سئو

همه چیز درباره طراحی بنر لوازم برقی

در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره لوازم برقی را با هم بررسی کنیم. بدین منظور نیاز به آشنایی با بنر و کارایی آن داریم. علاوه بر این در این مقاله به اصول طراحی بنر هم اشاره خواهیم کرد. اینکه رعایت چه نکاتی باعث بهتر شدن بنرهای شما خواهد شد، همه و همه در این مقاله بحث خواهد شد. همچنین به مواردی همچون بنر الکتریکی، نمونه تابلو مغازه الکتریکی، بنر مغازه الکتریکی، لوازم خانگی، طرح تابلو مغازه الکتریکی نیز اشاره خواهد شد. با ما همراه باشید.

بنر در گذشته به یک تکه پارچه اطلاق می‌شده است که بر روی آن پیام مهمی حک می‌شده است و به منظور دید عموم در مسیری پر رفت و آمد و پرتردد نصب می‌شده است. رفته رفته با پیشرفت علم و ظهور اینترنت، بنرها از حالت پارچه‌ای خارج شدند و به تدریج جای خود را نیز در فضای اینترنت و وب پیدا کردند و بنرهای اینترنتی نیز به دنیای تبلیغات اضافه شد. بنر لوازم برقی یا بنر الکتریکی نیز به منظور معرفی لوازم برقی استفاده می‌شود. بنر مغازه الکتریکی نیز به منظور معرفی خدماتی که در این مغازه ارائه می‌شود، استفاده می‌شود. با این حال، تهیه بنر الکتریکی یا طرح تابلو مغازه الکتریکی، کاری نیست که از دست هر کسی ساخته باشد.

برای این کار حتما باید از یک طراح حرفه‌ای در این زمینه یعنی طراحی انواع بنر الکتریکی، نمونه تابلو مغازه الکتریکی، بنر مغازه الکتریکی، لوازم خانگی، طرح تابلو مغازه الکتریکی استفاده کنید. علاوه بر طراحان ماهر در این زمینه، شرکت‌های مختلفی همچون نیز در این زمینه فعالیت دارند. این شرکت‌ها با استفاده از مجموعه‌ای از طراحان کارآزموده که پس از گذراندن آزمون ورودی موفق به حضور در این مجموعه‌ها می‌شوند و سعی می‌کنند مطابق با سفارش کاربران به ارائه بی عیب و نقص خدمات طراحی بپردازند.

به چه نکاتی هنگام طراحی بنر لوازم برقی باید توجه کنیم؟

رای اینکه بدانیم به چه نکاتی هنگام طراحی بنر لوازم برقی باید توجه کنیم، ابتدا باید بدانیم یک بنر از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است. به عبارتی دیگر اگر بخواهیم به طراحی بنر لوازم برقی بپردازیم باید از کجا شروع کنیم؟

  • ایده پردازی

  • در نظر گرفتن یک قاب برای طراحی بنر لوازم برقی

  • استفاده درست از کلمات، رنگ‌ها و تصاویر در طراحی بنر لوازم برقی

  • توجه به اندازه فونت و تعداد کلمات بنر لوازم برقی

  • ارزیابی موقعیتی که قرار است بنر در آن نصب شود

  • در نظر گرفتن سه جزء مهم در طراحی بنر لوازم برقی یعنی لوگو، گزاره ارزش و فراخوان

با در نظر گرفتن مراحل بالا بایستی برای طراحی بنر لوازم برقی، طراحی انواع بنر الکتریکی، نمونه تابلو مغازه الکتریکی، بنر مغازه الکتریکی، لوازم خانگی، طرح تابلو مغازه الکتریکی اقدام کنید. در ادامه به بررسی دقیق‌تر سه جزء مهم و تشکیل دهنده یک بنر خواهیم رفت.

این سه جزء عبارت است از:

لوگو

نماد تبلیغاتی یا همان لوگو نماد کسب و کار شما و یا معرف اصالت و هویت کسب و کار شماست. به عبارتی دیگر مخاطب با دیدن یک نماد و لوگوی برجسته و جذاب به این نتیجه خواهد رسید که با چه کسی طرف است؟

گزاره ارزش

به معنای ارزش پیشنهادی یک بنر است که به مخاطبان ارائه می‌شود. این ارزش می‌تواند نشان‌دهنده تفاوت کار شما با سایر هم صنفان شما باشد. برای مثال ارائه انواع تخفیفات، قرعه‌کشی‌ و کارت‌های هدیه همگی در این گروه قرار می‌گیرند.

فراخوان

دکمه فراخوان یا CTA به منظور جلب توجه مخاطب طراحی می‌شود. این قسمت باید به گونه‌ای طراحی شود که بتواند مخاطب را ترغیب کند که با شما تماس برقرار کند. استفاده از عباراتی نظیر ‘عجله کنید ‘و ‘ همین حالا’ از این دسته‌اند.

برای طراحی بنر لوازم برقی توجه به اندازه متن، سایز متن و وضوح آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. برای این کار سعی کنید متن بنر بیشتر از 4 خط نباشد تا مخاطب از آن خواندن آن خسته شود. علاوه بر این اگر متن انتخابی شما بسیار کوتاه هم باشد مخاطب متوجه منظور شما و هدف شما از تبلیغات نخواهد شد. به همین دلیل در انتخاب متن یا محتوای بنر دقت کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:

سعی کنید متن بنر صمیمانه باشد و خیلی از کلمات رسمی، پیچیده و سنگین استفاده نکنید. متن بنر باید با لحن محاوره‌ای و روزمره باشد که درک آن برای همه راحت باشد. به عبارتی دیگر همه افراد با نگاه کردن به بنر در اولین نگاه متوجه معنا و مفهوم آن شوند و دچار سردرگمی نشوند. همچنین بایستی عنوان بنر از متن بنر پررنگ‌تر و واضح‌تر باشد و فونت آن نیز بزرگ‌تر باشد. اما به طور کلی هر فونتی که انتخاب می‌کنید نباید از 10 کمتر باشد. همچنین از فونت‌های شکسته، نازک، ریز، نستعلیق، خمیده استفاده نکنید. مطلب دیگری که در طراحی بنر لوازم برقی اهمیت دارد، استفاده صحیح و به جا از رنگ‌ها است.

رنگ‌ها از نظر روانشناسی هر کدام دارای خاصیت و ماهیت خاصی هستند و باعث انتقال احساسات مختلفی به آدمیان می‌شوند. به همین دلیل انتخاب رنگ‌ها بسیار حائز اهمیت است. برای مثال معمولا برای انتقال حس اعتماد و امنیت از رنگ آبی استفاده می‌شود. برای منتقل کردن حس هیجان از رنگ قرمز بهره می‌گیرند. بنابراین توجه به این مسائل نیز بسیار مهم است.

انواع طراحی بنر لوازم برقی کدام است؟

در این قسمت به انواع طراحی بنر لوازم برقی اشاره خواهیم کرد. اگر بخواهیم به انواع بنر به طور کلی اشاره کنیم باید گفت بنر به دسته تقسیم می‌شود:

  • بنر ثابت

  • بنر تعاملی

  • بنر متحرک

بنرها بسته به اهداف مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برای مثال از بنرهای متحرک یا گیف زمانی که می‌خواهیم تبلیغات خود را به صورت داستان یا قصه روایت کنیم، استفاده می‌شود و یا از بنرهای ثابت زمانی که می‌خواهیم خیلی هزینه زیادی در این زمینه نکنیم، استفاده می‌شود. در ادامه یک بنر لوازم برقی را مشاهده خواهید کرد.

این بنر در طراحی خود از ساده‌ترین آیتم‌ها بهره گرفته است و خیلی نتوانسته در جذب مخاطب موفق باشد. همانطور که می‌بینید این بنر از نگ‌های طوسی و قرمز در پس زمینه خود بهره برده است که جذابیت بصری چندانی ندارد. اما حالا به بنر بعدی نگاهی بیندازید.

این بنر از رنگ پس زمینه متفاوتی استفاده کرده است و جسارت خوبی در این زمینه به کار برده است. همچنین به جای استفاده نمادین از تصاویری رایج در این نوع بنرها از تصاویر لامپ‌ها در اندازه‌های مختلف بهره برده است اما بهتر بود از رنگ زرد بیشتر بهره ببرد و یا از رنگ طلایی. در این صورت بنر بسیار جذاب و بی نقص می‌شد.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید