سئو

مروری بر شبکه های اجتماعی

محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی کدامند.

  • توصیه می‌کنیم قسمت دوم این مقاله جذاب را از دست ندهید!

فیسبوک

کار در شبکه اگرچه در ایران با فیلتریتگ‌های انجام شده برای بسیاری از کاربران مقدور نمی‌باشد، اما در عین حال بسیار ساده و قابل دسترس است، کافیست یک اکانت فیس بوکی بسازید و اکانتتان را فعال کنید، به همین راحتی یک غرفه فوق العاده در دنیای 1.6 میلیارد نفری خریداری کرده اید بدون کم‌ترین پرداخت. فیس بوک فضایی بزرگ برای تجارت در اختیار شما قرار خواهد داد

توئیتتر

به وسیله توئیتر می‌توانید با مشتریانتان در ارتباط باشید، به سوالاتشان پاسخ دهید، آخرین اخبار کارتان را منتشر کنید و همچنین تبلیغاتتان را به دلخواه با توجه با کاربران و کشورهای مد نظرتان نمایش دهید.

لینکدین

در دید من لینکدین یک کاریابی فوق العاده قویست چه برای کارفرمایان، چه برای افراد جویای کار، عضویت در لینک دین خیلی ساده و صرفا با ساختن یک اکانت ساده ممکن می شود، افزونه لینک دین را به مرورگرتان اضافه کنید، پیشنهادات کاری دریافت کنید، رزومه تان را در بفرستید و در لینکدین یک مشترک کاملا مودب باشید، از ارسال هرگونه پست‌های شخصی و غیر عرف در این شبکه بپرهیزید زیراکه طرفدارانتان را از دست خواهید داد.

اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و ویدیوهای مختتلف است و پیج های مختلفی با اهداف مختلفی در آن فعال هستند. این روز ها که شرایط ارتباط گرفتن و محدودیت های زمانی دشوار تر شده است یکی از راه های با خبر شدن از دوستان و آشنایان می‌تواند شبکه اجتماعی باشد. شما می‌توانید با فالو کردن دوستان و آشنایان خود از آن ها و اتفاقاتی که به اشتراک می‌گذارند از آن‌ها با خبر شوید. اخباری مثل ازدواج، فوت، رویداد های روزانه و موارد دیگر.

یکی از بهترین پلتفرم‌های تبلیغات برای کسب و کارها می‌تواند این شبکه اجتماعی باشد که شما به شکل رایگان و ایجاد محتوای ویدیویی یا تصویری به بپردازید. البته این شبکه اجتماعی به خریداران نیز کمک بزرگی کرده است. آن ها تنها از طریق مشاهده محصول یا خدمات مورد نیاز خود در اینستاگرام دست به خرید می‌زنند بدون اینکه وقتی را صرف خروج از منزل کنند. فضای مجازی است و به نوعی کاربران زیادی را سرگرم می کند و یکی از سرگرمی‌هایی که برای کاربران جذاب است فیلتر گذاری و ادیت روی عکس‌ها است که بسیار سرگرم کننده می‌باشد.

پینترست

پینترست نیز یک شبکه اجتماعی محبوب است برای اشتراک گذاری تصاویر البته در بین ایرانیان هنوز جا نیافتاده است. همانطور که از اسم این شبکه اجتماعی پیداست شما از طریق این شکبه اجتماعی می‌توانید تصاویر را پین کنید یا با دوستان خود به اشتراک بذارید شما می توانید هر تصویری را که مدنظرتان است پین کنید و طرز کار این شبکه اجتماعی متفاوت است با اینستاگرام.

یکی دیگر از مزایای امکان دانلود تصاویر با کیفیت برای زمینه موبایل یا لپتاپ است. خیلی از کاربران برای پخت یک غذا یا تغییر دکوراسیون از آن استفاده می‌کنند. پینترست خود یک جستجو گر قوی است که شما می‌توانید با تایپ یک کلمه با هزاران عکس مرتبط با آن کلمه رو به رو شوید و محلی است که می‌توانید از آن برای کسب و کار خود ایده‌های بسیاری بگیرید و به تبلیغات فضای مجازی بپردازید.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید