سئو

طراحی وب سایت بانک توسعه صادرات ایران

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

رتبه سیمیلار وب وب سایت بانک توسعه صادرات ایران در جهان 195381 واحد می باشد که افزایش بیش از 3000 واحد داشته است. رتبه سیمیلار وب وب سایت بانک توسعه صادرات ایران، در ایران بیش از 6000 واحد می باشد. طبق آمار و ارقام وب سایت سیمیلار وب میزان 8/97 درصد از مخاطبان و کاربران وب سایت بانک توسعه صادرات ایران از ایران می باشند. نرخ پرش وب سایت بانک توسعه صادرات ایران 10/52 درصد می باشد که کاهش 32 درصدی داشته است. میانگین تعداد مخاطبان وکاربرانی که از وب سایت بانک توسعه صادرات ایران بازدید کرده اند 50/2 درصد می باشد که کاهش بیش از 4 درصد داشته است. میانگین مدت زمانی که مخاطبان و کاربران در این وب سایت سپری می کنند بیش از 2 دقیقه می باشد که کاهش 22 درصدی نیز داشته است. از عوامل مهم و تاثیر گزار جایگاه وب سایت در اینترنت ترافیک ورودی می باشد. ترافیک ورودی به وب سایت بانک توسعه صادرات ایران 40/28 درصد می باشد که افزایش 17 درصدی نیز داشته است.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت سیمیلار وب شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در سیمیلار وب انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای سیمیلار وب، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “سیمیلار وب” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

تحلیل طراحی سایت بانک توسعه صادرات ایران

در طراحی سایت بانک توسعه صادرات ایران از دو منو استفاده شده است در منوی اول کادر جستجو و انتخاب زبان وجود دارد و در منوی دوم درباره بانک، خدمات بانکی، تامین مالی بین المللی، اعطای تسهیلات و بانک داری الکترونیکی وجود دارد که مخاطبان و کاربران با استفاده از این منو راحت تر می توانند از قسمت های مختلف سایت استفاده کنند و از خدمات این بانک از راه دور بهره مند شوند.

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت

بهینه سازی سایت

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید