سئو

معرفی معتبر ترین و بهترین سایت های سوپر مارکت اینترنتی در سال ۱۴۰۰

دوره کرونا درس های بزرگی به همه ما داده است و در کنار تمام سختی هایش، مزایایی نیز داشته است. مزایایی نظیر بهبود خدمات تحویل و همچنین بیشتر شدن و با کیفیت تر شدن سایت هایی که کارهای روزمره با آن شکل می گیرد. یکی از بهترین موهبت های این دوره جریان هرچه بهتر خرید از سوپرمارکت های اینترنتی است. تا انتهای مطلب همراه آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس باشید و با بهترین سایت های سوپر مارکت اینترنتی در سال ۱۴۰۰ آشنا شوید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: بهترین سایت های خرید آنلاین موبایل در ایران

لیست بهترین سایت های سوپر مارکت اینترنتی در سال ۱۴۰۰

۱. بهترین سایت های سوپر مارکت اینترنتی: سوپر مارکت اینترنتی اوکالا

این سایت تمام فروشگاه های اقلام ضروری زندگی در محل های مختلف را طرف قرارداد دارد. شما محل زندگی خود را در بخش «ارسال به» انتخاب می کنید. تمام فروشگاه های موجود و فعال در محدوده شما معرفی می شوند و شما یکی را انتخاب کرده و وارد محیط مجازی فروشگاه می شوید.

سپس اگر کالای مورد نظر خود را دقیقا می شناسید در باکس جستجو به دنبال آن می گردید. در غیر این صورت از دسته بندی های مختلفی مثل میوه و سبزیجات، بهداشتی، کودک، لوازم التحریر و… انتخاب می کنید. سپس کالاهای موجود را در دسته بندی های کوچک تر می بینید. بسیاری از این کالا ها با تخفیف های مناسبی گاهی تا پنجاه درصد قیمت مغازه های سطح شهر، ارائه می شوند.

۲. بهترین سایت های سوپر مارکت اینترنتی: اسنپ مارکت

شاید یکی از پیشرو ترین برند ها در زمینه سوپر مارکت اینترنتی اسنپ مارکت بوده باشد. بسیاری از ما با این سایت و اپلیکیشن آشنایی داریم. شما می توانید از اپلیکیشن اصلی اسنپ یا اسنپ فود وارد تب سوپر مارکت شوید. آدرس مورد نظر را برای اسنپ تعیین کنید و سوپر مارکت های باز محدوده را ببینید. در هر سوپر مارکت دسته بندی های مشابهی تعریف شده اند تا کاربران بدانند که دقیقا کالای موردنظرشان را در کدام قسمت بیابند.

همچنین اگر فرصت گشتن میان محصولات دسته بندی ها را ندارید می توانید از بخش جستجو استفاده کنید. جالب است بدانید که امتیازاتی که از تمام خرید هایتان از مجموعه خدمات اسنپ دریافت کرده اید برایتان تخفیف هایی را ایجاد می کنند. کافی است در این اپ روی امتیاز و آیکون الماس ضربه بزنید تا ببینید چه تخفیف ها و امتیازاتی برایتان در نظر گرفته می شود.

علاوه بر این سیستم می توانید از هایپر استارهای هر شهر نیز استفاده کنید. این مورد برای خرید های کلی خانواده در طول ماه بسیار مقرون به صرفه است. چرا که همواره تخفیف ها و تنوع کالای بسیار خوبی در آن موجود است اما تحویل کالا مثل برنامه اصلی خرید از مارکت های اینترنتی زیر نیم ساعت انجام نمی شود.

۳. بهترین سایت های سوپر مارکت اینترنتی: رادی کالا

رادی کالا هم از آن دسته سایت های بسیار اقتصادی است. کالاها و اقلام موجود در این سایت همواره دارای تخفیف های قابل توجهی هستند و در مجموع خرید مبلغ قابل ملاحظه ای را می توانید صرفه جویی کنید. در این سایت می توانید کالا ها را به روش های رایجی که درباره سایر موارد توضیح دادیم یعنی دسته بندی و جستجو بیابید. و اگر دنبال کالای با قیمت مناسب و کیفیت بالاتر هستید از همان ابتدا در تب کیفیت برتر این جستجو را انجام بدهید. با خرید از این سایت می توانید از پشتیبانی ۱۸ ساعته تلفنی برخوردار شوید. و البته اطمینان داشته باشید که تمام کالاهای موردنظرتان در طی ۲ ساعت پس از ثبت سفارش به دستتان خواهد رسید.

۴. بهترین سایت های سوپر مارکت اینترنتی: تزول

تزول سایتی است که تمام اقلام روزانه را در محله های تهران به صورت اینترنتی به مقصد می رساند. روش کارشان هم پیدا کردن سوپر مارکت ها در نزدیکی محل سکونت شما و ارسال با پیک است. برای سفارشات بالای چهل هزار تومان شما هزینه ارسال، فارغ از محل سکونت شما برایتان رایگان درنظر گرفته می شود. اگر در استفاده از سایت به هر دلیلی مشکل دارید می توانید از اپلیکیشن های اندروید و آی او اس این برند کمک بگیرید.

در صورتی که خرید های شما به صورت معمول اینترنتی هستند می توانید با ثبت ایمیل در خبرنامه این سایت عضو شوید. تا هنگام تخفیف های جمعی و جشنواره ها از آن ها مطلع شوید.

به دنبال جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان هستید؟

تیم ما قدم به قدم در مسیر موفقیت در کنار شما خواهد بود.

۵. بهترین سایت های سوپر مارکت اینترنتی: پینکت

پینکت از جذاب ترین گزینه های پیش رو برای خرید اینترنتی کالا است. اما فقط برای ساکنین تهران و کرج خدمات ارائه می کند. ویژگی جذاب پینکت این است که کالا ها را از منابعی تامین می کند که همیشه کالای تازه و با کیفیت را به بهترین قیمت ارائه می کنند. میوه جات و مواد خوراکی تازه پینکت از میادین تره بار تهیه شده و کالاهای فروشگاهی از شعب فروشگاه شهروند و هایپرمی در شهرهای تهران و کرج تامین می شود.

اپلیکیشن پینکت را می توانید از کافه بازار و مارکت های ایرانی نصب کنید. کاربری ساده این سایت خرید به این صورت است که می توانید محل تحویل را مشخص کنید. سپس کالاهای موردنظرتان را انتخاب کرده و با پرداخت اینترنتی و تعیین آدرس در اسرع وقت آن را دریافت کنید.

پینکت یک شرکت دانش‌بنیان است که این روزها بیش از ۱۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند. اعضای تیم پینکت بهترین‌های رشته‌ی خود هستند و اکثر آن‌ها دانشجو یا فارغ‌التحصیلِ دانشگاه‌های معتبر و سراسری کشور مانند شریف، تهران، امیرکبیر و… هستند.

با فروشگاه‌هایی نظیر شهروند، هایپرمی، فامیلی مارکت، باغ‌میوه‌‌ی ایرانی، میوه‌بار و افق کوروش همکاری کرده است. پینکت به شکل مستقیم و روزانه از فروشگاه‌ها و میدان‌های تره‌بار سفارش مشتری را جمع‌آوری می‌کند، به دست پیک می‌سپرد و پیک دم درِ خانه تحویل مشتری می‌دهد. آنچه که پینکت را از دیگر مارکت‌های آنلاین خوار‌و‌بار متمایز می‌کند، حضور نیروهای حرفه‌ای خرید به نام «خریدیار» است.

به دنبال جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان هستید؟

تیم ما قدم به قدم در مسیر موفقیت در کنار شما خواهد بود.

۶. بهترین سایت های سوپر مارکت اینترنتی: دیجی کالا

دیجی کالا که معرف حضورتان هست و اصلا جایش در این لیست خالی بود! یکی دوسالی می شود که با شیوع کرونا دیجی کالا که پیش از این بیشتر روی فروش کالاهای بزرگ تر و غیر فاسد شدنی تمرکز کرده بود ورود به این حیطه را نیز ضروری دید.

دیجی کالا با وجود سابقه ای که در فروش یدطولایی دارد در این زمینه هم بسیار خوب عمل کرده است. اول از همه این که خرید از دیجی کالا مقرون به صرفه و ایمن است و شما می دانید که می توانید روی پشتیبانی و دقت ارسال حساب کنید.

نکته بعدی این که دیجی کالا یکی از کامل ترین منوی محصولات را ارائه می دهد. یعنی تقریبا هر چیزی که در انواع سوپر مارکت ها یافت می شود معمولا در دیجی کالا موجود است مگر این که بدشانس باشید.

در سوپر مارکت دیجی کالا انگار که در یک هایپر آنلاین رویایی تمام نشدنی مشغول قدم زدن هستید. فقط فرقش این است که دسته بندی های هوشمندانه و منظم دیجی کالا این کار را بسیار ساده تر کرده است.

فروش ویژه و کد تخفیف از دیجی کالا

در فروشگاه اینترنتی مواد غذایی دیجی کالا بخشی به نام شگفت‌انگیزهای سوپرمارکتی وجود دارد که شامل انواع محصولات سوپر مارکتی منتخب با تخفیف ویژه است. شما می‌توانید هر روز تعدادی از پیشنهادهای شگفت‌انگیز و فروش ویژه محصولات سوپرمارکتی را در این صفحه مشاهده کنید. در این قسمت سایت به طور متداوم کالاهای گوناگون و در عین حال اساسی را با تخفیف به فروش می‌رساند. به طور کلی محصولات و خوراکی‌ها در سوپرمارکت دیجی کالا با تخفیف به فروش می‌رسند و برای اولین سبد خرید خود می‌توانید از کد ویژه‌ای که در بخش بالای سایت قرار دارد استفاده کنید.

نحوه ارسال فوری سوپرماکت آنلاین دیجی کالا به سراسر کشور

فروشگاه سوپرمارکتی دیجی‌کالا به منظور رعایت حال مشتریان محصولات سوپرمارکتی را در همان روز ثبت سفارش و با توجه به اولین بازه‌ی زمانی انتخاب شده توسط مشتری ارسال می‌کند. بعد از ثبت سفارش در سایت شما می‌توانید از میان 4 بازه‌ی زمانی بر اساس ساعت یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و محصولات خود را همان روز و در ساعتی که مشخص کرده‌اید دریافت کنید. توجه داشته باشید که حداقل فاصله‌ی زمانی که بعد از ثبت سفارش می‌توانید کالای خود را تحویل بگیرید 3 ساعت است. بازه‌های ساعتی برای دریافت سفارش 9-12 و 13-16 و 16-19 و 19-22 می‌باشند؛ بنابراین اگر می‌خواهید سفارش شما در بازه‌ی زمانی 16 تا 19 ارسال شود حداکثر باید تا ساعت 1 ظهر سفارش خود را ثبت کنید تا بسته با ارسال فوری در عرض 3 ساعت به دست شما برسد. ارسال فوری محصولات در حال حاضر از شهرهای تهران و کرج امکان‌پذیر است و در آینده این امکان در شهرهای تبریز، اصفهان، همدان، اهواز، شیراز و مشهد نیز فراهم خواهد شد.

به دنبال جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان هستید؟

تیم ما قدم به قدم در مسیر موفقیت در کنار شما خواهد بود.

همانطور که ممکن است از نامش معلوم باشد برند مدیسه کار را با حوزه پوشاک شروع کرد. و البته این خوش سلیقگی در پلتفرم سوپر مارکت اینترنتی شان نیز واضح است! همه چیز بسیار مدرن و زیبا طراحی شده است و به جرات می گویم که شما از خریدتان لذت خواهید برد.

خرید از مدیسه یک مزیت دیگر نیز دارد؛ با خرید از سوپرمارکت، مدیسو دریافت می‌کنید و با جمع کردن مدیسوهای بیشتر، انتهای هر ماه کدهای تخفیف و هدیه دریافت کنید و از آنها در خرید‌های بعدی‌تان از سوپرمارکت و یا بخش‌های دیگر فروشگاه اینترنتی مدیسه می‌توانید استفاده کنید. با صرفه‌جویی در وقت و هزینه، می توانید تمام اقلام از گوشت و مرغ تا قهوه و صبحانه و … را به بهترین قیمت بخرید.

۸. بهترین سایت های سوپر مارکت اینترنتی: کوکوناد

سوپر مارکت آنلاین کوکوناد، فروشگاه اینترنتی در زمینه تامین مایحتاج روزمره زندگی است. گروه‌‏‌های مختلف کالا مانند کالای اساسی، لوازم آرایشی و سلولزی، لوازم شخصی، انواع نوشیدنی، نان و شیرینی و انواع غذا های آماده با تنوعی بی‌نظیر در کوکوناد عرضه می‌‌‏‌شوند. کوکوناد با عرضه بیش از 13.000 قلم کالا از برترین برندهای داخلی و خارجی، این سایت در زمینه پشتیبانی فعال در تمام ساعات کاری نیز خوش درخشیده است. به تمام ایران ارسال دارد. نکته خوبی که برای کاربران تهرانی وجود دارد این است که ارسال کالا در تهران برای مشتریان رایگان است!

  1. ۹.بهترین سایت های سوپر مارکت اینترنتی: شهر۲۴

مزیت این سایت تنوع بالای کالا و چیزی نزدیک به ۹ هزار کالای مختلف است. جالب است بدانید که می توانید سفارشات را هر وقت که بخواهید ثبت کنید اما برای دریافت آن بازه زمانی تعیین کنید. یعنی مثلا از شب قبل با فراغ خیال در خانه تان اقلام مورد نیاز در محل کار را یکی یکی با بهترین قمیت پیدا کنید و لیست تشکیل دهید. و ساعت تحویل را برای مثلا ۹ صبح فردا در نظر بگیرید و سفارش تان را در محل تعیین شده تحویل بگیرید. به همین سادگی و به همین خوشمزگی!

جمع بندی

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید