سئو

محتوای متن سپاسگزاری از رسانه ها، نویسنده ها یا ویراستارها

محتوای متن سپاسگزاری می تواند نشان دهنده اعتبار یک وبلاگ، ایجاد ارتباط با وبلاگ نویس یا جلب نظر سایر مخاطبان باشد. اگر مایل هستید تا برای وب سایت خود بازدید جذب نمایید یا یک پست چنان شما را تحت تاثیر قرار داد که برای تشکر از نویسنده مایل به نگارش متن تمجید هستید، لازم است تا به نکات زیر توجه نمایید.

نحوه نوشتن محتوای متن سپاسگزاری

3- نامه و محتوای متن سپاسگزاری خود را با تشکر از نویسنده به اتمام برسانید.

نکته: متن تشکر می بایست در راستای حمایت از مسئله مورد بحث در پست باشد و موارد مشابه را تشویق کند. نامه شما باید مستقیم و صادقانه باشد ، بدون اینکه جهت گیری خاصی را نشان دهد.

مقاله را نیز بخوانید.

مثال نامه شماره 1

من اخیراً خوش شانس بوده ام که مقاله شما را در مورد استراتژی های سرمایه گذاری خوانده ام. این متن به خوبی نوشته شده بود و شامل توصیه های عملی و صوتی بود. در واقع ، من قبلاً از بحث شما در مورد ریسک در مقابل بازدهی استفاده کرده بودم. شما به موارد مختلفی اشاره کردید که سالها آنها را در ذهن سپردم و از آن استفاده می کنم. مشتاقانه منتظر خواندن کار آموزنده بعدی شما هستم. متشکرم.

مثال نامه شماره 2

لطفا تشکر و تبریک ما را به خاطر موفقیت مجموعه اخیر خود در مورد دانشمندان جوان جامعه ما بپذیرید. ما آنقدر جنبه منفی زندگی را در رسانه ها می بینیم که داشتن گزارش مثبت و خوش بینانه درباره اتفاقات خوب بسیار جالب است. من فکر می کنم این گزارش انگیزه خوبی برای بسیاری از دانشجویانی بود که کمی فشار بیشتری لازم دارند. مدارس ما با منابع محدود کار خوبی انجام می دهند. با تشکر مجدد برای چنین پوشش نشاط آور.

مثال نامه شماره 3

من همیشه از ستون شما در خبرنامه محلی خود لذت می برم. شما ایده جالبی دارید که در مورد تعاملات خانوادگی به روشهای صادقانه و در عین حال سرگرم کننده بحث می کنید. به نظر می رسد که من همیشه می توانم تجربه هایی را در خانواده خودم یا افراد دیگر، پیرامون مسائلی که بیان می کنید، داشته باشم. مقالات شما به ما کمک می کند تا متوجه شویم که مشکلات ما معمولی است و ما می توانیم آنها را از راه های سازنده حل کنیم.

با تشکر از شما و ادامه این مقالات خوب.

مثال نامه شماره 4

من به تازگی خواندن مقاله ای را که درباره بازیافت نوشتید و در چاپ شده است به پایان رسانده ام. می خواهم به شما بگویم که چقدر از مقاله واضح و تأمل برانگیز شما قدردانی هستم.

در حالی که در مورد این موضوع مطالب زیادی نوشته شده است ، مقاله شما جنبه های مثبت و منفی این مفهوم مهم را بیان می کند بدون اینکه موضع عاطفی در تصمیم گیری دخالت داشته باشد.

از تحقیقات کامل و روشن نوشتن شما متشکرم

نحوه نوشتن محتوای متن سپاسگزاری به صورت مرحله به مرحله

در نگارش متن تمجید به خواننده نامه بگویید که از کار او لذت برده اید و از وی قدردان هستید.

مثالی از محتوای متن سپاسگزاری

من شما را به خاطر گزارش عالی در مورد بی خانمانهای شهرمان ستایش می کنم.

مثالی از عبارات تشکر آمیز

روشن ترین بود

پیشنهاد می شود مقاله و را نیز بخوانید.

آنچه را که در خصوص کار نویسنده دوست دارید، به صورت خاص در تولید محتوای متن تشکر بیان نمایید.

مثالی از جملات مربوطه

موضوعات شما همیشه جالب و آموزشی هستند. ما به ویژه از برنامه های طبیعت شما لذت برده ایم. کل خانواده ما هر دوشنبه عصر برای تماشای آنها می نشینیم.

مثالی از عبارات مربوطه

مطمئناً از ارزش بالایی برخوردار خواهد بود.

نامه خود را با تشکر به اتمام برسانید.

مثالی از جملات مربوطه

شما شایسته تشکر برای تعهد خود در ارائه چنین اطلاعات حیاتی به مردم هستید.

مثالی از عبارات مربوطه

موفقیت بیشتر شما را آرزومندیم.

منبع:

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید