سئو

چگونه با استفاده از کلمات کمتر منظور خود را عنوان کنیم قسمت دوم

چند روزی کار را رها کنید که عناصر بتوانند نفس بکشند

• منطقی باشید: وقتی با شور و هیجان صحبت می کنیم، گاهی اوقات طوری مبالغه خواهد شد که واقعاً چیزهایی که نوشته ایم در دنیای واقعی وجود ندارد. اینکه در هنگام نوشتن به خودتان استراحت بدهید می تواند به شما کمک کند تا موضوعتان بدون تکرار مجدد که باعث بزرگنمایی می شود، عنوان کنید. درواقع این به شما کمک می کند که شما به نوشته ی خود گوش بدهید.

باقی داستان

حالا که ما دیدگاه Ronell را در این قضیه دیدیم، مطالب دیگری وجود دارد که من میخواهم به گفته های او اضافه کنم.

نتیجه گیری معمولاً در هنگام ویرایش متن اتفاق می افتد

اگر شما پیشنهادات و نصیحتهای Ronell را دنبال کرده باشید، نوشته شما خیلی واضح و کوتاه و اثرگذار پیش خواهند رفت اما روی اولین پیش نویس خود به عنوان بهترین پیش نویس خود حساب نکنید. شما معمولاً کلمه های اضافی زیادی را( و خطاهای اتفاقی زیادی را) میتوانید در دومین پیش نویس خود از بین ببرید.

چرا نتیجه گیری؟

نتیجه گیری آسان نیست

درواقع، شما ممکن است که زمان بیشتری را برای دستکاری پیغامی که قرار است به خوانندگان برسانید؛ صرف کنید. این که شما با این کار اضافی به هدفتان برسید باعث می شود که این زمان و تلاشی که برای کار اضافی صرف کرده اید با ارزش باشد. Moz top 10 را به عنوان مثال ببینید: 6 نمونه آخر، آنهایی هستند که چون تعداد کلمات کمتری داشتند بیشترین آمار کلیک را داشته اند.

Moz top 10 اغلب پیش نویس ها را به ما ارائه می دهد اما این نوع از اضافه شدن در CTR با ارزش تر از قبل می باشد.

نتیجه گیری در Moz چگونه کار می کند

این پستها را با پیشنویسهای اولیه ای که در YouMoz می بینید و اغلب شامل 4،000-8،000 کلمه می شوند مقایسه کنید. من مطمئن هستم که یک تعدادی از نویسندگان این پستها حتماً اطلاعات ارزشمندی را به اشتراک گذاشته اند اما حدس میزنم که روی بیشتر این مقاله ها زیادی کار شده است و تکرارهای غیرضروری در آنها به چشم خواهد خورد و شوکه می شوم اگر ببینم که خوانندگان این پستها را تا انتها و تمام و کمال خوانده اند و در نهایت در زیر آنها اظهار نظر کرده باشند. این یک واقعیت راجع به نوشته هایی است که کلمات خیلی زیادی را شامل می شوند: مهم نیست که چقدر با ارزش باشی، مگر اینکه شما بهترین نویسنده باشید، وگرنه هیچ کس چیزهایی که شما نوشته اید را نخواهد خواند و در نهایت بر اساس یکسری مطالعات انجام شده، بازدیدکنندگان اغلب فقط 18% از محتوایی که دارای حدوداً 1،250 کلمه باشد را مطالعه می کنند.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

تولید محتوا

سفارش تولید محتوا

تولید محتوای تخصصی

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید