سئو

همه چیز درباره طراحی بنر کارواش

در این مقاله قصد بررسی همه چیز درباره کارواش را داریم. بدین جهت باید به بررسی کاربرد بنر بپردازیم. در ادامه به اصول مهم هنگام طراحی بنر نیز اشاره خواهیم کرد. همچنین در ادامه به انواع بنر نیز خواهیم پرداخت. علاوه بر این مواردی همچون بنر کارواش رایگان، متن بنر کارواش، تابلو کارواش، بنر کارواش لایه باز نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت. پس با ما همراه باشید.

اگر بخواهیم وارد دنیای کسب و کار آزاد شوید باید بدانید راه سختی را در پیش دارید. در این مسیر حتما باید از انواع ابزارها در جهت رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. در واقع باید بدانید برای معرفی کسب و کار خود نیاز به تبلیغات دارید. تبلیغات نیز از راه درست و اصولی باید انجام شود تا بتواند موثر واقع شود. زیرا بسیاری از افراد هستند که دائما در حال تبلیغ برای کسب و کار خود هستند اما در کمال تعجب مشاهده می‌کنند که در کار خود موفق نمی‌شوند! بله، برای انجام هر کاری دانستن اصول آن کار از اهمیت زیادی برخوردار است.

علاوه بر اینکه دانستن اصول ضرورت دارد، اینکه بلد باشید چگونه و در کجا این اصول را به کار بگیرید نیز حائز اهمیت است. با این مقدمه نسبتا طولانی به سراغ تعریف بنر خواهیم رفت. در دنیای امروز بنر به یک تصویر گرافیکی گفته می‌شود که با استفاده از یک متن مختصر به معرفی یک محصول و یا معرفی یک مکان یا یک رویداد مهم می‌پردازد. در این صورت اگر بنر از گروه اول باشد یعنی به معرفی یک محصول و یا معرفی یک مکان که در آن خدمات خاصی ارائه می‌شود، بپردازد به آن بنر تبلیغاتی خواهند گفت مانند طراحی بنر کارواش که در این گروه قرا می‌گیرد. اما اگر بنر به معرفی یک رویداد رسمی بپردازد مانند انواع همایش‌هاف جلسات، سمینارها، کنفرانس و … در دسته بنرهای اطلاع رسانی قرار می‌گیرد.

طراحی بنر کارواش را به چه کسی بسپاریم؟

اگر بخواهیم طراحی بنر کارواش را حرفه‌ای و در اسرع وقت انجام دهید، بدیهی است که این کار را باید به یک طراح ماهر بسپارید. علاوه بر طراحانی که به صورت فردی در این زمینه فعالیت دارند و شما می‌توانید هم از آن‌ها مشاوره و هم کمک بگیرید، طراحان دیگری هستند که در قالب شرکت‌هایی تحت عنوان شرکت‌های طراحی بنر مشغول فعالیت هستند. اکثر این شرکت‌ها مانند با تیمی از طراحان و گرافیست‌های جوان و البته با تجربه بنا بر درخواست کاربر به طراحی بنر کارواش، بنر کارواش رایگان، متن بنر کارواش، تابلو کارواش، بنر کارواش لایه باز و سایر خدمات در زمینه طراحی و سفارش بنر مشغول هستند. در هر صورت توصیه ما به شما به منظور داشتن بنری حرفه‌ای و جذاب که مخاطب را برای چند ثانیه هم که شده در فکر فرو ببرد، استفاده از یکی از دو گزینه بالاست.

در این صورت می‌توانید مطمئن باشید که بنر کارواش شما بسیار جذاب و بی‌نظیر طراحی شده است. هر چقدر بنر جذاب‌تر و البته ساده‌تر طراحی شود، تاثیر بسیار زیادی در درگیر کردن ذهن مخاطب دارد. این نکته را فراموش نکنید که هر چقدر بنر شما ساده‌تر و بدون از هرگونه پیچیدگی طراحی شود، تاثیر بیشتر و البته بهتری بر روی مخاطب شما خواهد گذاشت. بنر شما باید به نحوی طراحی شده باشد تا مخاطب با اندک زمانی که دارد و به سراغ مطالعه بنر شما می‌رود به هدف اصلی بنر شما پی ببرد. به عبارتی دیگر بنر باید به درستی پیام خود را به مخاطب انتقال دهد. به همین دلایل است که شاید شما بتوانید یک بنر طراحی کنید اما نتوانید بنری موثر و تاثیرگذار طراحی کنید. در ادامه به نکات مهم هنگام طراحی بنر کارواش اشاره خواهیم کرد.

به چه نکاتی هنگام طراحی بنر کارواش باید توجه کنیم؟

در هنگام طراحی بنر کارواش توجه به یک سری نکات از لحاظ فنی اهمیت دارد و توجه به سایر نکات از لحاظ روانشناسی اهمیت فراوانی دارد. اما اینکه کدام نکات فنی و کدام نکات مربوط به روانشناسی است، همه و همه در این قسمت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نکات روانشناسی مهم هنگام طراحی بنر کارواش عبارت است از:

توجه به هارمونی رنگ‌ها

منظور از هارمونی رنگ‌ها توجه به استفاده از رنگ‌ها با توجه به ماهیت آن‌ها است. برای مثال هنگام استفاده از رنگ آبی باید بدانید که رنگ آبی باعث تقویت حس اطمینان و آرامش در افراد شده و یا رنگ نارنجی باعث تقویت حس سرزندگی و امیدواری در افراد شده و یا هنگامی که قصد تبلیغ محصولات ارگانیک را داشته باشیم و بخواهیم که نشان دهیم این محصولات کاملا طبیعی پرورش یافته است، باید به سراغ رنگ سبز برویم. همچنین ترکیب رنگ‌های گرم و شاد در طراحی بنر کارواش از اهمیت زیادی برخوردار است.

خوب است بخوانید:

استفاده از یک کادر و یا چارچوب مشخص برای طراحی بنر کارواش

به منظور طراحی انواع بنرها نه فقط طراحی بنر کارواش استفاده از یک چارچوب مشخص بسیار تاثیر گذار خواهد بود. طبق اصول روانشناسی، افراد بیشتر تمایل به دیدن تبلیغات در قالب کادر مشخص دارند و تبلیغاتی که در طراحی خود از یک قاب یا کادر مشخص بهره گرفته‌اند، توانسته‌اند تاثیر بیشتری در جذب مخاطب داشته باشند.

نکات فنی مهم هنگام طراحی بنر کارواش عبارت است از:

  • از فونت کوچکتر از 10 استفاده نکنید.

  • فونت عنوان باید بزرگتر از فونت متن بنر باشد.

  • بیشتر از 3 یا 4 رنگ در طراحی بنر استفاده نشود.

  • بیشتر از 3 فونت در طراحی بنر استفاده نشود.

  • متن بنر بیشتر از 4 خط نباشد.

  • اگر در طراحی بنرهای متحرک از انیمیشن استفاده می‌کنید، زیر 15 ثانیه باشد.

  • حجم بنر بیشتر از 150 کیلوبایت نباشد.

  • فرمت‌های خروجی بنر، JPG، PNG و HTML5 باشد.

از انواع طراحی بنر کارواش چه می‌دانید؟

به طور نه تنها در مورد طراحی بنر کارواش، بلکه در مورد طراحی انواع بنرها سه طراحی کلی وجود دارد:

  • بنر ثابت

  • بنر تعاملی

  • بنر متحرک یا انیمیشن

یکی از بهترین طرح‌ها به منظور اجرای بنر کارواش، بنر کارواش لایه باز است. این طرح نقاط قوت زیادی دارد از جمله:

  • امکان تغییر یا ویرایش تمامی المان‌های بنر

  • امکان صرفه‌جویی زیاد در زمان

  • امکان سفارشی سازی طرح از ابتدا تا انتها

در شکل شماره 3 یک طراحی بنر کارواش را مشاهده می‌کنید که از تصویر یک ماشین در بنر استفاده کرده است. این بنر ترکیب رنگ خاصی ندارد و تنها برای جذاب‌تر کردن کار از رنگ نارنجی برای ماشین بهره برده است. برای درک بهتر به بنر شماره 4 نگاه کنید.

این بنر از رنگ زرد به عنوان رنگ پس زمینه یا بک گراند بهره برده است که جذابیت بصری خوبی به کار بخشیده است. علاوه بر این برای نماد کارواش از تصویر یک ماشین که در حال شستشوی ویژه است، استفاده کرده است که تا حدودی در رساندن مفهوم متفاوت و موفق عمل کرده است. همچنین به خوبی از پیکان‌ها هم در طراحی بنر کارواش و هم در نشان دادن مسیر کارواش بهره برده است.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید