سئو

طراحی سایت فروشگاهی مدیسه

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

رتبه سیمیلار وب وب سایت مدیسه در ایران 82 و رتبه سیمیلار وب این وب سایت در جهان 3 هزار می باشد. آمار ارائه شده از سوی وب سایت سیمیلار وب حاکی از رشد چشمگیر ترافیک این وب سایت می دهد که می تواند سندی بر جذب علاقه و اعتماد کاربران به این وب سایت باشد. همچنین نکته جالبی که درباره رشد بسیار خوب ترافیک این وب سایت وجود دارد این است که با توجه به رشد استفاده کاربران از پیام رسان ها و نرم افزار های گوشی های هوشمند، می بینیم که این مورد به رشد ترافیک این وب سایت لطمه ای وارد نکرده است. تقریباً تمامی کاربران این وب سایت از ایران هستند که دلیل آن می تواند به دامنه سرویس دهی وب سایت مدیسه که فقط در ایران است مربوط باشد. نرخ پرش این وب سایت با کاهش 2 درصدی به 39 درصد رسیده است و نشان دهنده پیروی از سیاست های درست این وب سایت است. تعداد صفحات مورد بازدید کاربران با افزایش 3 درصدی به 5 صفحه رسیده است که با توجه به ماهیت این وب سایت جای تعجب نیست که این مولفه در آینده نزدیک رشد بیشتری داشته باشد. مدت زمانی که کاربران در این وب سایت سپری می کنند با رشد 1 درصدی به 5 دقیقه رسیده است و پیش بینی می شود که رشد بیشتری نیز داشته باشد. ترافیک ورودی این وب سایت از موتور های جستجو با کاهش 9 درصدی به 17 درصد رسیده است و نشان دهنده آن است که ترافیک طبیعی این وب سایت بسیار بیشتر است.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

تحلیل طراحی سایت مدیسه

در کنار منو، استفاده از دسته بندی های مختلف در سایر قسمت های صفحه به کاربران حق انتخاب بیشتری را برای دیدن مطالب سایت می دهد.

رنگ بندی استفاده شده در طراحی سایت مدیسه نیز از لوگو این وب سایت نشات گرفته که زیبایی منحصر به فردی را فراهم کرده است.

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید