ابزار طراحی وب invision studio

ارائه نسخه هایی که روی دسک تاپ های رایانه شخصی و Mac کار می کنند ، همه گیر بودن InVision Studio باعث شده بتواند از Sketch پیشی بگیرد. این ابزار از همان اولین نسخه منتشر شده خود بر ارائه تجربه طراحی مشترک تمرکز کرده است. علاوه بر این ، از لحاظ قابلیت داخلی اکنون با AdobeXD در یک رتبه قرار دارد.

با بارگیری برنامه ها از AppStore ، می توانید عملکرد آن را بیشتر کنید. بسیاری از اینها عملکردی مشابه ویژگی شبکه های تکراری AdobeXD دارند. همچنین کیت های UI وجود دارد که می توانید فوراً بارگیری و برای ساخت صفحه نمایش استفاده کنید. کیت های داخلی و UI همه رایگان هستند.

6. ویرایشگر fluidUI ابزار طراحی وب رایگان

7. ابزار رایگان طراحی سایت بوت استرپ

صفحه شروع بوت استرپ ابزار طراحی وب رایگان که در ابتدا توسط تیم مهندسی توییتر ساخته شده است ، بوت استرپ اکنون محبوب ترین چارچوب در جهان برای ساخت وب سایت های دارای پاسخگویی همراه اول است. در واقع این یک کتابخانه رایگان از HTML ، CSS و JavaScript است که به ساده سازی روند ساخت سایت از ابتدا کمک می کند. ده ها ویژگی وجود دارد ، از جمله سیستم شبکه ، نقاط شکست پاسخگو و کتابخانه اجزای غنی ، کدگذاری را آسان تر و سریع تر می کند.

برای دسترسی به گالری ها, دکمه ها ، نوارهای ناوبری ، فرم ها ، هدرها ، هشدارها و موارد دیگر است. می توانید به سادگی نسخه فعلی Bootstrap را دانلود کنید، یا آن را به صورت محلی با BootstrapCDN دانلود کنید، یکی از الگوهای نمونه را کپی کرده و سفارشی سازی را شروع کنید.

8. ابزار رایگان Vector

وکتور, ابزاری مبتنی بر ابزار رایگان تصویرسازی با ویژگی های مشابه Adobe Illustrator و Sketch است. وکتور هر آنچه را که برای شروع ساخت تصاویر پیچیده یا طراحی سایت یا برنامه تلفن همراه به آن نیاز دارید ، ارائه می دهد.

9. ویرایشگر GIMP ابزار طراحی وب رایگان

برنامه ویرایش تصویر GNU (GIMP) یک ویرایشگر عکس منبع باز و محبوب است که در Linux ، MacOS و Windows پشتیبانی می شود. اگرچه به نظر می رسد رابط کاربری کمی قدیمی است ، اما کاملاً قدرت کافی را دارد و تقریباً در همه کارهایی که فتوشاپ می تواند انجام دهد قابلیت دارد. این ابزار می تواند انتخابی عالی برای طراحانی باشد که بودجه محدودی دارند و نیاز به طراحی UI یا ویرایش عکس دارند.

10. ابزار رایگان Figma

فیگما بهترین گزینه به عنوان ابزاری برای طراحی رابط کاربری است ، و چندین طراح را قادر می سازد تا در زمان واقعی همکاری کنند. بنابراین اگر با چندین کارفرما به صورت همزمان کار می کنید بسیار برایتان مفید خواهد بود. Figma از طریق Mac ، Windows و Linux قابل دسترسی است. طراحان می توانند نسخه رایگان یا پولی را انتخاب کنند.

11. وردپرس

وردپرس یک ابزار جایگزین برای راه اندازی و طراحی وب سایت برای بوت استرپ است ، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز است که راه اندازی وب سایت را در عرض چند دقیقه آسان می کند. هزاران افزونه رایگان برای بارگیری و نصب در دسترس است تا بتوانید عملکرد سایت خود را دقیقاً به همان شکلی که می خواهید جستجو و کار کند. این کار کل روند سفارشی سازی را ساده می کند و بدان معنی است که برای طراحی سایت خود نیازی به مهارت رمزگذاری ندارید.

توجه به این نکته مهم است که بارگیری وردپرس رایگان است ، اما هزینه های دیگری نیز در رابطه با ساخت و اداره یک سایت در سیستم عامل وجود دارد.

12. ویرایشگر Atom code tool ابزار طراحی وب

در میان ویرایشگران کد ، Atom فرزند جدیدی است که در این بلاک قرار دارد. توسط GitHub در سال 2014 توسعه و منتشر شده است ، به عنوان ویرایشگر متن غیر قابل هک شدن قرن 21 توصیف شده است. روند کار با این ابزار بسیار ساده و بصری است. از ویژگی های خاص این ابزار می توان به تنظیم و شخصی سازی تنظیمات فرد و دامنه برنامه های افزودنی آن اشاره کرد.

13. ابزار طراحی وب رایگان Marvel

مارول برای تولید و بهبود رابط کاربری دقیقاً همان چیزی است که دنبالش هستید و همچنین برای ایجاد نمونه های اولیه ایده آل است. این ابزار روش بسیار ابتکاری برای ایجاد صفحات ارائه می دهد و شما را قادر می سازد تا از طریق نمونه اولیه طرح را شبیه سازی کنید.

ویژگی به شما امکان می دهد طرح های خود را در گردش کار پروژه وارد کنید. همچنین یک ویژگی تست کاربر یکپارچه وجود دارد که هنوز هم در فضای طراحی وب نادر است.

برای تغییر ظاهر وب سایت خود یا بهتره مندی از خدمات UI می توانید از خدمات طراحی ui تاس استفاده کنید

14. ابزار طراحی وب Wix

Wix گزینه ای ارزان قیمت و با کاربرد آسان وردپرس ، یک وب سایت ساز است که برنامه های رایگان و حق اشتراک ارائه می دهد. Wix نیز مانند وردپرس ساخت انواع سایت ها از جمله فروشگاه ها و وبلاگ ها را فقط در چند دقیقه امکان پذیر می کند. اما تجربه مدیریت سایت Wix بسیار متفاوت با وردپرس خواهد بود.

15. ابزار طراحی Framer

این ابزار در ابتدا کار خود را با ارائه گالری تصاویر و کدهای جاوا اسکریپت شروع کرد. اما اکنون برای طراحی در تمام سطوح کاربرد دارد و حتی برای ساخت انیمیشن از آن استفاده می شود.

جمع بندی

در این مطلب با ۱۵ ابزار رایگان برتر برای طراحی سایت مختصرا آشنا شدید. اگر درباره هریک سوالی دارید می توانید در بخش نظرات زیر همین پست از ما بپرسید و پاسخ بگیرید. فراموش نکنید که همواره و برای تمامی خدمات طراحی سایت از جمله طراحی سایت شرکتی می توانید روی تاس حساب کنید.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید