سئو

معرفی 7 ابزار برای بررسی کیفیت محتوا

مردم امروز می‌خواهند محتوایی بی نظیر، داستان جذاب، مطالب سرگرمی، ارائه راه حل و ایجاد تجربه بخوانند و در دست داشتن منابع برای تولید محتوا بسیار مهم است. بنابراین برند‌ها، بازاریابان، وبلاگ نویسان و نویسندگان به طور مداوم بر ایجاد محتوایی تمرکز می‌کنند که در واقع ارزش خاصی را برای خوانندگان فراهم می‌کند.

محتوای جذاب و با کیفیتی

برای این کار می‌توانید از ابزار نوشتن محتوا و منابع برای تولید محتوا استفاده کنید. آنها می‌توانند کار را برای شما ساده کنند و به شما در نوشتن محتوای کاملا تحقیق شده، قابل فهم، درست از نظر دستور زبان و جالب کمک کنند.

چرا به ابزار نوشتن محتوا نیاز دارید؟ – ابزار چگونه تبدیل به منابع برای تولید محتوا می‌شوند؟

با استفاده از ابزار نوشتن محتوا می‌تواند:

  • نوشتن خود را بهبود ببخشید. شما محتوای منسجم و بدون خطاهای دستوری یا ساختاری می‌نویسید و از منابع برای تولید محتوا استفاده می‌کنید.

  • افزایش خوانایی. شما محتوایی می‌نویسید که مخاطبان شما از آن لذت ببرند و جذاب باشد.

  • منابع برای در یافتن ایده‌های محتوای تازه به شما کمک می‌کند. موضوعات پرطرفدار را که به مخاطبان شما علاقه مند هستند را به راحتی پیدا می‌کنید. این تضمین می‌کند که ایده‌ها و مطالب محتوای تازه ای دارید که مورد توجه مخاطبان شما قرار می‌گیرد.

  • و ابزار به شما در خلق تصاویری استثنایی کمک می‌کند. ابزارها و منابع برای تولید محتوا به شما کمک می‌کنند تصاویری را که مورد توجه مخاطبان شما است کشف کنید. شما می‌توانید منابع برای تولید محتوا مطالعه کنید که باید از چه رنگ‌هایی استفاده کنید، هشتگ‌هایی برای همراهی تصاویر، چه مضامین، کلمات کلیدی و… را برای نوشتن یک مطلب دریافت کنید.

  • به سازماندهی تیم خود کمک کنید. تیم شما همچنان روی متمرکز است و نه بر تصحیح و خلق تصاویر. مخاطبان شما همچنین می‌توانند از محتوای مداومی که در حالی که مشغول نگه داشتن آنها است، مشکلات آنها را حل کند، لذت ببرند.

پیدا کردن منابع برای محتوا

برای ساده کردن کار یافتن ابزارهای نوشتن قابل اعتماد محتوا و همچنین منابع برای تولید محتوا، لیستی از برترین ابزارهای نوشتن محتوا را برای شما در زیر آورده ایم.

1. معرفی ابزار ProWritingAid – منابع برای تولید محتوا

دقیقا مانند جستجوگرهای دستور زبان که همه ما به آن وابسته هستیم، ProWritingAid به شما کمک می‌کند تا اشتباهات دستور زبان و املایی را پیدا و اصلاح کنید و منابع برای تولید محتوا را به دست آورید. علاوه بر این کارهای بسیار بیشتری را می‌توانید با این ابزار انجام دهید.

ProWritingAid دارای 20 گزارش با تمرکز بر جنبه‌های مختلف نوشتن شما است. همچنین دارای ویژگی‌های اضافی مانند مقالات، فیلم‌ها و آزمون‌ها است تا روند ویرایش شما را سرگرم کننده، تعاملی و آموزشی نگه دارد.

2. معرفی ابزار HubSpot Blog Ideas Generator

همچنین ابزاری عالی برای بهبود بهره وری شما به عنوان نویسنده است.

3. معرفی ابزار Surfer’s Content Editor

با یک جابجایی، می‌تواند 500+ داده داده را بازرسی کند و محتوای شما را در برابر رقبای ارگانیک بسنجد. به این ترتیب، می‌توانید کنید که رقابت را در موتورهای جستجو بالاتر از حد و تعداد زیادی از ترافیک ارگانیک را جلب کند.

برای استفاده از این ابزار نیازی به تغییر ویندوز یا کپی محتوای طولانی ندارید. فقط سند محتوای خود را به ابزار متصل کنید، کلمه کلیدی مورد نظر خود را تایپ کنید و پیشرفت خود را در یک صفحه خوب در کنار آن مشاهده کنید. این ابزار برای هر قطعه ای که تایپ می‌کنید امتیاز محتوا ایجاد می‌کند، که به شما کمک می‌کند تا کیفیت محتوای خود را فورا ارزیابی کنید.

4. معرفی ابزار گرامرلی / Grammarly برای پیدا کردن منابع برای تولید محتوا و اصلاح ساختار محتوا

این ابزار مقاله شما را از نظر دستور زبان، هجی و اشتباه در علائم نگارشی بررسی می‌کند. شما می‌توانید برای تصحیح و ویرایش خود کار خود از این ابزار شگفت انگیز استفاده کنید.همچنین بینشی درباره تعداد کلمات، زمان خواندن، واژگان و نمره خوانایی مقاله شما ارائه می‌دهد.

استراتژی بازاریابی

همچنین به گزینه‌های سرقت ادبیات و گزینه‌های تصحیح انسان دسترسی خواهید داشت. در آخرین به روزرسانی خود، می‌تواند به شما در مورد لحن ایمیل‌هایتان نیز بینشی ارائه دهد. این امر آن را به ابزاری عالی برای قرار دادن در استراتژی بازاریابی ایمیلی تبدیل می‌کند.

5. معرفی ابزار YoastSEO

شما می‌توانید نمره خواندن Flesch خود را از طریق ابزار پیدا کنید و همچنین بررسی کنید که آیا محتوای شما از نمره کافی برخوردار است یا خیر. YoastSEO همچنین به بررسی لینک‌های داخلی، توزیع زیر عنوان، طول جمله و موارد دیگر کمک می‌کند.

6. معرفی ابزار Thesaurus به عنوان منابع برای تولید محتوا

Thesaurus معتبرترین مجموعه شامل بیش از سه میلیون مترادف و متضاد را به شما ارائه می‌دهد. همچنین به شما امکان می‌دهد نتایج جستجو را بر اساس ارتباط، طول کلمه و پیچیدگی آنها فیلتر کنید. وقتی در حال نوشتن زیرنویس برای ارسال در شبکه‌های اجتماعی هستید، این ابزار بسیار مفید است و به کار شما می‌آید.

7. Copyscape

دزدی ادبی یکی از بزرگترین جرائمی است که می‌توانید به عنوان یک محتوا ساز مرتکب شوید و باید تمام توان خود را امتحان کنید تا جلوی افتادن در این دام را بگیرید. سرقت مطالب همچنین می‌تواند منجر به مجازات‌های گوگل شود.

این ابزار محتوای شما را مرور می‌کند و شباهت‌هایی را که با سایر مطالب در اینترنت دارد پیدا می‌کند. با این کار می‌توانید به راحتی محتوای خود را کاملا اصلی کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

ابزار و منابع برای تولید محتوا

تولید محتوا اختصاصی برای سایت

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید