سئو

مراحلی که در سفارش تولید محتوا باید طی شود

همه ما این روز ها دیگر می دانیم تولید محتوا چیست و چه کاربردی و فوایدی دارد. اما به دلیل نداشتن آگاهی و یا مشغله زیاد کاری امکان اینکه تولید محتوا برای کسب و کار خود در فضای اینترنت انجام دهیم را نداریم. آنجاست که سروکله سازمان های گوناگون و افراد متخصص پیدا می شود و انجام این کار را برای ما آسان خواهند کرد. مجموعه اقداماتی است که صاحبان کسب و کار اینترنتی با مراجعه به این سازمان ها و افراد درخواست تولید محتوا می کنند و با پرداخت هزینه تعیین شده این کار را به انجام میرساند.

سفارش تولید محتوا و تلاش برای انجام آن نقش اساسی در ایجاد آگاهی از برند شما را دارد. کسب و کار های اینترنتی که وقت و هزینه خود را صرف تولید محتوا با کیفیت در مقیاس بالا می کنند، می توانند میزان بازدید آنلاین وب سایت خود را به میزان قابل توجه ی افزایش دهند. گاهی اوقات این افراد کار تولید محتوا خود را به یکی از کارمندان خود واگذار میکنند در صورتی که این شخص هیچ زمینه ای در تولید محتوا با کیفیت ندارد. مسئله این است که بیشتر بازاریابان تمرکز خود را بر روی کمیت محتوا معطوف می کنند، در صورتی که محتوای با کیفیت پایین منجر به تلاشهای بی نتیجه بازاریابی شود و یا حتی می تواند بر رتبه بندی موتورهای جست و جو تاثیر منفی بگذارد.

راه حل این کار این است که هزینه ای را پرداخت کنیم و به افراد و سازمان های مختلف سفارش تولید محتوا بدهیم. در ادامه به فواید سفارش تولید محتوا و تاثیرات که به جا خواهد گذاشت خواهیم پرداخت.

فواید سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا فواید بسیاری دارد. همان طور که گفته شد دو روش معمول برای سفارش تولید محتوا وجود دارد که اولین آن استفاده از سازمان های ایجاد شده برای سفارش تولید محتوا می باشد. منظور از سازمان های تولید محتوا، همان وب سایت ها و شرکت های تولید محتوا است. این شرکت ها به مرور زمان به دلیل نیاز فراوان تولید محتوا برای صنف های مختلف کسب و کار های اینترنتی راه اندازی شده اند. مجموعه افرادی در این شرکت ها مشغول به کار اند که روند سفارش محتوا را برای شما آسان تر می کنند.

یکی از فواید سفارش تولید محتوا در این شرکت ها این است که در زمان خود صرفه جویی خواهید کرد و تولید محتوا برای شما آسان تر خواهد شد. از آنجایی که زمینه کاری این شرکت ها مشخص است مطمئنا اصول و قواعد تولید محتوا نیز در این شرکت ها رعایت خواهد شد. با سفارش تولید محتوا به این شرکت ها دیگر احتیاجی به بازنگری دوباره نیست چرا که این شرکت ها صفر تا صد تولید محتوا را برای شما انجام خواهند داد. استخدام افراد متخصص روش دیگر سفارش تولید محتوا می باشد که به اصطلاح به این افراد فریلنسر می گویند. فواید استخدام فریلنسر تولید محتوا این است که شما می توانید آن ها را با کسب و کار خود آشنا سازید و وظیفه تولید محتوا را به طور کل به او بسپارید.

اما پیدا کردن این افراد که متعهد به کار و زمان باشد کار راحتی نیست. از آنجایی که کلاهبرداری های اینترنتی بسیار زیاد است و نمی توان به هرکسی اعتماد کرد.

تا اینجای کار فواید سفارش تولید محتوا و تاثیراتی که بر جا خواهد گذاشت را برای شما گفتیم اما سوال اینجاست که روند سفارش تولید محتوا به چه صورتی انجام می گیرد؟ اقداماتی که برای سفارش تولید محتوا باید به انجام برسانیم شامل موارد زیر است:

1. انتخاب شرکت مناسب برای سفارش تولید محتوا

در بیش از 7000 نویسنده، 11000 تایپیست محتوا گذار و خدمات متنوع دیگری وجود دارد که این افراد از طریق آزمون های تخصصی نویسندگی به استخدام این شرکت در آمده اند. بنابراین برای سفارش تولید محتوا شرکت معتبر و مناسبی را انتخاب کنید اینگونه کیفیت محتوای که سفارش می دهید نیز حفظ خواهد شد.

2. ارائه اطلاعات مناسب و واضح بودن درخواست برای سفارش تولید محتوا

قدم بعدی برای سفارش تولید محتوا بعد از اینکه شرکت مناسب را انتخاب کردید، ارائه اطلاعات مناسب از نیاز ها و درخواست شما است.

محتوای با کیفیت بالا علاوه بر اینکه می بایستی خوب نوشته شده باشد، باید اهداف استراتژی های بازاریابی محتوای یک سازمان را نیز بر آورده سازد. به همین دلیل افرادی که می خواهند سفارش تولید محتوا بدهند باید اطلاعات لازم را در اختیار نویسندگان تولید محتوا قرار دهند. به عنوان مثال هنگامی که سفارش تولید محتوا می دهید، می توانید برای الهام بخشیدن به نویسنده، راهنماهای تجاری، یادداشت هایی درباره ی موضوعات، لیست کلمه های کلیدی مورد نیاز، جزئیات مربوط به مخاطب و حتی وب سایت خود را نیز در اختیار نویسنده قرار دهید.

خوب است بخوانید:

بنابراین اگر مواردی خاصی را در نظر دارید حتما آن را هنگام سفارش تولید محتوا قید کنید.

3. مدت زمان طول کشیدن محتوا در هنگام سفارش تولید محتوا

بیشترین سوالی که افرادی زیادی در زمینه سفارش تولید محتوا با آن مواجه اند این است که نوشتن یک محتوا برای نویسنده تولید محتوا چقدر طول می کشد. در شرکت های تولید محتوا به طور معمول برای هر محتوا 500 کلمه ای حداقل یک روز زمان تعیین خواهد شد و مطمئنا برای محتواهای بیشتر مدت زمان تعیین شده نیز بیشتر خواهد بود. ممکن است در تخمین درست زمان تحویل سفارش محتوا اشتباه کنید و تصور کنید که زمان طولانی برای سفارش تولید محتوا شما تعیین شده در صورتی که تولید یک محتوا با کیفیت احتیاج به مطالعه و تحقیق دارد و نویسنده می بایستی تمام جنبه های تولید محتوا را در نظر بگیرد. و اغلب افرادی که نویسنده نیستند نمی دانند که نوشتن محتوا کاری بیشتر از نوشتن است و به زمان احتیاج دارد.

پس توصیه می کنیم که در این موارد صبور باشید. همه ی کارفرمایان دوست دارند که تمامی کار های سفارش تولید محتوا یکجا انجام شود اما تولید محتوا به ویرایش و بررسی نیز احتیاج دارد که هیچ مشکلات احتمالی در تولید محتوا صورت نگیرد. البته نویسنده نیز می بایستی هنگام پذیر سفارش مشتری اهمال کاری را کنار بگذارد و تمام تلاش خود را برای تحویل به موقع سفارش کند.

4. قیمت مناسب در سفارش تولید محتوا

هزینه سفارش تولید محتوا دغدغه بسیاری از افراد است. تولید محتوا با کیفیت نمی‌تواند رایگان باشد و برای به دست آوردن هر چیزی باید بهای آن را پرداخت کرد. تولید محتوا امر بسیار مهمی است و اگر وب سایتی تولید محتوا نداشته باشد مخاطبان خود را از دست می دهد. هزینه سفارش تولید محتوا را دغدغه خود نکنید شاید در ابتدا تولید محتوا و انتشار آن نتیجه مطلوبی دریافت نکنید اما تولید محتوا امری نیست که یک شبه موجب موفقیت وب سایت شما شود و زمان می برد که محتوا توسط افراد خوانده شود و شما نتیجه بگیرید.

البته سود جویانی در این زمینه هستند که در قبال محتوا با کیفیت درخواست هزینه های بالایی می دهد گول این افراد را نخورید و به دنبال قیمتی مناسب و معقول بگردید. هزینه تولید محتوا نسبت به تعدا کلمه ی به کار رفته محاصبه می شود قیمت معقول برای سفارش تولید محتوا برای هر محتوا به ازای هر 300 کلمه بین 5000 تومان و 15000 هزار تومان می باشد و هزینه کمتر از این مقدار و یا بیشتر شک برانگیز است و نمی توان تضمینی بر کیفیت آن نمود.

نتیجه گیری

به مرور زمان خودتان متوجه خواهید شده که تمامی اقداماتی که برای تولید محتوا انجام می دهید بی تاثیر نخواهد بود و کسب و کار اینترنتی جواب می دهد. بسیاری هنوز هم تاثیر این تجارت را قبول ندارد و با چند مقاله و یک وب سایت توقع نتیجه های زودرس را دارند در صورتی که اینگونه نیست به شما توصیه میکنم که نا امید نشوید و همین حالا به دنبال بهبود کیفیت کسب و کار اینترنتی خود باشید.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید