سئو

پر بازدید ترین هشتگ های فارسی و انگلیسی اینستاگرام

تصور کنید که به دنبال یک بوت چرم ساق بلند برای زمستان هستید. چگونه می توانید فروشنده این بوت ها را در شهر خود بیابی؟ یا چگونه می توانید ارزان ترین و با کیفیت ترین کسب و کار ها را بیابید؟ بدیهی است که هشتگ اینستاگرام یکی از بهترین گزینه ها برای این کار است.

اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین در اینستاگرام هستید؛ هرگز نباید اهمیت هشتگ را دست کم بگیرید. این نقش حیاتی در گسترش دسترسی اینستاگرام شما دارد و به دیده شدن شما توسط مخاطبان کمک می کند. در ادامه این مطلب درباره پر بازدید ترین هشتگ های فارسی و انگلیسی اینستاگرام بیشتر صحبت خواهیم کرد.

درباره هشتگ بیشتر بدانیم.

اولین استفاده شناخته شده در رسانه های اجتماعی از هشتگ ها در اکتبر 2007 بود، زمانی که نیت ریدر از سن دیگو، کالیفرنیا، پیام های اجتماعی خود را با #SanDiegoOnFire برچسب گذاری کرد و از این طریق مردم را در مورد آتش سوزی هایی که منطقه محلی او در آن زمان از آن رنج می برد آگاه کرد.

توییتر اولین پلتفرمی بود که در سال 2009 به طور رسمی از هشتگ استفاده کرد، به این معنی که هر برچسبی که با # شروع می‌شد، به‌طور خودکار لینک می‌شد. طولی نکشید که اکثر شبکه های دیگر از هشتگ ها در پلتفرم خود پشتیبانی کردند. این شامل اینستاگرام نیز می شود که احتمالاً بیشترین میزان استفاده از هشتگ را داشته است. برخلاف توییتر که اکثر مردم توصیه می‌کنند در یک توییت از بیش از دو یا سه هشتگ استفاده نکنید، اینستاگرام استفاده از هشتگ در مقیاس بزرگ را تشویق می‌کند. معمولاً افراد تا 20 هشتگ را در یک پست قرار می دهند و بسیاری از آنها از حداکثر مجاز استفاده می کنند.

هدف و اهمیت استفاده از هشتگ اینستاگرام

از هشتگ ها برای کمک به گروه بندی محتوا استفاده می شود. اینها می‌توانند هشتگ‌های عمومی باشند که همه استفاده می‌کنند. در این صورت شما پست‌ها و تصاویر خود را با دیگرانی که محتوای مشابه آپلود می‌کنند گروه‌بندی می‌کنید. از طرف دیگر، بسیاری از کسب‌وکارها هشتگ‌های ویژه ایجاد می‌کنند تا علاقه خود را افزایش دهند و پست‌های مربوط به یک محصول یا کمپین خاص را با هم ادغام کنند.

اکثر کاربران اینستاگرام دوست دارند فالوورهای خود را افزایش دهند. اما فایده ای ندارد که توسط شخصی با علایق کاملاً متفاوت با شما دنبال شوید. با استفاده از هشتگ های مناسب با محتوای خود، پست های خود را در دسترس افرادی قرار می دهید که به موضوعات مشابه علاقه دارند. و اگر پست‌های شما را دوست داشته باشند، احتمالاً شما را دنبال می‌کنند به این امید که محتوای بیشتری در همان موضوع ببینند.

پر بازدید ترین هشتگ های انگلیسی

انواع موضوعاتی انگلیسی که از هشتگ ها بهره می برند به شرح زیر است:

  • هشتگ های برند

بسیاری از برندها هشتگ های مرتبط با برند یا محصولات خود ایجاد می کنند. یک نمونه عالی از این شرکت جهانی نوشیدنی کوکاکولا است. آن‌ها مردم را تشویق می‌کنند تا با استفاده از هشتگ #ShareACoke، عکس‌های خود را در حال اشتراک‌گذاری یک بطری کوکاکولا پست کنند.

  • هشتگ های دسته بندی

هشتگ‌های دسته‌بندی می‌توانند گسترده باشند، اما بهتر است که که آنها را کاملاً با موضوع محتوای خود مرتبط نگه دارید. بنابراین، اگر تصویری از خود در حال اجرای یک مسابقه جاده ای مانند ماراتن شیکاگو به اشتراک می گذارید، بهتر است به جای #Trail Running به دسته هایی مانند #دویدن و #ماراتن بهره بگیرید. این هشتگ ها معمولاً به هیچ برندی متصل نیستند و تمرکز کمتری دارند.

  • هشتگ های رویداد

  • هشتگ های پرطرفدار

در حالی که لیست دقیق محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام به طور مداوم در حال تغییر است، روند محبوبیت واضحی وجود دارد.

پر بازدید ترین هشتگ های فارسی

  • هشتگ های کسب و کار

اگر اهل کسب و کار، بیزینس و بازاریابی هستید این هشتگ ها به شما کمک می کند تا پست های مربوط به کسب و کار در اینستاگرام را پیدا کنید یا اگر خودتان کسب و کاری دارید و قصد دارید از این هشتگ ها در پست های خود استفاده کنید، بهترین و داغ ترین هشتگ ها دقیقا همین ها هستند:

#کسب_و_کار

#کسب_و_کار_اینترنتی

#کسبوکاراینترنتی

#کسب_و_کار_آنلاین

#کسب_و_کار_موفق

#کسب_و_کار_خانگی

#کسبو_کار

#کسبوکار

#کسب_ثروت

#کسب_درآمد

#کسب_درآمد_اینترنتی

#کسب_درآمد_آنلاین

#کسب_درآمد_از_اینترنت

#کسب_درآمد_در_منزل

#بازاریابی_اینترنتی

#بازاریابی_شبکه_ای

#بازاریابی_فروش

#بازاریابی_محتوا

#بازاریابی_آنلاین

#بازاریابی_اینستاگرام

#بازاریابی_دیجیتال

#فروش_اینترنتی

#فروشگاه_اینترنتی

#فروشگاه_آنلاین

#اینستاگرام_مارکتینگ

  • هشتگ های آشپزی

شاید خیلی از مخاطبان تصور کنند که هشتگ های مربوط به آشپزی صرفا توسط مخاطبان خانم مورد بازدید قرار میگیرد. اما برعکس، آقایان به شدت علاقه مند مشاهده پست های آموزشی و غیرآموزشی در زمینه آشپزی و به طور کلی صنعت غذا هستند. بنابراین تصور نکنید مخاطبان پست هایی که با هشتگ های مربوط به این به اشتراک میگذارید، صرفا خانم ها هستند. در حال حاضر بهترین هشتگ های آشپزی عبارتند از:

  1. #آشپزیبا 2 میلیون 508 هزار پست
  2. #غذای_ایرانی
  3. #آشپزی_ایرانی
  4. #اشپزی
  5. #آشپزی_آسان
  6. #اشپزی_ایرانی
  7. #اشپزی_خونگی
  8. #آشپزی_خاص
  9. #فینگرفود_آسان
  10. #آشپزی_ملل
  11. #آشپزی_مدرن
  12. #آشپزی_باعشق
  13. #اشپزی_خاص
  14. #آشپزی_خانگی
  • هشتگ های فارسی ورزشی در اینستاگرام

هشتگ های ورزشی از جمله هشتگ های پر بازدید اینستاگرام هستند که در کل شبکه اجتماعی اینستاگرام یافت میشوند. اگر دقت کنید در همه خانواده ها، هر عضوی به یک ورزش خاص علاقه دارد و این موضوع باعث شده تا هشتگ های ورزشی هر روز محبوب تر بشوند. البته که خودتان بهتر میدانید محبوب ترین هشتگ ها، مربوط به رشته ورزشی فوتبال است. در ادامه با هم پربازدیدترین هشتگ های ورزشی را مشاهده میکنیم:

  1. #ورزشبا نزدیک 4 میلیون و 300 هزار پست
  2. #فوتبال با 4 میلیون و 133 هزار پست
  3. #ورزشی با 1 میلیون 685 هزار پست
  4. #والیبال با 427 هزار پست
  5. #ورزش_در_خانه با 420 هزار پست
  6. #ورزشی_زنانه با 349 هزار پست
  7. #فوتبال_ایران با 317 هزار پست
  8. #بسکتبال با 263 هزار پست
  9. #فوتبالی با 241 هزار پست
  10. #فوتبال_برتر با 108 هزار پست
  11. #کشتی_آزاد با 78 هزار پست
  12. #اخبارورزشی با 71 هزار پست
  13. #ورزش_در_منزل با 53 هزار پست
  14. #ورزش_شکم با 52 هزار پست
  15. #فوتبال120 با 47 هزار پست
  16. #والیبالیست با 46 هزار پست
  17. #فوتبال_جهان با 34 هزار پست
  18. #فوتبال_فان با 32 هزار پست
  19. #والیبال_بانوان با 31 هزار پست
  20. #ورزش_خانگی با 28 هزار پست

برای یافتن بهترین هشتگ های متناسب با کسب و کار خود می توانید از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام تاس بهره بگیرید.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید