سئو

طراحی سایت خدماتی کانون فرهنگی آموزش قلم چی

کانون فرهنگی آموزش یا بنیاد علمی آموزشی قلم چی یکی از بزرگترین موسسات آموزشی در ایران است. این موسسه در زمینه انتشار کتاب های آموزشی و برگزاری کلاس های کنکور فعالیت می کند. همچنین کانون آزمون های آزمایشی ورودی دانشگاه ها را نیز برگزار می کند.

و در این آزمون ها سعی شده که تا حد امکان کنکور را شبیه سازی کند و فرد متقاضی آزمون کنکور در محیط کنکور قرار بگیرد .

در این مقاله به بررسی و ویژگی های ظاهری این وب سایت می پردازیم.

ویژگی های طراحی سایت کانون

سیستم مدیریت محتوای این وب سایت با زبان asp.net طراحی شده که باعث افزایش سرعت سایت شده است. Asp.net یکی از زبان های برنامه نویسی runtime است و همچنین زبانی سمت سرور برای طراحی و برنامه نویسی نرم افزارهای اینترنتی می باشد. از ویژگی های مهم این زبان می توان به قدرت و انعطاف پذیری، سادگی در کد نویسی، پشتیبانی عالی و امنیت آن اشاره کرد.

تحلیل طراحی سایت کانون

استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی قالب سایت باعث شده کاربر راحتتر با ظاهر سایت ارتباط برقرار کند. فونت و اندازه مناسب آن باعث شده کاربران از مطالعه اطلاعات سایت لذت برده و این مورد باعث بهبود تجربه کاربری می شود.

بخش بندی های زیاد در صفحه اول سایت یکی از موارد منفی در طراحی سایت کانون است. استفاده از بخش بندی های و مطالب فراوان در صفحه اول سایت زمان بارگزاری سایت را کاهش داده است و این مورد بر تجربه کاربری و سئو سایت تاثیر منفی خواهد داشت.

ادامه ویزگی های مثبت این سایت :

دانش آموزان و متقاضیانی که در این مقطع کنکور دارند و به اصطلاحی کنکوری محسوب میشوند میتوانند با ثبت نام در این سایت آموزش خود را شروع کنند و با فیلم های آموزشی که در این سایت وجود دارد از صفر تا 100 درس ها را در رشته های مختلف بیاموزند همچنین میتوانند در آزمون های آنلاینی که در همین سایت برگزار میشود شرکت کنند و بیشتر با آزمون ها و سوالات کنکور آشنا بشوند.

همچنین ازوجود پک های مختلف از نمونه سوالات و درسنامه های بینظیر موجود در سایت استفاده بنمایند. پردازش قوی این سایت به شما این امکان رو میدهد که بعد از آزمون ، این آزمونی را که شرکت کردید تا تصحیح خودکار کرده و به شما نمره آزمون را اعلام میکند.

در بخش هدر سایت بخش های مختلفی نظیر بورسیه ، مقطع تحصیلی شما، بخش نمونه سوالات ، مشاوره ، اطلاعات در مورد کنکور سال اخیر و رتبه برتر ها را میتوانید ببینید و این موضوع یعنی اینکه شما دسترسی بسیار عالی ای از بخش هدر سایت به دیگر بخش ها و موضوعات داخل سایت دارید. این بخش های موجود را اگر بخواهیم خلاصه توضیح دهیم همانطور که شما هم میدانید بخش مهم مشاوره است که شما بتوانید با استفاده از این بخش به مشاوران آنلاین این سایت و شماره مشاوران درجه یک موجود در موضوع مهم کنکور استفاده بنمایید

و اما بخش مهم بعدی که همانطور که قبلا اشاره کردیم باز هم در هدر سایت وجود دارد بخش اطلاعات کنکور همان سال و رتبه برتر ها میباشد

در این بخش شما قادر خواهید بود که قبولی های سالهای گذشته را ببینید ، علاوه بر آن بخش اخبار کنکور همان سال ، گفتگو با رتبه برتر های همان سال ، مطالب درسی کنکور ، رتبه بندی دانشگاه ها و بودجه بندی دروس را ببینید .

همانطور که باز هم قبلا اشاره نمودیم پردازش قوی این سایت باز هم به شما این امکان را میدهد که رتبه کنکور خود را تخمین بزنید! این ویژگی هم در همان هدر سایت موجود است و با استفاده از آن سایت قادر خواهد بود پس از آزمون های آنلاین رتبه احتمالی شما را در کنکور حدس و تخمین بزند و به شما اعلام کند .

به وضوح میتوان دید که سایت ، سایت بسیار قدرتمندی است و اخیرا که بیشتر آزمون ها و دروس مجازی هستند استفاده از سایت های این چنینی حتی بیشتر از قبل هم شده است.

با ثبت نام در سایت میتوانید صفحه شخصی خود را در سایت بسازید و مشخصات خود را اضافه کنید . در بخش ثبت نام میتوانید شهر، مقطع ، رشته و گرایش خود را انتخاب کنید (مثلا دوازدهم متوسطه رشته ریاضی) و از سایت نهایت استفاده را ببرید و در آزمون های آن مقطع شرکت کنید و پس از آن میتوانید کارنامه ها را مشاهده فرمایید.

بخش آخر هم در مورد بخش انتخاب رشته هست جایی که در این قسمت شما قادر هستید رشته خود را انتخاب کنید و

کافی است که رتبه مورد نظر خود را وارد کنید و 200 قبولی سال های گذشته کانون را در حدود این رتبه مشاهده کنید و یا اینکه ببینید

چند نفر توانسته اند با تراز شما یا کمتر از آن و با چه رتبه ای ، در رشته موردنظر شما قبول شوند.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید