سئو

چگونه یک بازاریاب محتوای موفق باشیم؟ بخش دوم

برای سفارش آنلاین
دیجیتال مارکتینگ
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
دیجیتال مارکتینگ
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

در ادامه درباره بازاریابی محتوا به ادامه نکات و مفاهیم مهم در این زمینه می پردازیم.

نگاه به محتوا به عنوان داده

یک استراتژیست می تواند مخاطبین را در هر گردشی درگیر کند. به منظور انجام شدن این کار یک استراتژیست خوب نیازمند آن است که بداند محتوایشان چطور کار می کند. هنگامی که دقیقا می دانید چطور محتوای خود را تولید کنید که در هر فاز موثر و مفید واقع شود، می توانید این اطلاعات را برای حرکت به مرحله بعدی در قیف فروش به کار ببرید.

سوالات اولیه ای که به طور مستمر خواهید پرسید از این قرار است:

چطور می تواند بهبود پیدا کند؟

چه ابزارها، اپلیکیشنها و پلتفرمهایی بهترین اجرا را خواهند داشت؟

بهترین استفاده از زمان و منابع در ارتباط با تبدیل (فروش) چیست؟

چطور تمام بخش ها با هم ترکیب می شوند؟

برنامه ریزی

از این تقویم نه تنها می توانید برای برنامه ریزی زمانی خود بهره ببرید، بلکه می توانید برای برنامه ریزی مکانی نیز از آن استفاده کنید. بررسی کنید کدام کانال ها به خوبی با استراتژی فروش شما همخوانی دارند.

منبع:

برای سفارش آنلاین
دیجیتال مارکتینگ
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
دیجیتال مارکتینگ
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی

موفقیت در بازاریابی محتوا

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید