سئو

همه چیز درباره طراحی بنر لوازم یدکی

در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره لوازم یدکی را با هم بررسی کنیم. بدین منظور باید ابتدا با بنر و کاربرد آن آشنا شویم. در ادامه می‌توان به نکات مهم به منظور طراحی بنر لوازم یدکی اشاره کرد. همچنین در ادامه به مواردی همچون تابلو لوازم یدکی، طرح تابلو لوازم یدکی خودرو، دانلود لایه باز کارت ویزیت لوازم یدکی، متن تبلیغات لوازم یدکی، طرح کارت ویزیت لوازم یدکی خودرو، تراکت لوازم یدکی، ملت وب نیز اشاره خواهد شد. در کنار ما بمانید.

بنر به عنوان خط مقدم معرفی یک کسب و کار به حساب می‌آید. بنر اصولا به منظور انتقال پیام به مخاطب طراحی می‌شود. بنر هم می‌تواند به صورت چاپی باشد و هم اینکه در فضای اینترنت و وب قرار بگیرد. بنرها با هدفه‌های مختلفی طراحی می‌شوند. از بنرها هم برای اطلاع رسانی و هم برای تبلیغات استفاده می‌شود. منظور از اطلاع رسانی، اعلام رسمی یک اتفاق مهم و یا یک رویداد رسمی است. طراحی بنر لوازم یدکی نیز جزء بنرهای تبلیغاتی است و به معرفی محلی که در آن لوازم یدکی خودرو ارائه می‌شود، می‌پردازد. به منظور طراحی بنر لوازم یدکی بایستی از یک طراح حرفه‌ای و کاربلد کمک بگیرید.

علاوه بر این، از انواع شرکت‌هایی که در این زمینه به ارائه خدمات مختلف در زمینه طراحی مشغول هستند مانند و ملت وب می‌توان کمک گرفت. بنر می‌تواند تنها به صورت یک تصویر گرافیکی و یا تلفیقی از یک متن و تصویر با هم باشد. بنرها دارای تفاوتی با سایر روش‌های تبلیغاتی مانند تابلوهای تبلیغاتی هستند. برای طراحی تابلوهای تبلیغاتی طراح معمولا به استفاده از چند کلمه کوتاه بسنده می‌کند اما در طراحی بنرهای تبلیغاتی طراح معمولا می‌تواند تا 4 خط از کلمات مختلف استفاده کند. همچنین اینکه بنر به چه صورت یا در امتداد چه جهتی چاپ شود، نیز در زیبایی بصری بنر تاثیرگذار خواهد بود. برای این کار می‌توان بنر را به صورت افقی و یا عمودی طراحی کرد.

از مزایای طراحی بنر لوازم یدکی چه می‌دانید؟

امروزه بنر به یکی از مهم‌ترین ابزار انتقال اطلاعات و تبلیغات تبدیل شده است. از جمله مزایای طراحی بنر لوازم یدکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارزانتر بودن نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی

  • امکان چاپ آسان و راحت

  • صرفه جویی در زمان به علت طرح‌های از پیش آمده

علاوه بر بنر، از انواع پوسترها نیز در دنیای تبلیغات نیز استفاده می‌شود. اما به طور کلی هزینه طراحی و چاپ پوسترها کمی بیشتر از بنرها است. به همین دلیل است که بنرها امروزه توانسته‌اند جای خود را در دنیای تبلیغات باز کنند و جایگاه خوبی در این زمینه به دست بیاورند. در ادامه به تفاوت طراحی بنر صافکاری و پوستر بیشتر اشاره خواهیم کرد.

اگر بخواهیم به تفاوت این دو اشاره کنیم در ابتدا باید به کارایی هر یک اشاره کنیم که در این صورت باید گفت هر دو ابزار یعنی هم بنر هم پوستر با یک هدف طراحی و چاپ می‌شوند. معرفی یک کسب و کار و تبلیغ در مورد آن. بنابراین این دو ابزار از نظر عملکرد هیچ تفاوتی با هم ندارند. همچنین هر دو در اماکن پر رفت و آمد و پر بازدید نصب می‌شوند. از تفاوت‌های این دو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به علت اینکه پوستر بر روی کاغذ چاپ می‌شود، کمی گران‌تر است.

  • برخلاف پوستر، بنر قابلیت چاپ در سایزهای بزرگ را نیز دارد.

  • چاپ بنر راحت‌تر و با استفاده از دستگاه چاپ دیجیتال ساده است.

  • چاپ بنر کمی سخت‌تر و با استفاده از چندین لایه کاغذ به صورت رول شده است.

بنابراین به عنوان یک قاعده کلی می‌توان گفت اگر هدف از چاپ بنر یا پوستر، ماندگاری ابزار نیست و هدف فقط انتقال پیام است، بهتر است از بنر استفاده شود. در صورتی که کیفیت ابزار تبلیغاتی در دراز مدت مد نظر است و ماندگاری و همچنین دوام روش تبلیغاتی از اهمیت برخوردار است، پوستر انتخاب بهتری خواهد بود. برای مثال اگر قصد اطلاع رسانی در مورد محصولی در سینما و یا کنسرت را دارید و یا حتی قصد تبلیغ محصولی را به صورت گذرا دارید، بهترین انتخاب برای شما طراحی بنر و یا تراکت است.

نکات مهم هنگام طراحی بنر لوازم یدکی

در این قسمت به بررسی موردی و توضیح مختصر نکات مهم هنگام طراحی بنر لوازم یدکی خواهیم رفت. این نکات عبارت است از:

استفاده درست از کلمات و متن مناسب

سعی کنید برای طراحی بنر لوازم یدکی از لحن صمیمانه و غیر رسمی و به دور از هرگونه کلمات سخت استفاده کنید. همچنین برای این کار از فونت کمتر از 10 استفاده نکنید. استفاده از فونت‌های ریز، شکسته، نازک، خمیده و غیر متعار نیز جایز نیست. علاوه بر این فون عنوان باید درشت‌تر و بزرگ‌تر از فونت متن باشد. همچنین سعی کنید متن تبلیغات لوازم یدکی یا همان محتوای بنر بیشتر از 4 خط نباشد. متن بنر باید واضح و خوانا باشد به گونه‌ای که مخاطب با یک نگاه کوتاه و گذرا قادر به خواند متن باشد.

استفاده درست از رنگ‌ها در کنار تصاویر مرتبط

سعی کنید به منظور طراحی بنر لوازم یدکی از رنگ‌های مناسب استفاده کنید. بدین معنا که روانشناسی رنگ‌ها را بدانید تا با کاربرد هر رنگ بیشتر آشنا شوید. علاوه بر این بهتر است از تصاویر مرتبط و با کیفیت برای طراحی بنر لوازم یدکی استفاده کنید.

استفاده درست از سایر المان‌ها

پس از کلمات و تصویر به همراه رنگ‌ها از سایر المان‌ها مانند چارچوب بنر، اطلاعات تماس، گزاره ارزش و … سعی کنید به درستی استفاده کنید.

نکاتی که بیان شد علاوه بر اینکه در طراحی بنر لوازم یدکی کاربرد دارد در اجرای طرح تابلو لوازم یدکی خودرو، طرح کارت ویزیت لوازم یدکی خودرو و تراکت لوازم یدکی نیز کاربرد دارد.

انواع طراحی بنر لوازم یدکی

در این قسمت به انواع طراحی بنر لوازم یدکی اشاره خواهیم کرد. این طرح‌ها به طور کلی عبارت است از:

  • بنر ثابت

  • بنر متحرک یا گیف

  • بنر تعاملی یا فلش

یکی از بهتری طرح‌ها برای اجرای طراحی بنر لوازم یدکی، طرح لایه باز است. این طرح که به صورت فرمت psd قابل طراحی است دارای مزایای زیادی است از جمله:

  • استفاده بهینه از زمان

  • قابلیت تغییر تمامی المان‌ها با توجه به سلیقه مشتری

  • امکان شخصی سازی طرح بنر برای مشتری

با استفاده از سایت‌های مختلفی همچون ملت وب می‌توانید به دانلود لایه باز کارت ویزیت لوازم یدکی بپردازید. در ادامه به یک تصویر در زمینه طراحی بنر لوازم یدکی توجه کنید.

این طراحی توانسته است تا حدودی موفق عمل کند. استفاده نمادین از برندهای مختلف خودرو در کنار هم جلوه زیبایی به بنر داده است. همچنین فلسفه استفاده از رنگ آبی به منظور انتقال حس اطمینان و آرامش به مشتریان نیز ایده خوبی است اما بهتر بود در کنار این رنگ از رنگ دیگری نیز بهره می‎‌برد و یا اینکه از رنگ آبی کم رنگ‌تری استفاده می‌کرد.

طرح بعدی یعنی شکل شماره 5 نیز مانند طرح قبلی توانسته است تا حدودی موفق ظاهر شود با این تفاوت که برخلاف طرح قبلی حس اطمینان را به مخاطب منتقل نمی‌کند بلکه باعث انتقال احساس هیجان به مشتری به علت استفاده از تناژ رنگ قرمز و نارنجی می‌شود. همچنین برخلاف طرح قبلی از برندهای خودرو استفاده نکرده و به استفاده نمادین از لوازم یدکی خودرو اکتفا کرده است. طراح این بنر به منظور طراحی بنر لوازم یدکی نیز می‌توانست یک خودروی در حال حرکت و یک خودروی متوقف را نشان دهد و در درون خودروی متوقف شده جای خالی یک قطعه را نشان دهد به گونه‌ای که درون خودروی در حال حرکت دیگر جای خالی آن قطعه احساس نشود. بدین ترتیب می‌توانست جذاب‌تر عمل کند.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید