سئو

رپورتاژ آگهی در خبرگزاری دانشجو

درج رپورتاژ آگهی در سایت های خبری مختلف و معتبر می تواند گام بسیار موثر و بلندی در معرفی کسب و کار و برند شما باشد. شما می توانید با استفاده از درج رپورتاژ آگهی شرکت و خدمات خود را به تعداد قابل توجهی از افراد معرفی کنید و کسب و کار خود را در زمان کوتاهی رونق چشمگیر بدهید.

درج رپورتاژ آگهی در خبرگزاری دانشجو می تواند یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای معرفی خدمات و یا برند شما باشد.

همه چیز راجع به رپورتاژ آگهی:

شما در رپورتاژ آگهی به شکل غیر مستقیم در یک سایت خبری و معتبر به معرفی خدمات شرکت یا برند خود می پردازید. متن رپورتاژ آگهی با تبلیغات اینترنتی کاملا متفاوت است و بیشتر جنبه اطلاع رسانی و معرفی دارد. در واقع شما در رپورتاژ آگهی در خواننده احساس نیاز و انگیزه ایجاد کرده و به طور غیر مستقیم تبلیغ می کنید. از آنجا که شما رپورتاژ آگهی خود را در یک سایت معتبر و پربازدید درج می کنید، در عین حال که معرفی برند خود را در معرض دید هزاران نفر قرار می دهید،

کاربران سایت منتشر کننده رپورتاژ آگهی با اعتماد بیشتری به تبلیغ شما توجه کرده و وارد سایت شما می شوند. جالب است بدانید که متن رپورتاژ آگهی در سایت منتشر کننده هیچ گاه حذف نمی شود و همیشگی است، برخلاف سایر روش های بازاریابی دیگر که تنها برای یک دوره زمانی محدود تبلیغات انجام می دهند. رپورتاژ آگهی یکی از زودبازده ترین و ارزان ترین روش های تبلیغات است که می تواند در زمان بسیار کوتاهی تاثیر شگرفی بر معرفی کسب و کار بگذارد. درج رپورتاژ آگهی در خبرگزاری دانشجو به عنوان یک سایت معتبر و پربازدید می تواند یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای موفقیت و توسعه کاری شما باشد.

خبرگزاری دانشجو را بیشتر بشناسیم:

خبرگزاری دانشجو وب سایتی رسمی کشور است که فعالیت خود را به منظور پوشش همه جانبه و بی طرفانه اخبار مهم کشور و حوزه دانشگاهی از سال 1380 آغاز کرده است. خبرگزاری دانشجو وابسته به بسیج دانشجویی بوده و به طور روزانه اخبار مهم سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و فضای عمومی را به روز رسانی کرده و در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این سایت خبری معتبر در میان اقشار مختلف کشور از جمله دانشجویان، افراد فرهنگی و تحصیلکرده، تحلیلگران سیاسی و اقتصادی، حامیان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و بسیج دانشجویی از محبوبیت و اعتبار بسیار بالایی برخوردار است.

در خبرگزاری دانشجو می توانید جدیدترین اخبار مربوط به دانشگاه های مختلف در سراسر کشور، تشکل های دانشجویی و صنفی، خبرهای مربوط به دستاوردهای علمی و فناوری داخلی و خارجی، اخبار سیاسی داخلی و بین المللی و مهم ترین اتفاقات ورزشی، فرهنگی و اقتصادی در سراسر جهان بخوانید. با توجه به پوشش خبری همه جانبه مسائل مختلف روز دنیا در خبرگزاری دانشجو، این سایت روزانه هزاران بازدید کننده داشته و درج در خبرگزاری دانشجو می تواند نقطه عطف معرفی برند و خدمات شرکت شما به تعداد زیادی از افراد باشد.

خبرگزاری دانشجو یکی از پربازدید ترین سایت های خبری داخلی است که مخاطبان خاص خود را دارد. جالب است بدانید که تولید کننده و منتشر کننده مجموعه طنز سیاسی اجتماعی ‘دکتر سلام’ خبرگزاری دانشجو است که همین مساله باعث شده است که بازدید کنندگان سایت به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. شما با درج رپورتاژ آگهی در خبرگزاری دانشجو می توانید تبلیغ برند و خدمات شرکت خود را در معرض دید صدها کاربر قرار دهید تا با شما و خدماتتان آشنا شوند. برای سنجش میزان کیفیت و محبوبیت سایت های مختلف فاکتورهایی مانند رتبه سیمیلار وب، آتوریتی، سن دامنه و تعداد بازدید را برای هر سایت مورد بررسی قرار می دهند. در مورد خبرگزاری دانشجو باید گفت این سایت دارای رتبه سیمیلار وب 365 و رتبه آتوریتی 65 است.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

این مقادیر این سایت را در رتبه سایت های عالی از نظر کیفیت و میزان محبوبیت قرار می دهد و نشان می دهد که خبرگزاری دانشجو در رتبه بندی گوگل جایگاه بسیار ایده آل و بالایی دارد. سن دامنه نیز از دیگر فاکتورهای مهم سنجش اعتبار سایت است که هرچه بیشتر باشد بهتر است. خبرگزاری دانشجو دارای سن دامنه 15 می باشد که بدون اغراق یکی از بیشترین میزان در میان تمام سایت های داخلی است. جالب است بدانید افرادی که وارد سایت خبرگزاری دانشجو می شوند حدود 2.1 صفحه از سایت را باز کرده و به طور میانگین 2 دقیقه و 41 ثانیه در سایت باقی می مانند. این زمان سپری شده در سایت به کاربر اجازه می دهد تمام مطالب موجود در سایت را با دقت مطالعه کرده و ببیند. بنابراین در صورت درج رپورتاژ آگهی در خبرگزاری دانشجو افراد بسیار زیادی آن را دیده و در صورتی که از عنوان و متنی جذاب و گیرا برای آن استفاده کرده باشید به برند و خدمات شما علاقه مند شده و به مشتریان شما تبدیل می شوند. از آنجا که این سایت خبری روزانه حدود 80 هزار بازدید کننده دارد، درج رپورتاژ آگهی در خبرگزاری دانشجو بدون شک می تواند در زمان بسیار کوتاهی برند و شرکت شما را به افراد زیادی معرفی کرده و باعث پیشرفت عظیم در کسب و کار شما شود.

از آنجا که قشر دانشگاهی، تحصیل کرده و فرهنگی مخاطبان اصلی خبرگزاری دانشجو به شمار می روند، تمام شرکت ها و کسب و کارهای مرتبط به موارد بالا می توانند با درج رپورتاژ آگهی در خبرگزاری دانشجو به معرفی خدمات و برند خود بپردازند. برای مثال اگر شما ناشر کتاب های مختلف در زمینه های سیاسی، مذهبی، ورزشی و یا موضوعات دیگر هستید و یا در زمینه چاپ مقاله و نگارش پایان نامه خدمات مشاوره انجام می دهید، درج رپورتاژ آگهی در خبرگزاری دانشجو می تواند تا حد چشمگیری به موفقیت و معرفی کسب و کار شما کمک کند. درج رپورتاژ آگهی در خبرگزاری دانشجو برای زمان هایی که قصد معرفی و اطلاع رسانی راجع به همایش های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دارید، یا می خواهید دوره های آموزشی مختلف، سمینارهای آموزشی، دوره های روانشناسی را به جامعه آماری بالایی اطلاع رسانی کنید می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. درج رپورتاژ آگهی در خبرگزاری دانشجو می تواند به حمایت از کالای ایرانی پرداخته و به معرفی و تبلیغ برندهای قدیمی و تازه تاسیس داخلی بپردازد. با توجه به بازدید های روزانه بسیار بالا این سایت درج رپورتاژ آگهی در خبرگزاری دانشجو می تواند تا حد زیادی محصول ایرانی را به افراد جامعه معرفی کند.

در صورتی که یک شرکت دانش بنیان در زمینه های مختلف فناوری، تکنولوژی، دانش های نو و یا هر زمینه دیگری دارید و قصد دارید شرکت نوپا و تازه تاسیس خود را معرفی و تبلیغ کنید بدون شک درج رپورتاژ آگهی در خبرگزاری دانشجو می تواند به شما کمک قابل توجهی کند. درج رپورتاژ آگهی برای معرفی سازمان ها و مراکز آموزشی نیز می تواند بسیار موثر باشد. برای مثال اگر در زمینه تدریس کنکوری دروس، نشر کتاب های دانشگاهی در رده های دکترا، کارشناسی و کارشناسی ارشد و سایر فعالیت های آموزشی مشغول به کار هستید درج رپورتاژ آگهی در خبرگزاری دانشجو بهترین تصمیمی است که می توانید برای توسعه فعالیت های خود انجام دهید. در حالت کلی اگر در تمام زمینه های علمی، آموزشی، سیاسی، اقتصادی و هر زمینه دیگری فعالیت می کنید با توجه به گستردگی مطالب سایت و آمار بازدید بسیار بالای آن درج رپورتاژ آگهی در خبرگزاری دانشجو می تواند خدمات شما را ظرف مدت کوتاهی به تعداد بسیار زیادی از جامعه هدف شما معرفی کند.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید