سئو

رپورتاژ آگهی در آکا ایران

درست است که رپورتاژ آگهی یکی از روش های اثبات شده و موثر هم در سئو و هم در تبلیغات و بازاریابی می باشد اما باید برای ارائه یک رپورتاژ آگهی باید به نکات کلیدی توجه نماییم و اگر آنها را انجام ندهیم قطعا این رپورتاژ تاثیر خود را از دست می دهد. برای درج و سایر سایت ها ابتدا باید جایگاه سایت خود را در نظر داشته باشیم. اگر در نتایج گوگل در صفحه اول یا دوم نیستیم بهتر است آگهی خود را برای زمانی نگه داریم که در نتایج رشد کنیم و به صفحات بالاتر بیاییم. زیرا اگر سایت ما در صفحات پایین گوگل نشان دهنده مشکلاتی زیادی در سایت است که می تواند شامل مواردی از قبیل زیر باشد:

• محتوای متنی سایت ما مفید و کاربردی نیست یا از سایت ها و منابع دیگر کپی شده است.

• عکس ها، ویدئو ها و فایل چند رسانه ای ما جذاب نیستند و کاربران را به استفاده از خدمات سایت مما تشویق نمی کنند.

• بهینه سازی سایت ما به طور کامل انجام نشده و احتمال دارد متاتگ ها، نقشه سایت، آدرس صفحات و … اصول سئو را رعایت نکرده باشند.

• بک لینک های سایت اصولی گرفته نشده اند و ساختار خاصی ندارند. این مورد بسیار مهم است زیرا رپورتاژ آگهی نیز نوعی بک لینک محسوب میشود و اگر ساخت بک لینک ها به طور منظم انجام نشود رپورتاژ نیز تاثیر خود را از دست می دهد.

با توجه به موارد مطرح شده برای گرفتن بهترین نتیجه از رپورتاژ آگهی در آکا ایران بهتر است سایت خود را کاملا بهینه سازی نموده و با استفاده از ابزار و سایت های موجود کاملا آنالیز نمایید. یک متخصص سئو به راحتی می تواند این کار را یکبار برای همیشه برای شما انجام دهد. توصیه ما این است که سایت خود را حتما به فردی با تجربه برای آنالیز و بهینه سازی بسپارید.

درباره ی آکا ایران

آکا ایران یکی از سایت های خبری و تفریحی ایرانی می باشد. این وب سایت رتبه 186 را در بین سایت های ایرانی از آن خود کرده است. آکا ایران در بین سایت های جهان هم رتبه 6000 را از آن خود کرده است. آکا ایران به دلیل داشتن دسته بندی های جذاب و پر طرفدار جزو پر بازدید ترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی به حساب می آید.

ویژگی های بارز سایت آکا ایران نسبت به سایر سایت های خبری: سایت آکا ایران علاوه بر اینکه اخبار و مقالات تولیدی در سایت منتشر می نماید، اخبار سایر خبرگزاری ها و پایگاه های خبری را هم پشتیبانی می نماید. نحوه ارائه اخبار سایر خبرگزاری ها و پایگاه های خبری بصورت خبرخوان در سایت آکا ایران منتشر می شود.

بخش های مختلف سایت آکا ایران:

• بخش سرگرمی

• بخش فیلم

• بخش سلامت

• بخش آشپزی

• بخش شیرینی پزی

• بخش خانه داری

• بخش ازدواج

• بخش کودکان

• بخش ورزشی

• بخش فرهنگی

• بخش عکس

معرفی منابع خبری آکا ایران

این بخش ها تشکیل دهنده موضوعات اصلی سایت خبری آکا ایران می باشد. آکا جزو قدیمی ترین سایت های سرگرمی تفریحی و خبری در ایران می باشد که با ارائه اخبار جدید و بروز توانسته بسیاری از کاربران اینترنتی را برای ارائه اخبار به سمت خود بکشاند. در صفحه نخست آکا ایران می توانید آخرین مقالات و اخبار ارسال شده در بخش های مختلف این وب سایت را مشاهده نمایید. همچنین در بخش انتهایی وب سایت آخرین اخبار منتشر شده در خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مختلف به نمایش در می آید. همه این عوامل باعث شده سایت های بسیاری اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی در آکا ایران نمایند.

این سایت از سال ۱۳۸۷ تاسیس شده و در زمینه پرتال جامع آموزشی و فرهنگی فعالیت می نماید. آدرس اینترنتی سایت آکا ایران بصورت زیر می باشد : akairan.com

تعداد بازدیدکنندگان سایت آکا ایران در ماه به طور میانگین در حدود 2 میلیون بازدید است. درصد کسانی که از طریق موتور جستجو وارد این سایت شده اند 86 درصد است و این یعنی آکا ایران بسیار در نزد گوگل و موتورهای جستجو محبوب است و سایتی می باشد که بر اساس محتوایی که منتشر می کند مورد قضاوت قرار می گیرد و کاربران بیشتر این سایت را بر اساس جستجو پیدا می کنند.

یکی از معیارهایی که برای رپورتاژ آگهی در آکا ایران باید به آن توجه داشته باشید دامین آتوریتی بالای این سایت است. هر چقدر این معیار در سایتی بالاتر باشد نشان از قدمت و قدرت آن سایت است. دامین آتوریتی آکا ایران 71 می باشد و پیج آتوریتی آن 57 است.

نکته مهمی که در مورد این سایت قابل ذکر است این می باشد که آکا جدید ترین اتفاقات روز و ویدئو های شبکه های اجتماعی پرطرفدار و محبوب را نیز انتشار می دهد و سایتی همه فن حریف می باشد. همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی جز پر نفوذترین ابزار فعلی در کشور ما هستند و بیشتر مخاطبان در آنجا حضور دارند و اطلاعات خود را از آنجا دریافت می کنند.

برای تشخیص این نکته کافی است به بررسی میزان تبلیغات رقبای خود بپردازید. اگر رقبای شما رپورتاژ آگهی در آکا ایران یا وب سایت های معتبر داشته باشند شما نیز باید برای ماندن در عرصه رقابت اقدام به درج آگهی و تبلیغات داشته باشید. همچنین برای سئو سایت شما نیز ضروری است که حتما به صورت دوره ای دریافت بک لینک های قدرتمندی داشته باشید که رپورتاژ در حال حاضر قدرتمند ترین نوع لینک حساب می شود. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که از افراط در این کار بپرهیزید زیرا باعث جریمه شدن سایت شما از سمت گوگل خواهد شد.

مطلب دیگر جذب کاربران سایت معتبر می باشد؛ شما با یک رپورتاژ با هزینه معقول می توانید درصدی از کاربران و اعتبار سایت آکا را به سمت خود روانه کنید.

طبق تعریف رپورتاژ آگهی یک تبلیغات کاملا یک طرفه می باشد. یک طرفه بودن به این معنا است که شما پیام و اهداف خود را انتقال دهید و محصولات خود را به مشتریان معرفی نمایید اما به طور غیر مستقیم. یعنی شما ذهن مشتری را به نحوی آماده کنید که نیاز به محصول یا خاصی دارد و شما راه حلی برای شرایط ذهنی آنها هستید. خب در اینجا باید به نوع سایتی که در آن رپورتاژ ارائه میدهید باشید. سایت آگهی پذیرنده نیز با توجه به مثال بالا باید سایتی بی طرف باشد و متن شما را به نحوی منتشر کند که جانبداری از سایت یا برند شما بدون دلیل نداشته باشد.

رپورتاژ آگهی در آکا ایران به عنوان یکی از سایت های مطرح کشور بدون جانبداری از محصول یا برندی خاص با توجه به سابقه این سایت همواره سرلوحه کار مدیران این سایت بوده است.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید