سئو

هر آنچه که باید در مورد محتوای حمایت شده بدانید قسمت دوم

نمونه هایی از مقالات حمایت شده

از زمانی که نگاه، احساس، طراحی، زبان و ملزومات محتواهای مورد حمایت قرار گرفته به خواست ناشران رشد یافته است، محتوای حمایت شده به طور گسترده ای در انواع مختلف سایتها به نمایش درآمد. برخی از نشریات به گونه ای میکروسایتهایی در داخل سایت خود قرار داده اند تا به این ترتیب توضیحاتی را درمورد یک برند ارائه دهند و مابقی نشریات هم خیلی ساده از یک مقاله استفاده کرده اند که قیمت یک محتوای ویژه را نشان می دهد ولی در واقع برچسب حمایت شده خورده است.

۶ مثال از مقالات حمایت شده و تبلیغات بومی که از Chad Pollitt بازیابی شده است

تحقیقات

  1. محتوا به وسیله ی بیش از پنج نویسنده /شرکت کننده /مقاله نویس ایجاد شده باشد.
  2. وب سایت تا کنون از تبلیغات نمایشی سنتی استفاده کرده باشد(مانند بنرها)

  1. شمارش کلمه: تعداد کلمات مقالات حمایت شده.
  2. زمان حضور کاربران در صفحه: مقدار زمان معمولی که خوانندگان روی صفحه وب صرف می کنند.
  3. لینکها: مشخصه هایی مربوط یا غیر مربوط به لینکها که ممکن است ارائه داده شوند و اگر ارائه داده شوند چه مقدار و کجا دنبال می شوند و یا دنبال نمی شوند.
  4. ضبط مدرک: این اتفاق برای ناشرانی که لینکهای دروغین ارائه می دهندو هزینه بسیار بالایی برای هدایت کاربران در هر زمینه ای در نظر گرفته اند.
  5. تاثیر گذاری (CPM): هزینه هر هزار اثربخشی بر مبنای تاریخچه داده.
  6. زمان و تلاش مورد نیاز کارمند سرمقاله ی نشریه
  7. عبور و مرور و بازدید ماهیانه وب سایت
  8. رتبه بندی صفحه: اغلب برای توجیه قیمت گذاری نسبی ناشران مورد استفاده قرار می گیرد زمانی که خود صفحه ها روی چندین رسانه خروجی مطرح شده باشند.
  9. دامنه ی اعتبار: اغلب برای توجیه قیمت گذاری نسبی ناشران مورد استفاده قرار می گیرد زمانی که خود آنها روی چندین نشریه قرار گرفته شده باشند.
  10. سطح اشتغال صفحه: یک معیار است برای اندازه گیری میزان رجوع خواننده به پایین صفحه و مقدار زمانی که برای آن مقاله صرف کرده است می باشد.
  11. تبلیغ شبکه اجتماعی: اغلب یک add-on اختیاری است که موجب افزایش قیمت می شود. (معمولاَ‌ قسمتی از یک Package می باشد.)
  12. ایمیل تبلیغاتی: اغلب یک add-on اختیاری است که موجب افزایش قیمت می شود. (معمولاَ‌ قسمتی از یک Package می باشد.)
  13. آگهی نمایشی: اغلب یک add-on اختیاری است که موجب افزایش قیمت می شود. (معمولاَ‌ قسمتی از یک Package می باشد.)
  14. تعداد مقالات: تعداد مقالات حمایت شده خریداری شده در یک زمان توسط شما.
  15. مدت زمان دیده شدن: مقدار زمانی که مقالات حمایت شده در روی سایت وجود دارند.
  16. Verticals: یکسری از نشریات بزرگ Vertical ها یا محدوده های موضوعی بسیاری را تحت پوشش قرار میدهند، یکسری از Verticalها از مابقی بسیار گرانتر هستند.
  17. پرداخت بر مبنای هر کلیک: این مورد یکی دیگر از معیارهای سطح اشتغال صفحه است که بر این اساس تعداد کلیک های کاربر روی صفحه ی مورد نظر اندازه گیری می شود.

به منظور تحلیل کمی، برای محاسبه متغیر های پیش بینی شده ،داده های صریح از کلیه نشریات جمع آوره شدند. این متغیر ها شامل:

دامنه اعتبار: یک امیتاز رتبه بندی از Moz در مقیاس ۱۰۰-نقطه می باشد، که از بیش از ۴۰ سیگنال برای محاسبه میزان خوبی عملکرد یک وب سایت روی صفحات موتورهای جستجو (SERPs) استفاده می کند. بالاترین رتبه در واقع معتبرترین وب سایتی می باشد که از ابتدا مورد بازدید قرار گرفته است.

اعتبار صفحه: یکی دیگر از نمره های رتبه بندی از سمت Moz در مقیاس ۱۰۰-نقطه می باشد، که میزان خوبی یک صفحه وب در اختیار گذاشته شده را محاسبه میکند که این قابلیت را به صفحه می دهد که در رتبه بندی موتورهای جستجو قرار بگیرد. در این بررسی منظور، صفحه ی Home است که نشریات از آن استفاده می کنند.

رتبه بندی صفحه: یک معیار رتبه بندی از سمت google می باشد که ارتباط در یک صفحه وب را محاسبه می کند. این نمره تحلیل کننده ی تعداد لینکهای ورودی و کیفیت صفحات وب رجوع شده می باشد که بر این اساس یک عدد بین ۰(کمترین ارتباط) و ۱۰(بیشترین ارتباط) به آن اختصاص داده می شود.

رتبه بندی Alexa: یک نمره رتبه بندی است که توسط Alexa.com اختصاص داده می شود که اساس آن میزان ترافیک داده در یک دوره زمانی سه ماهه است. یک رتبه بندی سایت بر اساس یک اندازه گیری ،ترکیبی از بازدیدکنندگان منحصربه فرد و مشاهدات صورت گرفته از صفحه می باشد. سایتی که بزرگترین ترکیب را دارا باشد رتبه ی یک را خواهد داشت و بیشترین نمره ی رتبه به کمترین ترافیک داده اختصاص داده خواهد شد.

دنبال کنندگان Facebook: تعداد طرفدارانی( و یا Likeهای انجام شده ) که یک صفحه Facebook مربوط به یک نشریه دارا می باشد.

دنبال کنندگان Twitter: تعداد دنبال کنندگانی که یک نشریه و یا حساب کاربری بلاگر در Twitter دارا می باشد. برای نشریاتی که چندین حساب کاربری دارند و یا چندین نویسنده دارا هستند فقط حساب کاربری که بیشترین دنبال کننده را دارا می باشد در نظر گرفته خواهد شد.

دنبال کنندگان Pinterest: تعداد دنبال کنندگانی که یک نشریه و یا حساب کاربری در Pinterest دارا می باشد.

فرضیات

فرض بر این است که داده هایی که در این بررسی قرار گرفته شده اند یک نمونه ی ساده از اکوسیستم موجود در بلاگها و یا دیگر نشریات آنلاین می باشند زیرا نتیجه بسیار نزدیک به توضیحات عنوان شده در اعتبار صفحه در Moz می باشد که توسط بیش از ۱۰۰۰۰ موتور جستجو و ۲۰۰۰۰۰ صفحه منحصر به فرد مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. این مدل مفهموم کاهش (میانگین) اعتبار صفحه از ۴۰.۸ و انحراف استاندارد از ۱۵.۱ را نمایش می دهد. توضیحات در پایین دیده می شود.

هر آنچه که باید در مورد محتوای حمایت شده بدانید-قسمت اول

هر آنچه که باید در مورد محتوای حمایت شده بدانید-قسمت سوم


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید