سئو

طراحی وب سایت بانک صنعت و معدن

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

وب سایت بانک صنعت و معدن برای مخاطبان و کاربرانش از راه دور هم اخبار مربوط به بانک و هم خدماتی را از راه دور ارائه می کند که باعث می شود تا کاربران و مخاطبانش راحت تر از خدمات و اخبار مربوط به بانک صنعت و معدن استفاده کنند. بانک صنعت و معدن در سال 1335 با سرمایه ای حدود 600 میلیون ریال با هدف ایجاد و تقویت کار آفرینان بخش خصوصی تاسیس شد و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. تمامی اطلاعات و محتوای درون وب سایت بانک صنعت و معدن به روز، صحیح و کاملا دقیق می باشند. در ادامه به بررسی بانک صنعت و معدن می پردازیم.

رتبه سیمیلار وب وب سایت بانک صنعت و معدن در جهان 152319 واحد می باشد که افزایش بیش از 1000 واحد داشته است. رتبه سیمیلار وب وب سایت بانک صنعت و معدن در ایران بیش از 4000 واحد می باشد. طبق آمار و ارقام ارائه شده از وب سایت سیمیلار وب میزان 3/99 درصد از مخاطبان و کاربران وب سایت بانک صنعت و معدن از ایران می باشند و از سایر نقاط جهان نسبت کمتری بازدید کننده داشته است. نرخ پرش وب سایت بانک صنعت و معدن 80/28 درصد می باشد که افزایش 10 درصدی نیز داشته است. میانگین تعداد مخاطبان و کاربرانی که از وب سایت بانک صنعت و معدن بازدید کرده اند 4 درصد می باشد که افزایش 10 درصدی داشته است. میانگین مدت زمانی که مخاطبان و کاربران در این وب سایت سپری می کنند بیش از 3 دقیقه می باشد که افزایش 6 درصدی هم داشته است. از عوامل مهم و تاثیر گزار جایگاه وب سایت در اینترنت ترافیک ورودی می باشد. ترافیک ورودی به وب سایت بانک صنعت و معدن 80/26 درصد می باشد که افزایش 17 درصدی داشته است.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

تحلیل طراحی سایت بانک صنعت و معدن

در طراحی سایت بانک صنعت و معدن برای راحت تر استفاده کردن کاربران و مخاطبان از وب سایت از یک منو استفاده شده که دسترسی به قسمت های مختلف وب سایت را ممکن می سازد.

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت

هزینه ی طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت

بهینه سازی سایت

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید