سئو

راهنمای کامل ایجاد تولید محتوا سئو شده برای کسب و کار

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا در اصل همان تولید گنجینه ای از متن، عکس، ، ویدئو و … برای ارائه بهترین و مناسب ترین اطلاعات به مخاطب است. این محتوا باید جذاب و پر از ایده های خلاقانه باشد تا ضمن جذب مخاطب بیشتر او را برای دنبال کردن محتواهای دیگری از جانب شما، ترغیب کند.

تولید محتوا می تواند ارائه اطلاعات تخصصی و کاربردی در یک حوزه مشخص و یا یک متن تبلیغاتی برای ارائه خدمات یا معرفی یک محصول باشد.

آژانس دیجیتال، شرکتی است که سفارشات گسترده‌ای از مطالب را به صورت عمده انجام می‌دهد. به طور معمول این شرکت در ارائه مطالبی مانند پست‌های وبلاگ، محتوای ، محتوای وب سایت، محتوای رسانه‌های اجتماعی، توضیحات محصول و وایت پیپر تخصص دارد. اکثر سرویس‌های ایجاد محتوا معمولا با آژانس‌ها و مشاغل کوچک و یک برنامه پرداخت یا پروژه برای دوره‌های مختلف کار می‌کنند.

به طور معمول خدمات محتوای انبوه می‌توانند:

  • مقدار زیادی از محتوا را در یک چرخش کوتاه مدیریت کنید؛

محتوای سازگار و با کیفیت مانند پست‌های وبلاگ و محتوای وب ایجاد کنید؛

  • قیمت مناسب را برای سازگاری با پروژه‌های بزرگ ارائه دهید؛

  • به آژانس یا تجارت خود یک مدیر حساب اختصاصی پیشنهاد دهید تا در مورد موضوعات با شما ارتباط برقرار کند؛

به طور معمول پروژه‌های تولید محتوا انبوه را خریداری کنید که شامل موارد زیر است:

  • مقاله نویسی

  • کتاب‌های الکترونیکی

  • خبرنامه‌ها

  • توضیحات محصول

  • صفحات شهر و مکان

  • پست‌های شبکه‌های اجتماعی

  • نسخه صفحه فرود / لندینگ

  • وایت پیپر

  • مطالب علمی

به عنوان یک آژانس، وظیفه شما ارائه محتوای بی عیب و نقص به مشتریان خود، هر بار و یک بار است. با این میزان فشار، هنگام انتخاب شریک مناسب جهت تولید محتوا، باید انتخابی باشید. در این بخش، ما قصد داریم 7 نکته را که می‌توانید برای اطمینان از انتخاب بهترین سرویس تولید محتوا برای مشارکت با آنها برای محتوا مشتریان خود، استفاده کنید، ارائه دادیم.

محدوده پروژه‌های خود را تعیین کنید

شما می‌خواهید بدانید که شریک کسب و کار شما، برای محتوا چقدر هزینه می‌گیرد تا به این ترتیب در هنگام فروش به مشتریان خود، میزان حاشیه خود را در نظر بگیرید.

استانداردهای کیفیت برای محتوا را تنظیم کنید

ناگفته نماند که همه سرویس‌های تولید محتوا به طور یکسان ایجاد نشده اند. برخی از خدمات تولید محتوا از نویسندگان محتوای حرفه‌ای کاملا آزمایش شده، با سالها تجربه استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر برای ارزان نگه داشتن قیمت‌ها با نویسندگان کم کیفیت خدمات ارائه می‌دهند. شما می‌خواهید از قبل و با بررسی نوع نویسندگانی که هر سرویس حرفه‌ای ارائه می‌دهد،

استانداردهای کیفیت محتوای خود را تنظیم کنید.

ثبت سفارش تولید محتوا

در بیشتر موارد، سرویس تولید محتوا به شما امکان می‌دهد نمونه‌های تولید محتوا را که برای مشتریان قبلی ایجاد کرده اند، مشاهده کنید. اگر سرویس نوشتاری که در نظر دارید به شما امکان نمی‌دهد نمونه‌ها را جستجو کنید، به ارزیابی سرویس دیگری بپردازید که نمی‌توانید کیفیت مشتری خود را تحویل ندهید.

صحبت با بخش پشتیبانی را جدی بگیرید!

می‌توانید سوالاتی مانند سوالات زیر را از بخش پشتیبانی یک شرکت تولید محتوا / کارخانه تولید محتوا بپرسید:

  • قیمت گذاری شما به چه صورت است؟

  • آیا برای تولید محتوا محدودیت شمارش کلمات دارید؟

  • آیا همان نویسنده بر روی درخواست‌های من کار خواهد کرد؟

  • چه مقدار محتوا را می‌توانید اداره کنید؟

بازخورد مداوم و به موقع ارائه دهید

ارائه بازخورد به موقع با ارائه دهنده محتوای خود راهی عالی برای اطمینان از ادامه روند روان پروژه‌ها است. اکثر سرویس‌های تولید محتوا امکان ایجاد بازخورد در داشبورد شما را دارند و خدمات خوب نیز تجدیدنظرهای رایگان را ارائه می‌دهند. اطمینان حاصل کنید که آیا سرویس مورد نظر شما تجدیدنظر ارائه می‌کند یا خیر.

قبل از کار با یک سرویس تولید محتوا، باید روشی را برای نحوه کار با آنها ارائه دهید. آیا برای مشتری‌های خود کمپین طراحی خواهید کرد و سپس قسمت تولید محتوا را به شخص ثالث واگذار خواهید کرد؟

فرایند تولید محتوا چیست؟

ایجاد فرآیندی که شامل همه نوع خدمات شما تا چگونگی ارائه ایده‌هایی برای مشتریان خود باشد، همه باید تحت پوشش این روند باشد. آیا کسی را مانند یک دستیار مجازی استخدام می‌کنید تا رابط شما و سرویس تحریریه باشد یا همه آن را خودتان اداره خواهید کرد؟ صرف کمی‌وقت برای پاسخگویی به این سوالات به شما امکان می‌دهد روندی را طراحی کنید که بتواند روند تولید محتوا برای کسب و کار شما را راحت کند.

انتخاب کارخانه تولید محتوا حرفه ای

تصمیم بگیرید که مشتریان شما چه کسانی خواهند بود

نتیجه

ایجاد یک وبلاگ یکی از کم هزینه ترین روش‌ها برای دستیابی به مخاطبان عظیم است و با وجود مشاوره تولید محتوا می‌توانید این کار را به صورت حرفه ای انجام دهید.

زمانبندی نسخه ی نمایشی

سرویس‌های تولید محتوا

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید