سئو

به کارگیری بازاریابی ویدیویی در قیف فروش

برای سفارش آنلاین
بازاریابی ویدئویی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
بازاریابی ویدئویی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

برای شروع طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر مرحله حداقل دو ویدیو بسازید و به یاد داشته باشید که شامل فراخوانها هم باشند تا بتوانید مشتریان را به پایین قیف یعنی مرحله خرید هدایت کنید. بعد از این شما می‌توانید بر پایه نرخ تبدیل و گپهای محتوا که کشف می کنید، بهبود ایجاد کنید.

مرحله اول – جذب

اولین مرحله از بازاریابی به روش درونگرا، مرحله ی جذب است. این مرحله غریبه‌ها را به بیننده تبدیل می کند. مشتریان در این مرحله چالش های خود را تشخیص می‌دهند و تصمیم می‌گیرند که اهدافشان باید یک اولویت باشد یا خیر. بنابراین ویدیوهایی که تولید می‌کنید باید با مشکلات ایشان همخوانی داشته باشد و یک راه حل برای مشکل ارائه بدهد. به طور کلی هدف از یک ویدیو در این مرحله اعتمادسازی و افزایش دسترسی ها به برند می باشد. چون شما دنبال اشتراک گذاری بیشتر هستید، بنابراین ویدیوی شما باید بیشتر سرگرم کننده باشد تا آموزشی. مثالهایی از ویدیوهای جذب، شامل ویدیوهای اجتماعی است که ویژگی‌های برندتان را به نمایش می گذارد. فیلم‌های برند که ارزشها و ماموریت های شما را به اشتراک می گذارد، یا ویدیوهای دستورالعمل چگونگی انجام کارها که نکات مرتبط با برند شما را یادآوری می کند، همه می‌توانند مثالهایی از این نوع ویدیو باشند.

مرحله دوم – تبدیل

حال که شما بینندگان وبسایت و بینندگان ویدیوها را جذب کرده اید، مرحله دوم تبدیل این بینندگان به مخاطبین علاقمند و پیگیر است. ویدیوهای مرحله تبدیل ممکن است شامل وبینارها، دموهای محصول که ایمیل می شود، ویدیوهای تبلیغاتی در صفحه فرود، یا ویدیوهای دستورالعمل دقیق‌تر و با جزئیات بیشتر باشد.

مرحله سوم-نزدیک شدن

ویدیوهای تبدیل شامل گواهینامه های مشتریان با داستانهای مرتبط، دموهای محصول به صورت عمیق تر، ویدیوهای فرهنگی و حتی ویدیوهای شخصی می‌تواند باشد. این ویدیوها بیشتر نحوه کمک به مشتری را به نمایش می گذارند.

مرحله چهارم- رضایتمندی

اولین فرصت شما برای جلب رضایتمندی بلافاصله پس از خرید است. توجه کنید که ارسال یک ویدیوی سپاسگزاری می‌تواند علامت خوش آمدگویی به کسب و کار شما و قدردانی از خرید مشتری باشد. در نهایت می‌توانید مجموعه‌ای از ویدیوهای آموزشی در زمینه محصولتان و یا ویدیوهای آموزش راه اندازی محصولتان را برای مشتریانی که می‌خواهند خودشان محصول را به راه بیندازند و به کار گیرند یا کسانی که به سادگی فقط می‌خواهند اطلاعات خود را بیشتر کنند به وجود آورید.

منبع:

برای سفارش آنلاین
بازاریابی ویدئویی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
بازاریابی ویدئویی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

بازاریابی ویدئویی

ساخت ویدئو بر پایه سئو

ساخت ویدئو تبلیغاتی

Video Marketing

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید