سئو

نگاه کاربردی به استراتژی سئو در تولید محتوا

استراتژی سئو در تولید محتوا به چه معناست؟ چطور می توان بهترین استراتژی سئو در تولید محتوا را مورد ارزیابی قرار داد؟ در این مقاله قصد داریم به طور دقیق گام به گام تا استراتژی سئو در پیش برویم.

شناسایی استراتژی سئو در تولید محتوا

استراتژی سئو در تولید محتوا یعنی من محتوایی بنویسیم که گوگل آن را بپذیرد. مثلاً گوگل معتقد است که محتوای من نباید تکراری و کپی باشد و من باید بتوانم این کار را به شکل صحیح دنبال کنم. استراتژی سئو در تولید محتوا نشان می دهد که هر فرد چطور می تواند بهترین ایده در ذهن خود را طوری به نمایش بگذارد که هم بتواند برای کاربر جذاب باشد و هم برای گوگل. حال یک موضوع بسیار مهم را ارزیابی می کنید. اگر شما از دسته افرادی هستید که دوست دارید در استراتژی سئو در تولید محتوا به نتیجه مطلوب برسید باید سعی کنید یک سری اصول را به طور دقیق مشخص سازید.

استراتژی سئو در تولید محتوا تأکید بر متن بهینه دارد. یعنی باید قالب تن به شکل صحیح رعایت شود و قالب متن یعنی قرار گرفتن کلمه کلید درست در جایی که کاربر منتظر آن است. یک نمونه مثال می زنیم. فرض کنید شما در خصوص ساعت بن تن یک متن نوشته اید و مخاطبان اصلی این متن کودکان و البته والدین آنها هستند ، حال یک مدل دقیق از ساعت بن تن را مورد بررسی قرار می دهید اگر دو پاراگراف در خصوص این محصول صحبت کنید بدون اینکه بتوانید مدل آن را معرفی کنید قطعاً کاربر نمی تواند تمرکز درستی بر روی آن داشته باشد و در این روند می تواند به نتیجه خوبی برسد. شما باید از کلمات کلیدی درست همانجا که کاربر به دنبال آن است استفاده نمایید. یک موضوع مهم دیگر در زمینه استراتژی سئو در تولید محتوا این است که میزان چگالی کلمه کلیدی نباید به صورتی باشد که کاربر را عصبانی کند و یا باعث آزرده خاطر شدن آن شود تکرار مکررات سئو را زیر سوال می برد.

اهمیت استراتژی سئو در تولید محتوا

استراتژی سئو در تولید محتوا چقدر مهم است؟ اگر من یک متن را بدون در نظر گرفتن قوانین سئو بنویسم چقدر می تواند نتیجه بخش باشد؟ در نظر داشته باشید که به طور کلی در استراتژی سئو در تولید محتوا آنچه بسیار مهم است قوانین به کار رفته در بخش بندی های متفاوت است یعنی باید مشخص شود شما برای هر بخش چه گزینه هایی را در نظر گرفته اید و چقدر به آن پایبند هستید. یادمان باشد که یک محتوا هرگز نمی تواند به تنهایی به نتیجه مطلوبی برسد. عده ای فکر می کند تنها استفاده از اصل غافلگیری می تواند یک محتوا را موفق کند این تصور اشتباه است. در واقع این شما هستید که اهمیت اصلی استراتژی سئو در تولید محتوا را مشخص می سازید. یک موضوع مهم دیگر استفاده از ارجاع است. یعنی متنی که می نویسید به گفته های یک دانشمند بزرگ و یا شیمیدان مشهور ارجاع داده شود به این ترتیب خواننده به سادگی می داند که شما به عنوان یک نویسنده از اطلاعات بالایی برخوردار بوده اید و در این زمینه به موفقیت رسیده اید. یک موضوع بسیار پر اهمیت در زمینه استراتژی سئو در تولید محتوا وجود دارد که با هم در بخش بعدی بررسی می کنیم اما پیش از اینکه این بخش به پایان برسد باید در نظر داشته باشید که کاربران دارای فضای سلیقه ای مختلفی هستند که باید یک به یک مورد ارزیابی قرار بگیرد.

ارزیابی استراتژی سئو در تولید محتوا

استراتژی سئو در تولید محتوا یعنی متن بتواند طبق نیازی های روز الگوریتم های گوگل پیش برود. عموماً نوشته های طولانی به صورتی که بدون زیر عنوان هستند نمی تواند یک انتخاب خوب باشد و اغلب از دید خواننده کسل کننده است. نوشته هایی که دارای چندین بخش بندی مختلف است به طوری که ارتباط درستی بین هر بخش وجود ندارد هرگز نمی تواند قابل قبول باشد. در نظر داشته باشید که در استراتژی سئو در تولید محتوا آنچه بسیار مهم است نوشتن محتوا در وضعیت نرمال است. یعنی محتوا نه آن چنان دشوار و پیچیده باشد که تنها یک جامعه آماری خاص به سراغ آن بروند و نه آنچنان ساده و کودکانه باشد که نتوان به آن نگاه درستی داشت. در نظر داشته باشید که برآورد استراتژی سئو در تولید محتوا باید به شکلی پیش برود که همیشه بتوان به بخش بندی های مختلف آن دست یافت.

استراتژی سئو در تولید محتوا تأکید می کند که نوشته شما کپی نباشد. هر نوع نوشته کپی از پایه جرم است و سبب می شود سایتی که روزها برای آن وقت گذاشته اید به رتبه خوبی نرسد. در نظر داشته باشید که در جدیدترین استراتژی سئو در تولید محتوا اینطور مشخص شده است که اگر متن نوشته شده با عنوان ناسازگار باشد یک نوع کاربر فریبی صورت گرفته و نمی تواند انتخاب خوبی محسوب شود. ما این نکته را همیشه در نظر داشته ایم که وقتی صحبت از یک نوشته همه فن حریف می شود باید سعی کرد آنچه در نوشته می آید با کلمه کلیدی و عنوان سازگار باشد.

ایده یابی استراتژی سئو در تولید محتوا

استراتژی سئو در تولید محتوا ایده های جدید را در صورتی می پذیرد که خلاق قوانین گفته شده نباشد یعنی نوشته ای که پر از غلط های املایی بوده و یا شامل جمله بندی های نامناسب است در لیست استراتژی سئو در تولید محتوا جایگاهی ندارد و سایت ارزش خود را از دسته می دهد. شایان ذکر است که اگر شما به عنوان یک نویسنده تازه وارد این حرفه شده اید باید بدانید که هر آنچه در ذهن شما وجود دارد می تواند تحقق شود کافیست خودتان بدانید چه می خواهید و چقدر حاضرید برای رسیدن به آن تلاش نمایید. عموماً اگر فردی در زمینه های محتوایی نتواند به نتیجه خوبی برسد هرگز نمی تواند در سایت خود موفق باشد. در یک سایت محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید از تأثیر آن در جذب کاربران غافل شود. استراتژی سئو در تولید محتوا می تواند گاه بسیار دشوار و گاه بسیار آسان و کاربری باشد.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

تعرفه تولید محتوا

محتوا سئو شده

محتوا سایت اختصاصی

تولید محتوا

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید